Το 1010 H-AMT διαθέτει υβριδικό σύστημα 60 kW και υδραυλική/ ηλεκτρική μονάδα της Magneti Marelli.

Το 1010 H-AMT διαθέτει υβριδικό σύστημα 60 kW και υδραυλική/ ηλεκτρική μονάδα της Magneti Marelli.

Υβριδικό κιβώτιο ταχυτήτων Χtrac

3.312 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2012)

Με στόχο τη μείωση των ρύπων των αυτοκινήτων πολυτελείας και των supercars το 2020 στα 95 γρ. CO2/χλμ. η Xtrac παρουσίασε ένα επαναστατικό υβριδικό, αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το 1010 H-AMT (hybridised automated manual transmission), όπως είναι το όνομά του, είναι ένα προηγμένο κιβώτιο 7 σχέσεων, με ενσωματωμένο υβριδικό σύστημα. Αυτή τη στιγμή αποτελεί πρωτότυπο, στα αμέσως επόμενα χρόνια όμως θα περάσει στην παραγωγή, βοηθώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες να περιορίσουν τις εκπομπές ρύπων των μεγάλων τους αυτοκινήτων. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το μυστικό έγκειται στην ενσωμάτωση ενός υβριδικού συστήματος 60 kW, το οποίο λειτουργεί σε συνεργασία με τον κινητήρα, στέλνοντας ροπή απευθείας στους τροχούς. Με αυτό το τρόπο μειώνεται σημαντικά η κατανάλωση υπό φυσιολογικές συνθήκες, ενώ εξασφαλίζονται μία σειρά από πλεονεκτήματα, όπως η σχεδόν μηδενική απώλεια ισχύος κατά τις αλλαγές και το μικρότερο βάρος σε μέρη του συστήματος μετάδοσης κίνησης, που δεν έχουν να διαχειριστούν αυτή την επιπλέον ισχύ. 

Συνολικά, το βάρος του κιβωτίου αγγίζει τα 168 κιλά, εκ των οποίων τα 120 είναι του κιβωτίου και τα 48 του υβριδικού συστήματος. Το 1010 H-AMT μπορεί να διαχειριστεί ροπή έως 1.000 Nm πράγμα που σημαίνει ότι κάλλιστα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε supercars και άλλα μοντέλα υψηλής απόδοσης, χωρίς προβλήματα. 
NEO TRAFIC
skoda