ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μπορεί το κύμα των νέων μικρομεσαίων σεντάν να ανακόψει τα χάτσμπακ;

Μπορεί το κύμα των νέων μικρομεσαίων σεντάν να ανακόψει τα χάτσμπακ;

(2/7/2012)

Το ότι η εποχή της «κούρσας» και του οικογενειακού αυτοκινήτου με τρείς όγκους, ανήκει στο παρελθόν, είναι σίγουρο. Αυτό όμως που δεν ξέρουμε ακόμη είναι κατά πόσο το σεντάν μικρομεσαίο μπορεί να ανακόψει τη φόρα που έχει πάρει το χάτσμπακ και να κερδίσει πάλι τον Έλληνα οδηγό. Τι λέτε;

autotriti team

Μέσα σε λιγότερο από δύο εβδομάδες

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

έχουμε ανακοινώσεις πέντε μικρομεσαίων σεντάν μοντέλων. Πέντε δεν είναι λίγα,και σε αυτά δεν έχουμε μετρήσει καν αυτά που θα έρθουν από τις premium μάρκες.Για να δίνουν τόσο βάρος οι κατασκευαστές, μήπως υπάρχει λόγος; Μήπωςαναμένεται νέα γενιά σεντάν μικρομεσαίων που θα κόψουν τη φόρα των χάτσμπακ;

Να δούμε λίγο τα αυτοκίνητα πουανακοινώθηκαν. Πρώτα είναι το Opel Astra Sedan που απολαμβάνει πλήρη ισότητα με τα χάτσμπακ και στέισονμοντέλα, κάτι που σημαίνει πλήρη γκάμα κινητήρων, επιδόσεων, εξοπλισμού καιδεδομένη ποιότητα κατασκευής.

Μετά έρχονται δύο ζευγάρια μοντέλων.Από τη μία η Peugeot με το 301 και η Citroen με το C-Elysse, λανσάρουν μοντέλακάτω από τα μεγαλύτερα 508 και C5 με περισσότερο οικογενειακό χαρακτήρα.  Από την άλλη η Skoda και η Seat λανσάρουν τα Rapid και Toledo αντίστοιχα, η πρώτηαφήνοντας χώρο στην Octavia να μεγαλώσει στην επόμενη γενιά της, και η δεύτερηπροσφέροντας ένα μικρότερο Exeo.

Και μετά έρχεται η μάχη στην premiumκατηγορία. Και ίσως αναμένοντας αυτή τη μάχη, που πάντα ζωντανεύει μιακατηγορία, οι υπόλοιποι κατασκευαστές έσπευσαν να είναι πρώτοι στη σειρά. Έτσιέχουν γίνει οι ανακοινώσεις και περιμένουμε το φθινόπωρο μικρομεσαία σεντάνμοντέλα από Audi, ΒΜW και Mercedes.

Έτσι έχουμε το Α3 σεντάν, την Σειρά 1σεντάν και τη νέα Mercedes CLA, την σεντάν αδελφή της ολοκαίνουργιας A-Class. Τρία μοντέλα που θαδιεκδικήσουν μερίδιο αγοράς στις εταιρικές πωλήσεις βλέποντας τη συμπίεση τουκόστους στα αυτοκίνητα των στελεχών που όμως απαιτούν ακριβότερο σηματάκι στημάσκα. Και τέτοιες «τάσεις» είναι που καθορίζουν συνήθως την αγορά, ακόμη καιστην Ελλάδα του ιδιωτικού αυτοκινήτου.

Αν προσθέσει κανείς και τα υπάρχονταμοντέλα, Chevrolet Cruze (αλλά και Aveo Sedan) Toyota Corolla, Renault Fluance, VW Jetta, Honda Civic, Mazda 3 και  Mitsubishi Lancer, γίνεται εμφανές πωςη γκάμα πλέον είναι πληρέστατη.

Με τις premium μάρκεςλοιπόν να κατεβαίνουν στην αρένα των μικρομεσαίων σεντάν η αναβίωση της«κούρσας» είναι βέβαιη. Αυτό που μένει να φανεί είναι πως θα αφήσει πίσω του οΈλληνας οδηγός το χάτσμπακ με το μεγάλο άνοιγμα για το σεντάν με τον μεγάλοχώρο. Πόσο θα μετρήσει τις εξωτερικές διαστάσεις και πόσο το σχήμα πουπαραδοσιακά του άρεσε πάντοτε να έχει τρεις όγκους.

Εσείς τι λέτε όμως; Βλέπετε τον εαυτό σας σε έναμικρομεσαίο σεντάν; Θα αλλάξετε το χάτσμπακ που τόσο σας βόλεψε για μία νέαφουρνιά αυτοκινήτων τριών όγκων που καλύπτουν κάθε γούστο και ανάγκη, και κάθεοικονομική απαίτηση; Πως βλέπετε την ταχεία αυτή αναγέννηση των μικρομεσαίωνσεντάν;

Mercedes
fiat doblo