Το πρώτο πράγμα που θα σας εντυπωσιάσει όταν οδηγήσετε για 1η φορά ένα ηλεκτρικό είναι η σχεδόν απόλυτη ησυχία τους. Το 2ο είναι το γκάζι τους!
Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν όλη τη μέγιστη ροπή τους διαθέσιμη από τις 0 σ.α.λ. και έτσι οι ρεπρίζ των ηλεκτρικών είναι κορυφαίες. Υπάρχει όμως ένα «αλλά». Τα ηλεκτρικά στον αυτοκινητόδρομο «ρουφάνε» την ενέργεια των μπαταριών γιατί πρέπει και κίνηση να δώσουν, και την αεροδυναμική αντίσταση να νικήσουν.
¶ρα τι πρέπει να γνωρίζετε εσείς; Ότι τα ηλεκτρικά είναι οικονομικά στην πόλη και σε μεικτή χρήση, όμως αν κινείστε στην εθνική, τότε η αυτονομία θα είναι αρκετά περιορισμένη…
Μην πας πάνω από 110(χαχαχα, να 'στε καλά ρε παιδιά, γέλασα πολύ), φόρτιζέ το στο 80%(ε ρε μπαλαντέζα που θα δουλέψει), πλήρωσέ το στη διπλή τιμή από το συμβατικό(ποιος δεν έχει άλλωστε 15-20.000€ επιπλέον να δώσει ?), μάντεψε πόσο θα κάνει η μπαταρία του όταν θα χρειαστεί αντικατάσταση(που θα χρειαστεί πολύ πιο σύντομα απ' ό,τι φαντάζεσαι), γενικά, γίνε κάτι άλλο από έξυπνος, συνειδητοποιημένος αγοραστής, γίνε θύμα των περιστάσεων και του μάρκετινγκ
Μην πας πάνω από 110(χαχαχα, να 'στε καλά ρε παιδιά, γέλασα πολύ), φόρτιζέ το στο 80%(ε ρε μπαλαντέζα που θα δουλέψει), πλήρωσέ το στη διπλή τιμή από το συμβατικό(ποιος δεν έχει άλλωστε 15-20.000€ επιπλέον να δώσει ?), μάντεψε πόσο θα κάνει η μπαταρία του όταν θα χρειαστεί αντικατάσταση(που θα χρειαστεί πολύ πιο σύντομα απ' ό,τι φαντάζεσαι), γενικά, γίνε κάτι άλλο από έξυπνος, συνειδητοποιημένος αγοραστής, γίνε θύμα των περιστάσεων και του μάρκετινγκ