ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μοντέλα με χαμηλό βάρος, όπως το Peugeot 208, είναι αυτά που θα... οδηγήσουν την επόμενη μέρα.

Μοντέλα με χαμηλό βάρος, όπως το Peugeot 208, είναι αυτά που θα... οδηγήσουν την επόμενη μέρα.

Με την κατανάλωση κατά νου, πόσο μας πέρασε η δίψα για ιπποδύναμη;

(3/9/2012)

Πως βλέπουμε την ιπποδύναμη σήμερα; Είναι ακόμη το νούμερο που συναρπάζει ή έχει γίνει το χαρακτηριστικό που τρομάζει; Εσείς την επιζητάτε ακόμη ή την αποφεύγετε για να πετύχετε καλύτερη κατανάλωση;

autotriti team

Η κούρσα της ιπποδύναμης φυσικά δεν έχει τελειωμό. Ακόμη και σήμερα που η κατανάλωση και οι ρύποι είναι στην πρώτη θέση του ενδιαφέροντος. Τόσο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο κυνήγι του στόχου των 130 γρ./χλμ ώστε να μην πληρώσει τα τσουχτερά πρόστιμα, όσο και των αγοραστών ώστε να αποφύγουν έξοδα σε καύσιμα και τέλη κυκλοφορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Απλά έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα. Το χτίσιμο της ιπποδύναμης ως το νούμερο ένα χαρακτηριστικό που περιγράφει ένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να κατεδαφιστεί σε μία μέρα. Αυτό που γίνεται πλέον είναι να συνδυάζεται με αύξηση της αποδοτικότητας του κινητήρα, με την υπόσχεση δηλαδή πως τα νέα μοτέρ αποδίδουν περισσότερο και καίνε λιγότερο. Καλή τύχη όμως με αυτό.

Στο μάτι της αγοράς πάντως η ιπποδύναμη έχει γίνει λίγο το ενοχλητικό «σκουπιδάκι» που την κάνει και δακρύζει. Από τη μία ποιος δεν την θέλει, από την άλλη ποιος την πληρώνει. Τα προπέρσινα μικρομεσαία με 140 και 170 άλογα και τα μικρά με τα 120 και 140, ήταν ο στόχος, ή τουλάχιστον όσο έφτανε το χρήμα. Σήμερα τα νούμερα αυτά τρομάζουν. Προδιαθέτουν για υψηλές καταναλώσεις και  ακριβό κόστος χρήσης.

Ή όχι; Γιατί τα τελευταία χρόνια η αυτοκινητοβιομηχανία έκανε άλματα και πλέον προσφέρει τέτοιες ιπποδυνάμεις είτε με κινητήρες μικρής ή πολύ μικρής χωρητικότητας, είτε με μοτέρ ντίζελ. Ακόμη και σε σχέση με δύο χρόνια πριν, το ίδιο μοτέρ, της ίδιας μάρκας, με τα ίδια χαρακτηριστικά απόδοσης, έχει χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους.

Με την ευρωπαϊκή αγορά να μην είναι τόσο ώριμη όσο η αμερικανική ώστε να δεχτεί μία οριζόντια μείωση στην ιπποδύναμη για χάρη της κατανάλωσης, οι κατασκευαστές ακόμη στέκονται στα νούμερα ιπποδύναμης της περασμένης τριετίας. Η αλλαγή θα έρθει μαζί με την μείωση του βάρους των αυτοκινήτων που αναμένεται στα επόμενα πέντε χρόνια, οπότε και για τις ίδιες επιδόσεις δε θα χρειάζεται εξίσου υψηλή ισχύ.

Μέχρι τότε όμως τι κάνετε; Πως βλέπετε σήμερα την ιπποδύναμη; Την επιζητάτε ή την αποφεύγετε; Πως τελικά πως τη σχετίζετε με την κατανάλωση;

Autotriti.gr
ALFA ROMEO