Τον εμπλουτισμό της γκάμας της ετοιμάζει η Fiat μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, έχοντας στα σκαριά για αυτό το διάστημα το λανσάρισμα ενός μικρού και τριών νέων crossover.
Μικρά αυτοκίνητα και ηλεκτροκίνηση στο πλάνο της Fiat
Στις μικρές κατηγορίες εστιάζει το ενδιαφέρον της η Fiat για τα επόμενα χρόνια, η οποία θυμίζουμε πως από το 2027 και έπειτα στοχεύει να πουλάει στην Ευρώπη μόνο ηλεκτρικά μοντέλα. Μιλώντας για τα βραχυπρόθεσμα πλάνα της ιταλικής μάρκας, ο επικεφαλής της, Olivier François ξεκαθάρισε πως για στα επόμενα πέντε χρόνια ανάμεσα στα λανσαρίσματα θα υπάρξουν ένα μικρό μοντέλο και τρία νέα crossover, με τα σχέδιά τους να έχουν ήδη ολοκληρωθεί.
Το πρώτο νέο λανσάρισμα θα είναι ένα μικρό μοντέλο με παρόμοιο μέγεθος όπως αυτό του Punto και αναμένεται να παρουσιαστεί το 2023. Το εν λόγω αυτοκίνητο θα βρεθεί πάνω από το 500 στην γκάμα της μάρκας, ενώ ξεκαθαρίζεται πως δεν θα έχει την ονομασία Punto! Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, όπως τα Peugeot 208, Opel Corsa και το επερχόμενο Citroen C3, η οποία επιτρέπει εκδόσεις τόσο με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτρικές.
Crossover o διάδοχος του Panda
Από κει και πέρα ο Olivier François μίλησε και για τα 500 και Panda, τα οποία θα συνεχίσουν να βρίσκονται στην γκάμα. Μάλιστα τόνισε πως υπάρχει χώρος για ένα νέο crossover μοντέλο που θα τοποθετηθεί δίπλα από το 500 και το 500Χ, ενώ crossover χαρακτήρα θα έχει και ο διάδοχος του Panda, που θα διατηρήσει την ίδια ονομασία. Σε ότι αφορά το τρίτο crossover αυτό θα είναι ο αντικαταστάτης του 500Χ.
Κατά τη διάρκεια των δηλώσεών του σε βρετανικά Μέσα ο François τόνισε για μία ακόμα φορά την έμφαση που θα δώσει η Fiat στην ηλεκτροκίνηση, ενώ υπογράμμισε πως θέλει η Fiat να γίνει η Tesla του λαού, αναφερόμενος στη μείωση του κόστους αγοράς για ένα ηλεκτρικό μοντέλο.
Μικρά αυτοκίνητα και ηλεκτροκίνηση στο πλάνο της Fiat.
-Έρχεται νέο μοντέλο στο μέγεθος του Punto.
-Ακολουθούν τρία crossover.
-Crossover o διάδοχος του Panda.
-«Η Fiat να γίνει η Tesla του λαού», είπε ο επικεφαλής της Olivier François.
Θα μπορέσει η Fiat να βρει τη φόρμουλα για να πουλάει φθηνά ηλεκτρικά από το 2027 στην Ευρώπη;