Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/8/2011
Παρουσίαση
Όπως παλιά...
H ιστορία του 500
Διαβάστηκε από 12266 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/8/2011
Το πρώτο Fiat 500 το σχεδίασε το 1957 ο Ιταλός Ντάντε Τζιακόσα και ως Nuova έμεινε στην παραγωγή με διάφορες εξελιγμένες εκδόσεις μέχρι το 1975. Αντικατέστησε το Fiat Topolino, με μήκος μόλις 2,970 μέτρα, πλάτος 1,320 μ. και ύψος 1.324 μ. Το μηχανικό σύνολο του πρώτου Fiat 500 Nuova είχε χωρητικότητα μόλις 479 κυβικά εκατοστά με παραγωγή 13 ίππων και είχε τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ώστε να κερδηθεί χώρος. Ήταν δικύλινδρο και αερόψυκτο (ο πρώτος αερόψυκτος κινητήρας της Fiat) και έβγαζε μέγιστη ταχύτητα 85 χλμ./ώρα. Το μεταξόνιό του ήταν 1,84 μέτρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων διέθετε 4 σχέσεις και η κίνηση μεταδιδόταν στους πίσω τροχούς. Το Fiat 500 κατάφερε να γίνει παράδειγμα προς μίμηση και να ακολουθήσουν το πρότυπό του πολλοί κατασκευαστές τα επόμενα χρόνια, ενώ στην 18άχρονη σταδιοδρομία του πριν επανεκδοθεί σε σύγχρονη μορφή είχε πουλήσει 3.893.294 μονάδες. Εκτός από τη βασική έκδοση κουπέ με τις δύο πόρτες, στις επόμενες γενιές του διαθέσιμη έγινε και η έκδοση… στέισον βάγκον, που είχε την επιπλέον κωδική ονομασία «Giardiniera» (1960). Η συγκεκριμένη παραλλαγή είχε μακρύτερο μεταξόνιο κατά 10 εκατοστά.
Ήσασταν νεαροί στις δεκαετίες του 60´ και του 70´; Θυμάστε όταν γλυκοκοιτάζατε εκείνο το θρυλικό Fiat 500 με τη σκέψη πως θα μπορούσε να είναι το πρώτο σας αυτοκίνητο; Μήπως θέλατε να αποκτήσετε, όπως σχεδόν όλοι, μια μοτοσικλέτα Triumph Bonneville για να κάνετε περισσότερη εντύπωση και να 
νιώσετε λίγο σαν τους σταρ της εποχής;
Ήσασταν νεαροί στις δεκαετίες του 60´ και του 70´; Θυμάστε όταν γλυκοκοιτάζατε εκείνο το θρυλικό Fiat 500 με τη σκέψη πως θα μπορούσε να είναι το πρώτο σας αυτοκίνητο; Μήπως θέλατε να αποκτήσετε, όπως σχεδόν όλοι, μια μοτοσικλέτα Triumph Bonneville για να κάνετε περισσότερη εντύπωση και να 
νιώσετε λίγο σαν τους σταρ της εποχής;
Το ρεζερβουάρ βενζίνης στο ιστορικό 500 είναι τοποθετημένο κάτω από το μπροστινό καπό.

 
 Fiat 500 του 1970, Fiat 500 του 2011 και Triumph Bonneville
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
H ιστορία του 500
To νέο 500αράκι απέναντι στο 500 του 1970!
Εσωτερικά
Κινητήρες
Οδηγώντας το 500
H Triumph Bonneville, κλασσική μοτοσικλέτα - σύμβολο εποχής
Κόστος ανακατασκευής...απροσδιόριστο όπως και η αγάπη για το κλασσικό