Ευέλικτο και ζωντανό είναι στην πόλη το Citroen C3, ενώ και εκτός αυτής ευχαριστεί με τα όρια κίνησης να τίθενται αποκλειστικά από τον κινητήρα των 82 ίππων του.

Τo Μicra είναι από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά.

Το κύριο προσόν του Corsa στο δρόμο είναι η ποιότητα κύλισης η οποία ορίζεται από στιβαρό πάτημα και το ήσυχο «ρολάρισμα» του.

Οδική συμπεριφορά: Με αστικό προσανατολισμό, όπως ορίζουν οι κινητήρες τους

77.218 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2018)

Η απουσία τούρμπο και η σχετικά χαμηλή ισχύς των τριών μοντέλων, δεν τα αφήνουν να «ξεδιπλώσουν» στο δρόμο τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά τους και γενικότερα είναι προσανατολισμένα προς τους αστικούς ρυθμούς κίνησης. 

Αναλυτικότερα, στο δρόμο το Citroen C3 και σε αυτή την έκδοση παραμένει ένα από τα ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας, με τον κινητήρα εδώ να υπογραμμίζει περισσότερο τον αστικό του προσανατολισμό. Η ανάρτηση προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και καλή ποιότητα κύλισης και διαδραματίζει μεγάλο ρόλο στην ευχάριστη αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του C3, χωρίς να χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα μαλακή.

Αντίστοιχα και τo Μicra είναι από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά και αυτό ισχύει σε κάποιο βαθμό και στην βασική έκδοση κινητήρα του. Η ανάρτηση προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και καλή ποιότητα κύλισης, ενώ ο οδηγός λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση, ικανή να τον κάνει να πιέσει και σε κάθε περίπτωση θα κινηθεί με ασφάλεια, όσο σβέλτα επιτρέπει ο κινητήρας του.

Από την άλλη το κύριο προσόν του Corsa στο δρόμο είναι η ποιότητα κύλισης, η οποία ορίζεται από το στιβαρό πάτημα και το ήσυχο «ρολάρισμα» που έχει, με την ανάρτησή του ακόμα και πάνω σε τραχύ δρόμο να μην ζορίζεται και να αφήνει τους κραδασμούς εκτός καμπίνας. Ωστόσο δεν είναι ένα αυτοκίνητο που θα σε «τσιγκλήσει» να πατήσεις το δεξί πεντάλ, χωρίς αυτό να σημαίνει πως αν το κάνεις θα προβληματιστείς.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD E-TRANSIT
NISSAN