
Εσείς, έχετε στο πίσω μέρος του κεφαλιού σας το πως θα κρατήσετε ψηλά τη μεταπολιτική αξία του αυτοκινήτου σας;
Εσείς τι κάνετε για να κρατήσετε τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου σας ψηλά;
9.229 Επισκέψεις στο άρθρο (9/11/2012)
Αγοράζεις το αυτοκίνητο, πρωτίστως, για να το χαρείς εσύ. Τι προσέχεις όμως για να το χαρεί και ο επόμενος; Ή καλύτερα για να χαρείς και εσύ όταν το πουλήσεις στον επόμενο;
autotriti team
Σίγουρα το νέο αυτοκίνητο το προσέχουμε «σαν τα μάτια μας». Μετά από λίγο καιρό όμως η χρήση παίρνει το πάνω χέρι και η φροντίδα έρχεται δεύτερη. Στο πίσω όμως μέρος του μυαλού μας υπάρχει αυτή η ιδέα πως κάποια στιγμή το αγαπητό μας αυτοκίνητο θα περάσει σε δεύτερο ιδιοκτήτη. Υπάρχει καμία στρατηγική για να βεβαιώσει πως εκείνη τη στιγμή θα δώσει πίσω (σε χρήμα) όσο το δυνατόν περισσότερο;
Τι ανεβάζει την τιμή ενός μεταχειρισμένου; Τα λίγα χιλιόμετρα. Σαφώς, αυτό όμως δε σημαίνει πως θα αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και θα το αφήσεις να κάθεται για να το πάρει ο επόμενος με λίγα χιλιόμετρα. Βέβαια υπάρχει και ένα όριο. Αρκετοί κόβουν κάποιες μετακινήσεις για μείωση εξόδων καυσίμου αλλά και χρήσης όπως το σέρβις. Και φυσικά αυτό έχει και τα καλά του στον τελικό λογαριασμό.
Τι άλλο; Η φύλαξη σε κλειστό πάρκινγκ. Κάνει τεράστια διαφορά. Από τη μία ο ήλιος, η βροχή, το χαλάζι, από την άλλη η όξινη βροχή στις πόλεις και οι μικροεπαφές, όλα μαζί παλιώνουν το αυτοκίνητο και το κάνουν να δείχνει θαμπό και κουρασμένο. Δεν έχουν όλοι όμως κλειστό πάρκινγκ.
Το συχνό πλύσιμο; Πιθανώς να βοηθάει να διατηρηθεί η εξωτερική εικόνα καλή αφού απομακρύνει αμέσως βρομιές ή περιττώματα που διαβρώνουν το χρώμα, ενώ κάνουν αμέσως εμφανή χτυπήματα ώστε να αλλάξουμε συνήθειες ή να τα επισκευάσουμε.
Το κάπνισμα στο εσωτερικό; Με το κάπνισμα να μειώνεται σα συνήθεια επιτέλους και στην Ελλάδα, όλο και περισσότερος κόσμος περιμένει από το καινούργιο αυτοκίνητό του να μη μυρίζει σαν τεκές, έστω και αν είναι δεύτερο χέρι. Το να αποφεύγει κανείς να καπνίζει στο αυτοκίνητο έχει και άλλα καλά, αφού το πέσιμο της καύτρας είναι συχνό και αφήνει ανεξίτηλα σημάδια, ενώ και το σετ τασάκι/αναπτήρας παραμένουν καινούργια. Χώρια η στάχτη που ότι και να κάνεις είναι εμφανής.
Και τέλος το «βιβλίο» των σέρβις. Ναι μετράει να φαίνεται πως το αυτοκίνητο είχε καλή αντιμετώπιση, αγάπη και φροντίδα. Το που έγιναν τα σέρβις έχει και αυτό την αξία του, με το αζημίωτο, πιο σημαντικό ίσως όμως είναι το τι ακριβώς περιελάμβανε το καθένα, λεπτομερώς. Καλό είναι επίσης να υπάρχουν και ότι αποδείξεις έχουν μαζευτεί.
Τι άλλο; Εσείς τι κάνετε για να κρατήσετε την ισορροπία ανάμεσα στη δική σας απόλαυση και χρήση αλλά και τη διασφάλιση μιας όσο το δυνατόν καλύτερης πώλησης;
Αν κάποιος φροντίζει το αυτοκίνητό του για να εξασφαλίσει μεταπωλητική αξία, είναι χαμένος από χέρι, ειδικά στην σημερινή δυσάρεστη οικονομική συγκυρία. Αν όμως κάποιος γουστάρει να φροντίζει το αυτοκίνητό του για να απολαμβάνει ασφαλή αξιόπιστη μετακίνηση και προ πάντων ευχάριστη οδήγηση, περνάει καλά την ζωή του με το αυτοκίνητό του και, αν του κάτσει, κερδίζει και μια αξιοπρεπή μεταπωλητική τιμή.
Δεν κάνω τίποτα για να κρατήσει μεταπώληση κάνω ότι χρειάζεται για να το ευχαριστιέμαι εγώ, σιγά μη σκεφτώ ποσά θα πάρω αν το πουλήσω εδώ έχουν κατάρρευση τα πάντα αυτοκίνητο που πήρα 40 χιλιάδες το 2006 με το ζόρι πιάνει 10 χιλιάδες σήμερα θα το κρατήσω όσο πάει και μετά θα κάνω κοτέτσι , για να πάρω αντίστοιχο καινούργιο θέλω 40 με 45 χιλιάδες αυτή την εποχή για τέτοια είμαστε .
Οσα αυτοκίνητα βρίσκονται σε κλειστό η και ανοιχτό γκαράζ έχουν καλές πιθανότητες μεταπώλησης σε σχετικά αξιοπρεπής τιμές .
Μην το ψάχνεται ,,,,το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ανα πάσα στιγμή μπορεί να χαλάσει κι ας έχει βιβλίο service , μετα απο 60000 με 70000 όλα τα αυτοκίνητα έχουν τις πιθανότητες,γιατί περί αυτού κατ ουσίαν γίνεται ο λόγος.
Ψάχνω να βρώ γυναικες αγοραστές ή άσχετους που οδηγούν κάθε χριστούγεννα πασχα και 15 αύγουστο....εκει μπορεις να χτυπησες αρκετα καλές τιμές....όλα κυριοι έχουν να κάνουν με το έτος πρωτης κυκλοφορίας και τα χλμ.....και στο γκαραζ να το έχεις και ατρακαριστο και χλμ μόνο σε εθνική και book service στην ώρα του και όλα τακτικά ....αν ειναι 7 ετίας με 150.000 ή 180.000 χλμ...αντε να το πουλήσεις.....γιαιτ όλοι έχουν μαθει με αυτοκίνητα 4 ετίας με με το πολύ 10.000 χλμ!!!! ή έπαιρναν αυτοκίνητα απο test drive!!! που ο καθενας βγαζει το άχτι του, μόνο και μόνο επειδή έχουν λίγα χλμ!!!
Eιδικα στην Ελλαδα οι φρασεις του τυπου: αγρατζουνιστο, ατρακαριστο, πολυ λιγα χιλιομετρα, αψογο βγαζουν πολυ γελιο! Δεν μπορει οχηματα 8ετιας η 12ετιας με κινηση μεσα στο κεντρο, κατο απο αντιξοες καιρικες συνθηκες (βλεπε καλοκαιρια κ.λ.π) εκτεθειμενα στο παρκαρισμα του δρομου με οτι αυτο συνεπαγεται, ελλιπη φροντιδα γενικα, κακοσυντηρητα σε ολους τους τομεις (σερβις, λαστιχα κ.λ.π) να παρουσιαζονται δια μαγειας λιγο πριν την επικειμενη ανταλλαγη <κουκλια>! 70 με 80% τον οχηματον που προοριζονται για αγορα μεταχειρισμενου ειναι αναξια λογου και χασιμο χρονου. Λιγα τα αυτοκινητα και οι πραγματικες ευκαιριες που αξιζουν απο προσοπικη εμπειρια και απο φιλους. Αυτα για τους ιδιοτες γιατι αν παμε στους επαγγελματιες μαντραδες εκει γινεται της κακομοιρας σε πολυ μεγαλυτερα ποσοστα! Δυστυχος αυτες τις μαυρες εποχες που ζουμε η αγορα καινουργιου αυτοκινητου ειναι μακρινο ονειρο και αναγκαστικα παμε στα μεταχειρισμενα με πολλη τυχη μηπος πετυχουμε την ευκαιρια και ο Θεος βοηθος!
Η μεταπωλητική αξία θα είναι υψηλή αν τηρεί ο ιδιοκτήτης κατα γράμα τα service, κτεο, το φροντίζει και το χειρίζεται σωστά το αυτοκίνητο του.
Δεν γίνεται να υπάρξει ισσοροπία σε τέτοια πράγματα,απλά ή η χρήση θα υπερισχύσει,άναλογα με το πόσα χιλιόμετρα κάνει ο καθένας μας,ή ο φόβος του να μην κάνω χιλιόμετρα,να έχω άλλα 1-2 μέτρια οχήματα να τα φορτώνω χιλιόμετρα,για να μην φορτώσω το υποτίθεται καλό μου όχημα,ή κάνω διάφορες ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΕΣ για να ΚΟΡΟΙΔΕΨΩ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.
Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν.Βλέπουμε να μπορούμε να συντηρήσουμε στο έπακρο το όχημα μας γενικά,αυτό είναι το πρωτεύον.Τα υπόλοιπα είναι για παράδειγμα αν έχεις χώρο στάθμευσης,αν καπνίζεις ή όχι μέσα στο όχημα,αν πλένεις το όχημα υπερβολικά ή όχι,δευτερεύοντα.
Επίσης δεν υπάρχουν τόσα οχήματα με τόσα λίγα χιλιόμετρα και μικρή ηλικία,ας είμαστε σοβαροί,χορτάσαμε από τέτοιες ευκαιρίες,ΦΤΑΝΕΙ ΑΛΛΟ.Ελέγχουμε διεξοδικά το όποιο μεταχειρισμένο πριν το αγοράσουμε,γιατί είπαμε περί κουτοπόνηρων,σε μηχανικό,ηλεκτρολόγο,λαμαρινά,βαφέα και προχωράμε στην αγορά του.
Μακάρι όλοι να συντηρούσαν στο έπακρο τα οχήματα τους,έτσι ώστε να μην είχαμε τα κακώς κείμενα,αλλά.