Η έκδοση των 156 ίππων κοστίζει 30.180 ευρώ και εκείνη των 200 τιμάται 33.180 ευρώ. Το όφελος από την απόσυρση είναι 1.430 ευρώ.

Το πάτημα του RCZ Coupe είναι σαφέστατα σίγουρο, ενώ δε θυσιάζεται η άνεση.

Όμορφο σχεδιαστικά, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και προσεγμένο φινίρισμα είναι το εσωτερικό του Peugeot RCZ.

Το RCZ εφοδιάζεται αποκλειστικά με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 156 και 200 ίππους.

Peugeot RCZ

Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/12/2011

Tο RCZ αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο στη 200ετή ιστορία της Peugeot με τη δική του «ταυτότητα». Χωρίς αριθμούς στο λογότυπό του, το RCZ σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας φιλοσοφίας, που θα ακολουθήσουν συγκεκριμένα μοντέλα της εταιρείας, στηριζόμενα στην ισχυρή προσωπικότητά τους. Το RCZ, αντίθετα με τα μέχρι πρότινος εντυπωσιακά πολυτελή κουπέ της εταιρείας, με τελευταίο το 407 Coupe, στοχεύει σε πιο νεανικό και με σπορτίφ αναζητήσεις αγοραστικό κοινό και για να το προσελκύσει, επιστρατεύει την εμφάνισή του, αλλά και τη δυναμική του οδική συμπεριφορά.

Το εσωτερικό είναι όμορφο και σύγχρονο αισθητικά, ενώ η σπορ λογική του οχήματος εκφράζεται αρχικά από τη χαμηλή θέση οδήγησης, τη σχεδόν κάθετη θέση του τιμονιού και την έντονη κλίση της κονσόλας. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, ενώ τις εντυπώσεις κλέβει το αναλογικό ρολόι της κεντρικής κονσόλας. Το εσωτερικό είναι 2+2 θέσεων, ενώ μεγάλος για την κατηγορία είναι ο χώρος αποσκευών των 384 λίτρων, ο οποίος αυξάνεται στα 760 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Το Peugeot RCZ βασίζεται στην πλατφόρμα 2 της γαλλικής φίρμας, γνωστής για την υψηλή στρεπτική ακαμψία της, πάνω στην οποία έγιναν διαφοροποιήσεις για την ανάδειξη του ευχάριστου και υπό συνθήκες απολαυστικού του χαρακτήρα. Η δομική ακαμψία του πλαισίου έχει ενισχυθεί περαιτέρω, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 20 χλστ., ενώ τα μετατρόχια είναι και εκείνα αυξημένα κατά 44 και 63 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το RCZ έχει αρκετά σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης, προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς και αίσθησης σε γρήγορους ρυθμούς. Παρόλα αυτά, δε θα ενοχλήσει τους επιβάτες με χτυπήματα. Το σύστημα διεύθυνσης συντελεί με τη σειρά του στην εκδήλωση του σπορ οδηγικού χαρακτήρα. Στην πράξη, το RCZ επιδεικνύει πολύ καλή σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες, ενώ σε δρόμο με στροφές σε ευχαριστεί ακόμα περισσότερο. Οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος και τα αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης καθιστούν ευχάριστη μια φιδίσια διαδρομή, με το RCZ να είναι κατά βάση ουδέτερο (ακόμα και με το ESP απενεργοποιημένο) και με το μπροστινό του μέρος να είναι εξαιρετικά υπάκουο στις εντολές του οδηγού. Τα φρένα, τέλος, ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους.

Το RCZ εφοδιάζεται αποκλειστικά με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 156 και 200 ίππους. Η «μικρή» έκδοση χρειάζεται 8,2 δλ. για το 0-100, ενώ έχει τελική ταχύτητα 214 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι στα 6,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 155 γρ./χλμ. Η «200άρα» εκδοχή του μοτέρ, επιτρέπει στο RCZ να πραγματοποιεί το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., χαρίζοντάς του τελική ταχύτητα 231 χλμ./ώρα. Τα επίπεδα κατανάλωσης και ρύπων CO2 είναι αντίστοιχα 7,0 λτ./100 χλμ. και 163 γρ./χλμ.