" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Una ράτσα, άλλη φάτσα
Διαβάστηκε από 12937 αναγνώστες
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο, έχουν λίγο ή πολύ τις ίδιες αναρτήσεις, εξοπλίζονται με τον ίδιο κινητήρα, ανήκουν στον ίδιο όμιλο, αλλά έχουν, τυπικά, άλλη καταγωγή και διαφορετικό ρόλο να επιτελέσουν απέναντι στο target group τους, που θα ορκιζόσουν ότι πρόκειται για διαφορετικά αυτοκίνητα. Λύνουμε τις διαφορές για τα Seat Leon 1.4 TSI και Skoda Octavia 1.4 TSI.

Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση για το δυναμικό Seat

Αλλαγές στην εμφάνιση και για το οικογενειακό Octavia
Εμφάνιση
Στο ανανεωμένο Seat Leon oι σημαντικότερες αλλαγές εστιάζονται στη σχεδίαση, με την αισθητική του εμπρόσθιου να ακολουθεί τα μοτίβα που έχουμε δει στα Ibiza (4η γενιά) και Exeo, ενώ στο πίσω τμήμα συναντούμε μεγαλύτερο σε επιφάνεια τζάμι για βέλτιστη ορατότητα, αλλά και αλλαγές στα φωτιστικά. Το αμάξωμα απέκτησε πιο εκλεπτυσμένο ύφος, χωρίς να χάσει το δυναμισμό που το διέκρινε. Παράλληλα, οι εξωτερικές του διαστάσεις παρέμειναν ως είχαν (ΜxΠxY: 4.315x1.768x1.455 χλστ. και μεταξόνιο 2.578 χλστ.). Επιπλέον, στην γκάμα του προστέθηκαν νέα χρώματα.
O οικογενειακός χαρακτήρας της Octavia5 σχεδόν προϋποθέτει ελκυστικό design, χωρίς ακρότητες στην εμφάνιση. Ακριβώς σε αυτή την κατεύθυνση κινήθηκαν και οι σχεδιαστές της Skoda, ανανεώνοντας το μεσαίο μοντέλο. Η Octavia5 απέκτησε σχεδόν εντελώς ανασχεδιασμένο -με έντονες καμπύλες- μπροστινό άκρο, ελαφρώς διαφοροποιημένα φωτιστικά πίσω, αλλά και εσωτερικό με σαφώς περισσότερο ενδιαφέρουσα εικόνα. Το σίγουρο είναι ότι το αποτέλεσμα της δουλειάς των ανθρώπων της Skoda χαρίζει αρκετή φρεσκάδα στην Octavia5, σίγουρα όμως θα μπορούσε να είναι ακόμα πιο ευφάνταστο και περισσότερο δημιουργικό.



Αναβαθμισμένο εσωτερικό τονίζει το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου

Αλλαγές στα σημεία για το Octavia, κάνουν ακόμα πιο πολυτελή την εικόνα στο εσωτερικό
Εσωτερικό
Αρκετά νέα στοιχεία φέρει και το εκσυγχρονισμένο εσωτερικό του ανανεωμένου Leon, όπως είναι το καινούργιο τιμόνι και ο επιλογέας των ταχυτήτων, τα αλλαγμένα χειριστήρια του ηχοσυστήματος και του κλιματισμού, οι νέες ταπετσαρίες και τα ασημί διακοσμητικά τμήματα στον πίνακα οργάνων και στις πόρτες. Ακόμα το αφρώδες υλικό που συναντάται σε ένα τμήμα του ταμπλό έχει διαφορετική υφή, όχι όμως και τα υπόλοιπα σκληρά πλαστικά, τα οποία κερδίζουν τις εντυπώσεις με τη στιβαρή τους συναρμολόγηση. Επιπλέον, στη βάση της κεντρικής κονσόλας τοποθετήθηκαν θύρες USB και AUX. Όσον αφορά στους χώρους δεν υπήρξαν αλλαγές, με την καμπίνα να φιλοξενεί με άνεση 4 επιβάτες και το εκμεταλλεύσιμο αλλά με ψηλό κατώφλι πορτ μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 341 λίτρα.
Οι αισθητικές αλλαγές αναβάθμισαν σημαντικά την εικόνα και στο εσωτερικό της Octavia5. Το ενδιαφέρον στο ταμπλό εντοπίζεται στον ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, στο νέο τιμόνι, αλλά και στην εργονομική κεντρική κονσόλα, η οποία φιλοξενεί πλέον νέο ηχοσύστημα, αλλά και διαφορετικούς διακόπτες κλιματισμού. Όσο για τα μαλακά υλικά που συνθέτουν το ταμπλό, αυτά παραμένουν στα ίδια πολύ καλά επίπεδα ποιότητας, φινιρίσματος και συναρμογής. Από πλευράς χώρων, η Octavia5 παραμένει κοντά στην κορυφή της κατηγορίας της, με πολύ καλές παροχές τόσο στους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (560 λίτρων).



Πιο σπορ στημένο, το Leon τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας για την οδηγική του αίσθηση

Ο οικογενειακός προσανατολισμός του Octavia φαίνεται στο δρόμο
Στο δρόμο
Το στιβαρό πλαίσιο του Leon συνδυάζεται ιδανικά με τις αναρτήσεις, οι οποίες έχουν δεχθεί νέες ρυθμίσεις προκειμένου να προσφέρουν καλύτερη άνεση. Παράλληλα, στις αστικές μετακινήσεις είναι ευέλικτο και πιο ξεκούραστο από πριν, στις εγκάρσιες ανωμαλίες, ενώ οι μεγαλύτεροι εξωτερικοί καθρέφτες βελτίωσαν την ορατότητα. Εκτός πόλεως το Leon είναι σε θέση να κινηθεί με ασφάλεια, αφού σε κάθε περίπτωση είναι σταθερό και ομοιογενές. Στις ευθείες δίνει την εντύπωση ότι κινείται με λιγότερα χιλιόμετρα, αφού ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες "κάθεται" πολύ καλά στο δρόμο. Κάτι ανάλογο ισχύει και σε διαδρομές με στροφές, με περιορισμένες κλίσεις και με το τιμόνι να παρέχει θετική αίσθηση και αμεσότητα.
Ο οικογενειακός προσανατολισμός της Octavia5 απαιτεί απροβλημάτιστη οδική συμπεριφορά και αυξημένα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Χρησιμοποιώντας αυτούς τους δύο παράγοντες ως βασικούς άξονες, οφείλουμε να τονίσουμε τις ιδιαίτερα προβλέψιμες αντιδράσεις που έχει το αρκούντως στιβαρό αμάξωμα της Octavia5, ακόμα και όταν πιεστεί πολύ. Η ρύθμιση των αναρτήσεων (Γόνατα ΜακΦερσον εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) είναι προσανατολισμένη προς την άνεση των επιβατών, επιτρέποντας μόνο πολύ λογικές κλίσεις στο βάρους 1.319 κιλών αμάξωμα. Τάσεις υποστροφής κάνουν πολύ προοδευτικά την εμφάνισή τους, οι οποίες όμως ελέγχονται εύκολα, χάρη στο καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι, ενώ, όπου απαιτείται, τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Η Octavia5 ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο με χαρακτηριστική ασφάλεια, άνεση, σβελτάδα, αλλά και χαμηλά επίπεδα θορύβου.



Καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση από τον 1.4 TSI στο Leon

Εξίσου καλός με το Leon ο 1.4TSI και στην Octavia5
Κινητήρες – επιδόσεις
To υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο 1.4TSI, απόδοσης 125 ονομαστικών ίππων, αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά του Leon. Πρώτα από όλα, ο οδηγός θα εκτιμήσει το τράβηγμα και την ελαστικότητα που εμφανίζει από τις χαμηλές στροφές, λόγω της πολύ καλής ροπής των 219 Nm μόλις στις 2.180 σ.α.λ. Ακόμα, παρ όλη την ύπαρξη turbo, η ισχύς αποδίδεται γραμμικά δίχως ξεσπάσματα και κενά, γεγονός που έχει και τα ανάλογα οφέλη σε οδική συμπεριφορά. Επιπλέον, το μοτέρ είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού, με αποτέλεσμα να επιταχύνει σε σβέλτους ρυθμούς το αμάξωμα των 1.318 κιλών, ανεξαρτήτως της επιλεγμένης σχέσης μετάδοσης στο 6άρι σασμάν με τον εύχρηστο και με θετική αίσθηση επιλογέα. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6.4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 197 χλ./ώρα. Τέλος, η κατανάλωση, 6,4 λίτρα ανα 100 χλμ., κρατιέται σε χαμηλά επίπεδα, λόγω της μακριάς 6ης ταχύτητας.
H προσθήκη του υπερτροφοδοτούμενου 1.400άρη TSI κινητήρα και κάτω από το καπό της Octavia5 αναβαθμίζει σημαντικά τα χαρακτηριστικά του μοντέλου. Η ροπή των 200 Nm αποδίδεται πολύ γραμμικά από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ., ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 9,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 203 χλμ./ώρα. Με αυτά τα δεδομένα, η μέση κατανάλωση βενζίνης, σύμφωνα με τη Skoda, είναι 6,6 λίτρα.


Τιμές
H τιμή της βασικής έκδοσης του ισπανικού μικρομεσαίου μετά και την έκπτωση 10% διαμορφώνεται στα 14.900 ευρώ. Οι τιμές του Octavia 1.4 TSI ξεκινούν από 16.821 ευρώ στην έκδοση Ambiente

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: SEAT LEON, SKODA OCTAVIA 5,

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Fiat 500 VS Renault Twingo

Ανανεωμένο Οpel Astra VS Hyundai i30

Τα Run Out μικρά: Peugeot 208 VS Renault Clio

BMW X5 VS Volvo XC90

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Citroen C5 Aircross VS Nissan Qashqai

DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

Peugeot 508 VS BMW Σειρά 3

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

Η πρώτη εικόνα του νέου Honda Jazz

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »