Κύριο χαρακτηριστικό και των τριών αυτοκινήτων της δοκιμής είναι η μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεών τους. Η πιο καλή για τους γεμάτους ανωμαλίες και λακκούβες δρόμους είναι η ανάρτηση του Albea, που σε συνδυασμό με τα πιο αναπαυτικά καθίσματα προσφέρει την καλύτερη άνεση στους επιβάτες. Με μικρή διαφορά στην άνεση ακολουθεί το Kalos με τα μέτρια σε πλευρική στήριξη εμπρός καθίσματα. Το Τσέχικο αυτοκίνητο διαθέτει πιο σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση, στοιχείο που σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο συνηγορεί υπέρ του Fabia σε οδική συμπεριφορά, χωρίς να χάνει σημαντικά σε άνεση.
Στην εθνική οδό και με ταχύτητες πλησίον της τελικής, το Skoda εμπνέει μεγαλύτερη ασφάλεια στον οδηγό, λόγω της καλύτερης σταθερότητας που εμφανίζει το αμάξωμά του. Τα Kalos και Albea παρουσιάζουν πιο αισθητές τάσεις πλεύσεις σε διαδοχικές ανωμαλίες, χωρίς ωστόσο να διαταράσσεται η πορεία τους. Αφήνοντας τον ανοιχτό δρόμο, σε έναν επαρχιακό με στροφές και καλής ποιότητας άσφαλτο, το Fabia έχει καλύτερο "πάτημα", ενώ οι αντιδράσεις του στα όρια πρόσφυσης των τροχών είναι πιο προοδευτικές. Στα μικρομεσαία 4θυρα αυτοκίνητα των Daewoo και Fiat, οι κλίσεις των αμαξωμάτων τους είναι πιο έντονες, ενώ τα όρια πρόσφυσης των τροχών είναι χαμηλότερα. Ωστόσο το Albea έχει το πιο γρήγορο τιμόνι με το αντίστοιχο του Fabia να ακολουθεί και αυτό του Kalos να εμφανίζει μέτρια απόκριση στις εντολές του οδηγού.
Τα τρία αυτοκίνητα της δοκιμής έχουν ίδια δομή στις αναρτήσεις, με διαφορετική ωστόσο ρύθμιση. Πιο γρήγορο σύστημα διεύθυνσης διαθέτει το Albea, ενώ στο αντίθετο άκρο βρίσκεται το Kalos, στο οποίο παράλληλα το τιμόνι έχει μεγάλη διάμετρο. Καλύτερη αποτελεσματικότητα έχουν τα φρένα του Fabia.
Την πιο ουδέτερη οδική συμπεριφορά και τα μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης διαθέτει το Fabia. H ανάρτηση του Albea προσφέρει την καλύτερη άνεση, ενώ όπως και το Kalos δεν προδιαθέτουν για σβέλτη οδήγηση.
Fiat Albea 80 VS Daewoo Kalos 1,4 VS Skoda Fabia 65