ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Mondeo καλεί Ελλάδα: Φθηνότερο από Passat και Insignia, πιο οικονομικό στη χρήση και με επιδόσεις αξιοζήλευτες. Τι μένει στα άλλα;

Mondeo καλεί Ελλάδα: Φθηνότερο από Passat και Insignia, πιο οικονομικό στη χρήση και με επιδόσεις αξιοζήλευτες. Τι μένει στα άλλα;

(5/9/2011)

Το μόνο ψεγάδι του Mondeo ίσως να είναι το γεγονός ότι παρουσιάστηκε πρώτο ανάμεσα στα μοντέλα της γενιάς. Εσείς, όμως, το αντιληφθήκατε ότι έχει ανανεωθεί αισθητικά και επιπλέον έχει κινητήρες τούρμπο 1,6 λίτρων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη;

autotriti team

Αναμφισβήτητα το Opel Insignia σάρωσε τη μεσαία κατηγορία όταν παρουσιάστηκε. Και όχι μόνο, αφού μετά από καιρό αρκετοί ανέβηκαν κατηγορία, ή άφησαν πίσω τους το SUV για ένα όμορφο μεσαίο σεντάν. Και όχι άδικα, αφού το Insignia είναι όμορφο, μεγάλο και έχει 180 ίππους από μόλις 1,6 λίτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Όμως από τότε μέχρι σήμερα ο ανταγωνισμός έχει κάνει άλματα. Μπορεί η VW να βάφτισε το μεγάλο facelift του Passat, νέο μοντέλο και να παραμένει στα ίδια με 160 ίππους από 1,8 λίτρα, με όλα τα καλά που μας έχει συνηθίσει, όμως η Ford έκανε την έκπληξη βάζοντας στο Mondeo το μοτέρ που πάντα ήθελε.

Το αποτέλεσμα είναι το πιο ευρύχωρο μεσαίο να είναι πλέον και ένα από τα πιο γρήγορα. Αν στο Insignia πουλάνε οι 180 ίπποι, το Mondeo έχει να αντιπαραθέσει 160 από την ίδια χωρητικότητα κινητήρα. Ακούγονται λίγοι; Πάμε στο παρασύνθημα.

Το μοτέρ του Mondeo είναι ολοκαίνουργιο. Το τούρμπο δεν έχει υστέρηση και είναι ρυθμισμένο να δίνει χαμηλά τα νούμερα ισχύος και ροπής. Έτσι το ότι του λείπουν 20 ονομαστικοί ίπποι, το συμπληρώνει με το ότι του περισσεύουν 10 Nm ροπής. Που σημαίνει πως κινείται πιο άνετα στις μεσαίες ταχύτητες.

Απόδειξη η χαμηλότερη κατανάλωση ανάμεσα στα τρία μοντέλα. Οριακά 0,1 λτ./100 χλμ από το Passat όμως σχεδόν ένα ολόκληρο λίτρο τα 100 λιγότερο από το Isnignia. Και η κατανάλωση σήμερα πληρώνεται μία στο πρατήριο και μία στα τέλη κυκλοφορίας, το Mondeo έχει και τα χαμηλότερα τέλη. 237 ευρώ έναντι 240 του Passat και 358 του Insignia. Η διαφορά είναι 121 ευρώ…

Και στον ίδιο εξοπλισμό είναι και φθηνότερο. Σχεδόν 600 ευρώ φθηνότερο από το Insignia και 1100 ευρώ φθηνότερο από το Passat. Που υστερεί; Στο 0-100. Το Opel λόγω ισχύος κερδίζει με χρόνο κάτω από 9 δλ., το Passat είναι σχεδόν 1 δλ. πιο αργό και το Mondeo ανάμεσά τους. Όση σημασία μπορεί να έχει αυτό για τον καθένα.

Τι λέτε λοιπόν; Έχει το Mondeo ακριβώς αυτό που ζητά ο αγοραστής της μεσαίας κατηγορίας; Εσείς το ξέρετε πως έχει ανανεωθεί και έχει νέους κινητήρες; Είδατε τις τιμές και τις επιδόσεις; Τι μένει πραγματικά στα άλλα δύο;
Mercedes
ΜΟΤΟ