ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Βελτιώνοντας τα φρένα
Διαβάστηκε από 76374 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/11/2011
Αν κανείς δεν είναι ευχαριστημένος από το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου του ή θέλει να αναβαθμίσει μετά από μια αύξηση της ιπποδύναμης, μπορεί να επέμβει σε 4 βασικούς τομείς. Ο πρώτος είναι τα υλικά τριβής (τακάκια). Στην αγορά, μπορούμε να βρούμε τακάκια με σκληρά υλικά τριβής που χρειάζονται χρόνο για να ζεσταθούν ώστε να αποδώσουν, αλλά έχουν μεγάλη αντοχή στη φθορά. Από την άλλη πλευρά, μπορούμε να επιλέξουμε τακάκια με μαλακά υλικά που αποδίδουν από το πρώτο κιόλας φρενάρισμα, έχουν υψηλή απόδοση, αλλά φθείρονται γρηγορότερα. Ο δεύτερος τομέας που δέχεται βελτίωση, είναι τα σωληνάκια που μπορούμε να αντικαταστήσουμε με άλλα υψηλής πίεσης που δεν παρουσιάζουν παραμόρφωση κατά τη συνεχή και σκληρή χρήση. Το επόμενο στάδιο είναι η αλλαγή των δίσκων με χαρακτούς ή αεριζόμενους διάτρητους δίσκους που θα βελτιώσουν το φρενάρισμα, λόγω της γρηγορότερης ψύξης τους και που θα μας προσφέρουν καλύτερη αίσθηση αλλά και αμεσότητα στο φρενάρισμα.
Τέλος, το τελευταίο και πιο εξειδικευμένο στάδιο, είναι οι δαγκάνες που είναι υπεύθυνες να πιέσουν το τακάκι μέσω κάποιων πιστονιών, πάνω στο δίσκο των φρένων, ώστε να δημιουργηθεί τριβή και να φρενάρει ο κάθε τροχός. Έτσι, μπορούμε να αντικαταστήσουμε τις εργοστασιακές δαγκάνες με άλλες που διαθέτουν περισσότερα πιστόνια (2πίστονες, 4πίστονες, 6πίστονες κλπ.), για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Συνήθως, για να αλλάξουμε τις δαγκάνες θα πρέπει να αντικατασταθούν και οι εργοστασιακοί δίσκοι με μεγαλύτερους.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Μίνι
» Μικρά 1.000 – 1.200 κ.εκ
» Μικρά 1.200 – 1.400 κ.εκ.
» Μικρά 1.400 – 1.600 κ.εκ.
» Μικρά GT-GTi
» Μικρομεσαία έως 1.400 κ.εκ
» Μικρομεσαία 1.400 – 1.600 κ.εκ.
» Μικρομεσαία τούρμπο έως 1.800 κ.εκ.
» Μικρομεσαία GTi
» SUV Μικρά
» SUV Δικίνητα έως 2.000 κ.εκ
» SUV 4X4 έως 2.700 κ.εκ.
» Χρήσιμες Πληροφορίες
» Ξέρετε ότι...
» Βελτιώνοντας τα φρένα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: ALFA ROMEO GIULIETTA, ALFA ROMEO MITO, AUDI A1, AUDI A3 SPORTBACK, AUDI S3, BMW 116I 5D, BMW 135I COUPE, CHEVROLET CRUZE, CHEVROLET SPARK, CITROEN C4, DACIA SANDERO STEPWAY, DACIA SANDERO STREETWAY, DAIHATSU CHARADE, DAIHATSU CUORE, DAIHATSU SIRION, DS DS 4, FIAT 500, FIAT BRAVO, FIAT PUNTO EVO, FORD FIESTA, FORD KA, HONDA CIVIC 1,4 5D, HONDA CIVIC TYPE R, HONDA INSIGHT, HYUNDAI I 30, HYUNDAI I10, HYUNDAI I20, KIA PICANTO, KIA SOUL, LANCIA DELTA, MAZDA 3, MAZDA 3 MPS, MERCEDES A160, MINI MINI 3D, MINI ONE, MITSUBISHI COLT, MITSUBISHI LANCER, NISSAN JUKE, NISSAN MICRA, PEUGEOT 206, PEUGEOT 308, RENAULT CLIO, RENAULT MEGANE, RENAULT TWINGO, SEAT IBIZA, SEAT LEON, SEAT LEON CUPRA, SSANGYONG FORTWO  , SUBARU IMPREZA, SUBARU IMPREZA WRC, SUBARU JUSTY, SUZUKI SPLASH, SUZUKI SWIFT, SUZUKI SWIFT SPORT, TOYOTA AURIS, TOYOTA COROLLA, TOYOTA IQ, TOYOTA YARIS, VOLKSWAGEN GOLF, VOLKSWAGEN GOLF GTI, VOLKSWAGEN POLO, VOLKSWAGEN SCIROCCO,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HYUNDAI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Hyundai Kona με 138 ίππους και δελεαστική τιμή

Τώρα που το Hyundai Kona είναι φθηνότερο, ποια έκδοση αξίζει;

Μικρή ή μεγάλη μπαταρία; Ποια η σημασία σε ένα ηλεκτρικό;

Νέο ηλεκτρικό Hyundai SUV για την Κίνα με αυτονομία 700 χλμ.

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Hyundai i20 2008-2014

Στα ίδια λεφτά, crossover Hyundai Ioniq 5 ή sedan Tesla Model 3;

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συγκριτικό μεταχειρισμένων diesel: Ford Focus VS Seat Leon

VS: Citroen C4 Hybrid 145 PS ή Renault Arkana Hybrid 140 PS

Τα best-seller μικρά SUV: Peugeot 2008, Suzuki Vitara & Toyota Yaris Cross

4κίνητο Kia Sportage με 160 PS ή 2κινητο VW Tiguan στα 150 PS;