• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη μπαίνουν τα Nissan Micra, Citroen C3 και Opel Corsa στις ατμοσφαιρικές τους εκδόσεις. Που κερδίζει το καθένα; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Μάχη 3 μικρών ατμοσφαιρικών

Διαβάστηκε από 66154 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/8/2018
 

Συγκρίνουμε τα Citroen C3, Nissan Micra και Opel Corsa με ατμοσφαιρικά μοτέρ, που προσφέρουν μια πιο προσιτή επιλογή στο αγοραστικό κοινό συγκριτικά με τις τούρμπο εκδόσεις τους. Δείτε τι τα κάνει ιδανικά για καθημερινή χρήση στην πόλη.

Τα τελευταία χρόνια τα downsized τούρμπο μοτέρ βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, αφού ξαφνικά τα μικρά μοντέλα βρέθηκαν να αποδίδουν πολλά περισσότερα από 100 άλογα. Και ενώ πολλοί βιάστηκαν να μιλήσουν για το «τέλος» των ατμοσφαιρικών μοντέλων, όχι απλά η ατμόσφαιρα δεν εξαλείφθηκε, αλλά ακόμα εξακολουθεί να έχει πολλούς υποστηρικτές, αλλά και να αποτελεί μια πιο προσιτή λύση στους υποψήφιους αγοραστές. Πριν λίγες ημέρες διαβάσατε την αναλυτική δοκιμή της βασικής έκδοσης του Nissan Micra με το 1.000άρι μοτέρ βενζίνης των 71 ίππων και σήμερα το συγκρίνουμε με τα επίσης ατμοσφαιρικά Citroen C3, με τον κινητήρα  1,2 PureTech 82 ίππων και το Opel Corsa 1,4 λτ. και 90 ίππων. Έχουμε και λέμε λοιπόν 1.000άρι με 71 ίππους, 1.200άρι με 82 και 1.400άρι με 90 ίππους. Που κερδίζει το καθένα;

Σχεδίαση: Δυναμικότερο το Micra, αρέσει πολύ και το C3
To νέο Nissan Micra κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στην δυναμική του σχεδίαση και τις τονισμένες του γραμμές, ενώ οι «κρυμμένες» χειρολαβές των πίσω θυρών, τονίζουν την κουπέ αισθητική της… αιωρούμενης οροφής. Οι σχεδιαστική του φιλοσοφία με τις αιχμηρές ακμές είναι εντελώς αντίθετη με αυτή του C3, στο οποίο τον πρώτο λόγο έχουν οι καμπύλες. Ωστόσο και αυτό με τον μεγάλο μπροστά προφυλαχτήρα και τα λεπτά φώτα εκπέμπει μια επιθετικότητα, με το μάτι να πέφτει στα προαιρετικά Airbumps στις δύο πλαϊνές πλευρές του αμαξώματος, τα οποία του χαρίζουν μια μοναδικότητα.   Από την άλλη το Opel Corsa είναι ίσως το πιο ουδέτερο σχεδιαστικά, όχι όμως και αδιάφορο, με το μπροστά μέρος να δίνει μια πιο μοντέρνα νότα στην εικόνα του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Ψηφιακό κλειδί μέσω smartphone από την Hyundai

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »