
Mondeo καλεί Ελλάδα: Φθηνότερο από Passat και Insignia, πιο οικονομικό στη χρήση και με επιδόσεις αξιοζήλευτες. Τι μένει στα άλλα;
(5/9/2011)
Το μόνο ψεγάδι του Mondeo ίσως να είναι το γεγονός ότι παρουσιάστηκε πρώτο ανάμεσα στα μοντέλα της γενιάς. Εσείς, όμως, το αντιληφθήκατε ότι έχει ανανεωθεί αισθητικά και επιπλέον έχει κινητήρες τούρμπο 1,6 λίτρων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όμως από τότε μέχρι σήμερα ο ανταγωνισμός έχει κάνει άλματα. Μπορεί η VW να βάφτισε το μεγάλο facelift του Passat, νέο μοντέλο και να παραμένει στα ίδια με 160 ίππους από 1,8 λίτρα, με όλα τα καλά που μας έχει συνηθίσει, όμως η Ford έκανε την έκπληξη βάζοντας στο Mondeo το μοτέρ που πάντα ήθελε.Το αποτέλεσμα είναι το πιο ευρύχωρο μεσαίο να είναι πλέον και ένα από τα πιο γρήγορα. Αν στο Insignia πουλάνε οι 180 ίπποι, το Mondeo έχει να αντιπαραθέσει 160 από την ίδια χωρητικότητα κινητήρα. Ακούγονται λίγοι; Πάμε στο παρασύνθημα.
Το μοτέρ του Mondeo είναι ολοκαίνουργιο. Το τούρμπο δεν έχει υστέρηση και είναι ρυθμισμένο να δίνει χαμηλά τα νούμερα ισχύος και ροπής. Έτσι το ότι του λείπουν 20 ονομαστικοί ίπποι, το συμπληρώνει με το ότι του περισσεύουν 10 Nm ροπής. Που σημαίνει πως κινείται πιο άνετα στις μεσαίες ταχύτητες.
Απόδειξη η χαμηλότερη κατανάλωση ανάμεσα στα τρία μοντέλα. Οριακά 0,1 λτ./100 χλμ από το Passat όμως σχεδόν ένα ολόκληρο λίτρο τα 100 λιγότερο από το Isnignia. Και η κατανάλωση σήμερα πληρώνεται μία στο πρατήριο και μία στα τέλη κυκλοφορίας, το Mondeo έχει και τα χαμηλότερα τέλη. 237 ευρώ έναντι 240 του Passat και 358 του Insignia. Η διαφορά είναι 121 ευρώ…
Και στον ίδιο εξοπλισμό είναι και φθηνότερο. Σχεδόν 600 ευρώ φθηνότερο από το Insignia και 1100 ευρώ φθηνότερο από το Passat. Που υστερεί; Στο 0-100. Το Opel λόγω ισχύος κερδίζει με χρόνο κάτω από 9 δλ., το Passat είναι σχεδόν 1 δλ. πιο αργό και το Mondeo ανάμεσά τους. Όση σημασία μπορεί να έχει αυτό για τον καθένα.
Τι λέτε λοιπόν; Έχει το Mondeo ακριβώς αυτό που ζητά ο αγοραστής της μεσαίας κατηγορίας; Εσείς το ξέρετε πως έχει ανανεωθεί και έχει νέους κινητήρες; Είδατε τις τιμές και τις επιδόσεις; Τι μένει πραγματικά στα άλλα δύο;
ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΤΟ MONDEO ECOBOOST ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΟΤΙ ΣΕ 5-6 ΜΗΝΕΣ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ MONDEO ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΚΡΙΤΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΔΙΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Η ΦΟΡΝΤ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΥΣ ( ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ) ΟΔΗΓΟΥΣ. ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ,ΠΟΙΟΤΗΤΑ,ΧΩΡΟΙ,ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΩΝ MAINSTREAM ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ!!!!! ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ AVENSIS ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΚΟΡΕΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
προσωπικα κανενα απο τα 3 δεν μου αρεσει θα προτιμουσα κατι αλλο το νεο πεζο 508 ειναι πανεμορφο,το σιτροεν σι5 πολυ καλο αλλα και οι ιαπωνες εχουν καλα μεσαια οπως το τογιοτα αβενσις,το μαζντα 6 το χοντα ακκορντ,το χιουνται σονατα(κορεα) και το σουμπαρου λεγκασυ αν και αδικημενα στην ελλαδα,εξαιρουμενου του πρωτου.θα ηθελα βεβαια τους ιαπωνες να εχουν περισσοτερο γκαζι,αλλα ας μην ξεχναμε οτι υπαρχουν και εκδοσεις ιαπωνικων διλιτρες και πανω με καλες επιδοσεις.τελος μια μεγαλη απορια...γιατι επιμενετε και συνεχιζετε να ταξινομητε την οπελ και την φορντ ως γερμανικες εταιριες?αμερικανικες εταιριες ειναι που ετυχε να εχουν εργοστασια στη γερμανια!μονο η φολγκσβαγκεν ειναι γερμανικη και φαινεται γιατι ειναι και η πιο αναξιοπιστη...
Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ. ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΓΕΝΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥ, ΟΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ (ΜΕΧΡΙ ΔΗΛ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ 1.6 Τ) ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ ΦΡΟΥΤΟ (ΛΟΓΩ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ). ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΤΥΧΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ TURBO. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΡΟΠΗ ΚΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΝΑΙΜΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΗ ΝΤΑΛΙΚΑ. ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΝΑ "ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ" ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΥΒΙΚΑ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΣΠΡΩΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΑΝΑ ΟΠΩΣ ΤΟ 1980 ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΙΜΙΚΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΘΡΗΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ. ΑΛΛΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
Κανένα απο τα τρια, μιας και όλα τους είναι Γερμανικά και έχω αρκετούς λόγους αθροιστικά, απο το 40 και μετά, να μήν θέλω πάρε-δώσε μαζί τους. Πριν λίγους μήνες ανακάλειψα οτι το γιαούτρι που έπερνα ήταν Γερμανικό. Όχι ποιά. Ελληνικό πλέον.
ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. ΟΙ VW, FORD, OPEL, MERCEDES ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ BMW ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ. ΟΛΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ TURBO ΣΕ 1.4 ΚΑΙ 1.6 ΚΥΒΙΚΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΟΡΩΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΖΗΜΙΑΡΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΜΕΝΟΥΣ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ??? ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΑΛΛΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ MERCEDES AUDI VW & BMW ΑΠΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ. ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.
Αυτή η εμμονή με τα άλογα, λες και δεν μετράει τίποτα άλλο παρά μόνο η ροπή και η τελική ταχύτητα. Υπάρχει η φινέτσα (στο εσωτερικό και στο εξωτερικό), το after sales, η αξία μεταπώλησης, οι χώροι, η άνεση, η ασφάλεια, η ποιότητα κατασκευής και μια σειρά από άλλα πράγματα... Δεν μπορεί μονίμως η σύγκριση να είναι άλογα, ροπή και τελική. Δεν αναρωτιέστε σε ποιους δρόμους θα δείτε την τελική ταχύτητα ή πόσες φορές θα χρειαστείτε παργαμτικά τη ροπή του turbo?
Γιατί χρειαζόμαστε 150+ άλογα δεν έχω καταλάβει ακόμα..ράλι θα τρέχουμε με τη βενζίνη στα 1,7; Το κόστος χρήσης αυτών των αυτοκινήτων πολύ σύντομα θα είναι για το 95% των ελλήνων απαγορευτικό. Καλό θα ήταν να συνέλθουμε και να πάψουμε να βάζουμε μόνο γερμανικά αυτοκίνητα με 150+ άλογα.. φανταστείτε τι απώλεια αξίας θα έχουν τα turbo μεταχειρισμένα. Ως προς την αξιοπιστία: Μετά από 11 χρόνια σε corolla δεν άλλαξα λαμπάκι τι να πω για το μόλις 3,5 χρόνια;; Οι καιροί αλλάξανε και πλέον οι αγοραστές σε αυτή την κατηγορία δεν σταθμίζουν τα πράγματα όπως παλιά όντως η vw σάρωσε.. αλλά για να δούμε τι θα γίνει σε ένα χρόνο από τώρα που μέχρι και το τελευταίο ευρώ θα είναι υπολογίσιμο....
Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα... οτι γουσταρει ο καθενας παιρνει!!! Tι θα πει passat και mondeo και insignia, εγω προτιμω πχ σαν τρελα ερωτευμενος το up vw. Tωρα επι της ουσιας οσο υπαρχει passat ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι θα σαρωσει οτιδηποτε σε ανταγωνισμο απο insignia, avensis, kia clarus, daewoo leganza (ετσι για να χαριτολογησουμε και λιγο...)
Σαφως και η ford κινειται στο πονηρο πνευμα της εποχη μας.Γιατι θα επρεπε να μην ακολουθουσε.Αν ομως εκανε αλλες κινησεις τεχνικες τοτε ισως μολουσαμε για μια νεας φιλοσοφιας εταιρεια η να μην επιανε τα νουμερα που ηθελε.Η opel εκανε την κινηση ματ και πετυχε.Δεν πιστευω οι αλλοι δυο να την ξεπερασουνε γιατι οι συγκυριες δεν το επιτρεπουνε τωρα,αργοτερα το ξανασυζητουμε.Επι της ουσιας περαν των οικονομικων μεγεθων η ford δεν εχει τιποτα να προσφερει.Ακολουθει την πεπατημενη των υπολοιπων.Οσο για τα γουστα επιλογης ειναι υποκειμενικα στον καθενα μας.
renault laguna.....για παντα!
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΕΥΤΥΧΗΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΜΟΝDEO 2000cc. KOΣΤΟΣ ΠΡΩΤΟΥ ΕΤΗΣΙΟΥ ΣΕΡΒΙΣ 127 ΕΥΡΩ, ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΕΤΗΣΙΟΥ 177 ΕΥΡΩ, ΤΡΙΤΟΥ ΕΤΗΣΙΟΥ 210 ΕΥΡΩ, ΣΥΝΟΛΟ ΔΗΛΑΔΗ 514 ΕΥΡΩ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΟΣΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΤΗΣΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΥ PASSAT 2000. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΩΝ 18 ΙΝΤΣΩΝ ΤΟΥ ΟPEL ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 1000 ΕΥΡΩ? ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ. ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ, ΤΟΥ MONDEO, Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ 2000cc ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ. ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΩΝ 1600cc, ΕΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ (3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΑΜΠΑΚΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ) ΚΑΙ Η FORD ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. ΑΦΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟ ΣΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΙΜΟΝΙ, ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ
Alfa Romeo 159 1.75 200PS. Αν το αυτοκίνητο πρέπει να είναι απόλαυση και όχι ψυγείο SMEG με χρώματα..