H τριβή στο εσωτερικό του νέου κιβωτίου Χtronic μειώθηκε κατά 40%, σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς CVT.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H τριβή στο εσωτερικό του νέου κιβωτίου Χtronic μειώθηκε κατά 40%, σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς CVT.

Νέο κιβώτιο και υβριδικό σύστημα της Nissan

(19/10/2011)

Η Nissan παρουσίασε τη νέα γενιά κιβωτίου ταχυτήτων, η οποία ονομάζεται Xtronic CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης), καθώς και ένα νέο υβριδικό σύστημα.

Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων Xtronic CVT της Nissan επιτυγχάνει την αύξηση της οικονομίας καυσίμου έως και 10%, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά κιβωτίων CVT. Αναλυτικότερα, η τριβή στο εσωτερικό του νέου κιβωτίου μειώθηκε κατά 40%, ενώ με το σύστημα Adaptive Shift Control, το οποίο προσαρμόζει τις αλλαγές των ταχυτήτων ανάλογα με την οδήγηση που επιθυμεί ο εκάστοτε οδηγός, η ανταπόκριση του Xtronic CVT είναι άμεση και η επιτάχυνση εξαιρετική.

Tο νέο υβριδικό σύστημα ενσωματώνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με μια μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα τούρμπο κινητήρα 2,5 λίτρων.

Tο νέο υβριδικό σύστημα ενσωματώνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με μια μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα τούρμπο κινητήρα 2,5 λίτρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Όσον αφορά στο νέο υβριδικό σύστημα της Nissan, αποτελεί μια καινοτόμα εξέλιξη στον τεχνολογικό τομέα της ιαπωνικής φίρμας, η οποία εκτός από το μικρό κόστος κατασκευής, είναι και οι μικρές διαστάσεις. Συγκεκριμένα, το σύστημα ενσωματώνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με μια μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα τούρμπο κινητήρα 2,5 λίτρων. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα ευέλικτο μηχανικό σύνολο, ενώ δεν απαιτείται κάποιο ειδικά σχεδιασμένο αμάξωμα, αφού οι μικρές διαστάσεις του, του επιτρέπει να ταιριάξει παντού. Η ισχύς του υβριδικού συστήματος θα είναι ισάξια με ενός κινητήρα 3,5 λίτρων, αλλά θα διαθέτει καλύτερη οικονομία καυσίμου.

Το νέο υβριδικό σύστημα και το νέο κιβώτιο Xtronic μπορεί να συνδυαστεί, με εξαιρετικό αποτέλεσμα σχετικά με την ιπποδύναμη του συνόλου.
peugeot
vw