Τα ηλεκτρικά πρέπει να τα φορτίζεις το βράδυ σπίτι σου ή στη δουλειά. Η ταχυφόρτιση και κοστίζει και απαιτεί χρόνο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα ηλεκτρικά πρέπει να τα φορτίζεις το βράδυ σπίτι σου ή στη δουλειά. Η ταχυφόρτιση και κοστίζει και απαιτεί χρόνο.

Τα ηλεκτρικά πρέπει να τα φορτίζετε το βράδυ

20.764 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2022)

Αυτή είναι η μεγαλύτερη διαφορά τους από τα κανονικά αυτοκίνητα. Δηλαδή, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν «φουλάρει» σε 5 λεπτά, όπως στο βενζινάδικο. Το ηλεκτρικό χρειάζεται τουλάχιστον 45 λεπτά σε κάποιον από τους λίγους ταχυφορτιστές που υπάρχουν στις ελληνικές πόλεις ή στους αυτοκινητοδρόμους, ή διαφορετικά πρέπει να τα φορτίζετε το βράδυ στο γκαράζ σας. Και αυτό είναι το πιο ενδεδειγμένο, όχι λόγω βραδινού ρεύματος, αλλά γιατί στο σπίτι ο τρόπος φόρτισης θα κρατήσει την μπαταρία μακροπρόθεσμα σε καλύτερη κατάσταση. Προσοχή όμως: χρειάζεται μια ειδική συσκευή, η οποία λέγεται wallbox (επιτοίχιος φορτιστής) και οι περισσότεροι κατασκευαστές παρέχουν δωρεάν ή με κόστος 1-2.000 ευρώ. Από απλή πρίζα ένα ηλεκτρικό φορτίζει σε περισσότερες από 24 ώρες, άρα ξεχάστε το…

Τα ηλεκτρικά οδηγούνται όπως ένα κανονικό αυτόματο αυτοκίνητο. Επιλέγεις D ή R και απλά πατάς γκάζι-φρένο.

Τα ηλεκτρικά οδηγούνται όπως ένα κανονικό αυτόματο αυτοκίνητο. Επιλέγεις D ή R και απλά πατάς γκάζι-φρένο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Εναλλακτικά αυτή η φόρτιση μπορεί να γίνεται στην εργασία σας (πάντα με χρήση wallbox) και ενώ εσείς εργάζεστε. Σε περίπου 8 ώρες τα περισσότερα ηλεκτρικά έχουν φορτίσει τουλάχιστον μέχρι το 80%, οπότε σε καθημερινούς ρυθμούς κίνησης, δύσκολα θα χρειαστούν πάνω από 2 τέτοια «8ωρα» σε μια εβδομάδα.
 

Τα ηλεκτρικά είναι αυτόματα και έχουν 1 ταχύτητα

Στην πράξη αυτό που πρέπει να κρατήσετε είναι ότι τα ηλεκτρικά είναι αυτόματα. Τι 1 σχέση, τι 100 σχέσεις, ο τρόπος οδήγησής τους δεν αλλάζει. Είναι ο ίδιος με τα κλασικά αυτόματα: επιλέγεις δηλαδή «D» ή «R» για κίνηση εμπρός ή πίσω και πατάς γκάζι-φρένο. Βέβαια, υπάρχει άλλη μια επιλογή στο κιβώτιο που είναι η «B» (ή «L»), όμως για αυτή διαβάστε παρακάτω, όπου εξηγούμε ότι τα ηλεκτρικά φρενάρουν διαφορετικά από τα κανονικά αυτοκίνητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

FORD E-TRANSIT
OPEL