Με καλή ποιότητα κύλισης
Διαβάστηκε από 95034 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/3/2013
Και στην περίπτωση του Volvo V40 Cross Country, η ρύθμιση της ανάρτησης του αυτοκινήτου δεν σε προδιαθέτει για να κινηθείς σε σπορ ρυθμούς. Συνολικά, το αυτοκίνητο είναι άνετο και όπως είναι φυσικό, η αύξηση της απόστασης από το έδαφος-σε σύγκριση με το V40- δημιουργεί μεγαλύτερες κλίσεις σε διαδρομή με στροφές, κάτι που δεν επηρεάζει αρνητικά την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και δεν ενοχλεί τον οδηγό και τους επιβάτες. Από εκεί και πέρα, το νέο μοντέλο παρουσιάζει καλή ποιότητα κύλισης, με τους κραδασμούς και το θόρυβο από τον πετρελαιοκινητήρα να «μένουν» εκτός καμπίνας επιβατών. Τα υποστροφορικά φαινόμενα- που ίσως εμφανιστούν στην περίπτωση που ο οδηγός το παρακάνει- διορθώνονται εύκολα σε συνεργασία με το στάνταρ σύστημα ελέγχου ευστάθειας (DTSC για την Volvo). Τo σύστημα διεύθυνσης προσφέρει επαρκή πληροφόρηση, αφού είναι χρηστικό και ακριβές, ενώ το μοναδικό σημείο που θα μπορούσαμε να διατυπώσουμε κάποιες ενστάσεις αφορά στον τρόπο που απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος η ανάρτηση.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό χωρίς διαφοροποιήσεις
» Με καλή ποιότητα κύλισης
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLVO, VOLVO V40 CROSS COUNTRY,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLVO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Volvo άφησε «ξεκρέμαστο» πελάτη της στην Ευρώπη για βλάβη σε V90

Volvo: Παρελθόν τα diesel μοτέρ από την γκάμα της

Το Volvo XC40 έχει σχεδόν διπλάσιο κόστος συντήρησης από το DS 7

Αλλάζει τις ονομασίες των ηλεκτρικών και Plug-in μοντέλων της η Volvo

Τέλος το Volvo XC40 Plug-in: Τι κρύβεται πίσω από την απόφαση της Volvo;

Το «βασιλικό» Volvo 1800S είναι διαθέσιμο για αγορά

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 turbo με 100 άλογα

Δοκιμή: Τουρμπάτο Nissan Juke με 114 άλογα & δελεαστική τιμή

Δοκιμή: Toyota C-HR plug-in hybrid με 223 ίππους

Δοκιμή: Νέο VW Tiguan | Ήπια υβριδικό & αυτόματο με 150 άλογα