ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας άμεσου ψεκασμού της Hyundai
Διαβάστηκε από 10705 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/11/2009
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Ο πρώτος κινητήρας άμεσου ψεκασμού της Hyundai
Η Hyundai παρουσιάζει τον πρώτο της κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού. Το μηχανικό σύνολο σημειώνει πολύ καλές τιμές απόδοσης τόσο σε ροπή όσο και σε ιπποδύναμη, ενώ θα το δούμε στην επόμενη γενιά του μεγάλου μοντέλου της που ονομάζεται Sonata.
Πρόκειται για το πρώτο μηχανικό σύνολο της Hyundai που έχει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού. Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος και ονομάζεται 2.4 Theta II GDI (Gasoline Direct Injection). Θα αντικαταστήσει τον μέχρι τώρα V6 που χρησιμοποιούταν στη Sonata, και η απόδοση του είναι οι 201 ίπποι στις 6.300 σ.α.λ. και τα … Nm ροπής στις 4.250 σ.α.λ. Η Hyundai αναφέρει πως σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα, ο GDI παρέχει περισσότερη ροπή της τάξης του 7% στις χαμηλές στροφές, και 12% στις υψηλές στροφές, καθώς και ότι θα χαρίζει στο αυτοκίνητο καλύτερη αυτονομία της τάξης του 10%. Αρχικά θα τοποθετηθεί στο μοντέλο Sonata του 2010, όμως όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου της εταιρείας, θα τον δούμε και σε άλλα μοντέλα. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι κάνει χρήση και συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων DCVVT (Dual Continuously Variable Valve Timing), τόσο στην εισαγωγή αέρα όσο και στην εξαγωγή των καυσαερίων.
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HYUNDAI,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HYUNDAI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Hyundai Kona με 138 ίππους και δελεαστική τιμή

Τώρα που το Hyundai Kona είναι φθηνότερο, ποια έκδοση αξίζει;

Μικρή ή μεγάλη μπαταρία; Ποια η σημασία σε ένα ηλεκτρικό;

Νέο ηλεκτρικό Hyundai SUV για την Κίνα με αυτονομία 700 χλμ.

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Hyundai i20 2008-2014

Στα ίδια λεφτά, crossover Hyundai Ioniq 5 ή sedan Tesla Model 3;