Η Hyundai παρουσιάζει τον πρώτο της κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού. Το μηχανικό σύνολο σημειώνει πολύ καλές τιμές απόδοσης τόσο σε ροπή όσο και σε ιπποδύναμη, ενώ θα το δούμε στην επόμενη γενιά του μεγάλου μοντέλου της που ονομάζεται Sonata.
Πρόκειται για το πρώτο μηχανικό σύνολο της Hyundai που έχει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού. Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος και ονομάζεται 2.4 Theta II GDI (Gasoline Direct Injection). Θα αντικαταστήσει τον μέχρι τώρα V6 που χρησιμοποιούταν στη Sonata, και η απόδοση του είναι οι 201 ίπποι στις 6.300 σ.α.λ. και τα … Nm ροπής στις 4.250 σ.α.λ. Η Hyundai αναφέρει πως σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα, ο GDI παρέχει περισσότερη ροπή της τάξης του 7% στις χαμηλές στροφές, και 12% στις υψηλές στροφές, καθώς και ότι θα χαρίζει στο αυτοκίνητο καλύτερη αυτονομία της τάξης του 10%. Αρχικά θα τοποθετηθεί στο μοντέλο Sonata του 2010, όμως όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου της εταιρείας, θα τον δούμε και σε άλλα μοντέλα. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι κάνει χρήση και συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων DCVVT (Dual Continuously Variable Valve Timing), τόσο στην εισαγωγή αέρα όσο και στην εξαγωγή των καυσαερίων.