|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Τα σημαντικότερα μοντέλα του Παρισιού! | |||
|
|||
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ | |||
![]() | |||
|
Η έκθεση του Παρισιού «τρέχει» αυτή τη στιγμή, ενώ πολλά είναι τα εντυπωσιακά μοντέλα που έχουν ήδη κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο τους εκεί. Επιλέγουμε και σας παρουσιάζουμε επτά πολύ σημαντικά αυτοκίνητα. Πρόκειται για τα Citroen C4/DS4, BMW X3, Chevrolet Aveo, Opel GTC, Honda Jazz Hybrid και το VW Passat. | ||
![]() | |||
Οι διαστάσεις της νέας X3 είναι τα 4.648x1.881x1.661 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.810 χιλ. για το μεταξόνιο, ενώ η διάμετρος στροφής του αυτοκινήτου είναι τα 11,9 μέτρα, με ρεζερβουάρ καυσίμου στα 67 λίτρα. Το βάρος της ξεκινά από τα 1.715 κιλά για την πετρελαιοκίνητη και από τα 1.805 κιλά για την βενζινοκίνητη έκδοση, ενώ το ύψος από το έδαφος σε κάθε περίπτωση είναι τα 212 χιλιοστά. Οι χώροι σε κάθε περίπτωση είναι αυξημένοι, σε σχέση με το παρελθόν, με το πίσω κάθισμα να διαιρείται σε ποσοστό 40/20/40% και τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών να ξεκινά από τα 550 και να φτάνει έως τα 1.600 λίτρα. Από πλευράς κιβωτίων, η βενζινοκίνητη έκδοση θα διαθέτει αποκλειστικά το αυτόματο 8 σχέσεων, ενώ η πετρελαιοκίνητη θα διατίθεται με χειροκίνητο 6 σχέσεων και εναλλακτικά με το αυτόματο 8 σχέσεων. Αρχικά το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα με δύο μηχανικά σύνολα. Ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι η xDrive35i, με απόδοση 306 ίππους και 400 Nm ροπής. Το δεύτερο μηχανικό σύνολο αφορά στην έκδοση xDrive2.0d, και εδώ η απόδοση είναι οι 184 ίπποι και τα 380 Nm ροπής. ![]() |
|||
Το νέο Aveo είναι μακρύτερο και φαρδύτερο από το σημερινό μοντέλο, με πιο ευρύχωρο εσωτερικό και κορυφαία χωρητικότητα για αποσκευές. Η σχεδίαση εσωτερικού ενδεχομένως προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη από το εξωτερικό, κυρίως με ένα πίνακα οργάνων εμπνευσμένο από μοτοσικλέτα που περιλαμβάνει αναλογικό στροφόμετρο σε συνδυασμό με ψηφιακό ταχύμετρο και ενδεικτικές λυχνίες. Εσωτερικά θα υπάρχει μπλε κρυφός φωτισμός, ενώ το σχήμα του ταμπλό θα είναι καμπύλο με στόχο να «αγκαλιάζει» τους εμπρός επιβάτες. Αυτό θα προσφέρεται σε διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς και εκτείνεται μέχρι τις πόρτες οδηγού και συνοδηγού. Οι αγοραστές του μοντέλου θα εκτιμήσουν τα ποιοτικά υλικά της καμπίνας, τους πολλαπλούς αποθηκευτικούς χώρους στην κεντρική κονσόλα και τo σύγχρονο ηχοσύστημα με λειτουργίες USB, aux-in & Bluetooth. Η σειρά βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει δύο εκδόσεις στα 1,2 λίτρα (με 70 και 86 ίππους), μία μονάδα 1,4 λίτρα (με 100 ίππους) και μία στα 1,6 λίτρα (με 115 ίππους ). Για πρώτη φορά, το Aveo θα διατίθεται και με δύο εκδόσεις πετρελαίου στα 1,3 λίτρα (με 75 και 95 ίππους) που υιοθετούν την τεχνολογία Start/Stop. Το 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Chevrolet θα προσφέρεται με το Aveo 1,4 και 1,6 προαιρετικά στις περισσότερες αγορές. Μηχανικά κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων θα παρέχονται ανάλογα με την επιλογή του κινητήρα. ![]() |
|||
Στη νέα Citroen C4 έχει δοθεί πολύ μεγάλη σημασία τόσο στο design, όσο και σε τομείς όπως η άνεση και η δυναμική οδική συμπεριφορά. Η αύξηση στις διαστάσεις του μοντέλου σε σχέση με την γενιά που θα αντικαταστήσει, είναι της τάξης των 5, 2 και 3 εκατοστών για μήκος, πλάτος και ύψος αντίστοιχα με αυτές να ανέρχονται πλέον στα 4.329x1.789x1.491 χιλ.και 2.608 χιλ. για το μεταξόνιο. Όπως αναφέρει η Citroen, ο χώρος των αποσκευών είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας αφού φθάνει τα 408 λίτρα. Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα θα περιλαμβάνει τόσο σύνολα βενζίνης όσο φυσικά και πετρελαίου, με τα πρώτα να έχουν χωρητικότητα στα 1,4 λίτρα με 95 ίππους και στα 1,6 λίτρα με 120/155 ίππους, ενώ αντίστοιχα οι πετρελαίου θα έχουν χωρητικότητα 1,6 λίτρων με 90/110 και 150 ίππους αντίστοιχα. Τέλος, θα υπάρξει και έκδοση «e-HDi» με κινητήρα 1,6 λίτρων, και τεχνολογία start/stop, ενώ το μοντέλο αναμένεται στη χώρα μας το πρώτο τρίμηνο του 2011. Στην περίπτωση της Citroen DS4 έχουμε να κάνουμε με το δεύτερο αυτοκίνητο της σειράς DS που λανσάρει η γαλλική φίρμα. Οι διαστάσεις του μοντέλου είναι τα 4,27 μέτρα μήκος, 1,81 μέτρα πλάτος, και 1,53 μέτρα ύψος, ενώ ο χώρος των αποσκευών φτάνει τα 370 λίτρα. Εξωτερικά ο σχεδιασμός είναι φυσικά ένα από τα πολύ δυνατά σημεία του αυτοκινήτου, αφού η νέα DS4 δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο. Από πλευράς κινητήρων η νέα DS4 θα χρησιμοποιεί συνολικά πέντε (3 βενζίνης και δύο πετρελαίου). Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις χρησιμοποιούν τον κινητήρα 1,6 λίτρων σε τρεις διαβαθμίσεις, τις: VTi με τους 120 ίππους, THP με 155 ίππους και ΤΗP με 200 ίππους. Οι δύο πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι οι HDi 110 ίππων (διατίθεται και με τεχνολογία e-HDi), και η HDi 160 ίππων. H τεχνολογία e-HDi περιλαμβάνει: σύστημα Stop&Start, σύστημα ανάκτησης ηλεκτρικής ενέργειας κατά την πέδηση, και αυτόματο κιβώτιο EGS. H διάθεση του αυτοκινήτου στην αγορά θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2011. ![]() |
|||
Όπως έχει γίνει πλέον γνωστό, η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η υβριδική έκδοση του μικρού Honda Jazz προέρχεται από το γνωστό μας Insight. Έτσι το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1,3 λίτρων τεχνολογίας i-VTEC, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας CVT απείρων σχέσεων, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ θα βρίσκεται μεταξύ των δύο. Ο κινητήρας των 1.339 κ.εκ. αποδίδει 88 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 121 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ., ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι ελαφρώς υψηλότερες από του Insight στα 104 γρ./χιλιόμετρο. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι οι εσωτερικοί χώροι του υβριδικού Jazz δεν έχουν αλλοιωθεί με την πρακτικότητα να παραμένει, αφού οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες κάτω από τον χώρο των αποσκευών. Έτσι ο τελευταίος είναι της τάξης των 341 λίτρων και μπορεί με την έξυπνη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων που δημιουργούν ένα επίπεδο πάτωμα, να φτάσει έως τα 831 λίτρα. Η έκδοση αυτή θα διαφοροποιείται ελαφρώς και στον αισθητικό τομέα, αφού θα έχει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με νέο γκρίλ εμπρός, διαφορετικά εμπρός φώτα, καθαρά κρύσταλλα στα πίσω φώτα, και λεπτομέρειες χρωμίου στο πίσω μέρος. Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου θα αρχίσουν στη Μεγάλη Βρετανία τους πρώτους μήνες του 2011. ![]() |
|||
Προς το παρόν, η νέα τρίθυρη έκδοση του Opel Astra με τον κωδικό GTC φέρει (τουλάχιστον στη μορφή με την οποία παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού), τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση τεχνολογίας twin-scroll και άμεσο ψεκασμό, του οποίου η απόδοση αγγίζει τους 290 ίππους. Το σύνολο ολοκληρώνεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ για τη μείωση της κατανάλωσης χρησιμοποιείται και σύστημα start&stop. Για την καλύτερη απόδοση του εμπρόσθιου άξονα ο οποίος αναλαμβάνει το δύσκολο έργο του να «βγάλει» τα 290 άλογα στο δρόμο, η Opel ανακοινώνει ότι θα εξοπλίσει το GTC με μπλοκέ διαφορικό, ενώ τα κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά του σπορ μοντέλου συμπληρώνονται και με την ανάρτηση FlexRide. ![]() |
|||
Η πιο εξελιγμένη αλλά συνάμα και η πιο οικονομική έκδοση του Passat δεν είναι άλλη από αυτή που μόλις παρουσίασε η VW στην έκθεση του Παρισιού. Πρόκειται για την 7η κατά σειρά έκδοση του μεσαίου οικογενειακού του γερμανού κατασκευαστή που ούτε λίγο ούτε πολύ, μετρά πωλήσεις που συνολικά ξεπερνούν τα 15.000.000 οχήματα, μετά από διάθεση σε 100 χώρες και «θητεία» που μετρά 37 χρόνια! Οι διαστάσεις του μοντέλου είναι πλέον τα 4.769x1.820x1.474 χιλ. για ΜxΠxΥ με το συνολικό μήκος να σημειώνει αύξηση της τάξης των μόλις 4 χιλ. Εσωτερικά, η ανανέωση συνεχίζεται στον πίνακα οργάνων του ταμπλό, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει πλέον αναλογικό ρολόι, καθώς και πολλές λεπτομέρειες χρωμίου (χειριστήρια, τιμόνι/λεβιέ ταχυτήτων, ταμπλό, πόρτες), με την ατμόσφαιρα πολυτέλειας να μπορεί να εμπλουτιστεί περεταίρω με εσωτερικό φωτισμό που θυμίζει το κορυφαίο Phaeton. Από πλευράς κινητήρων το νέο Passat θα έχει πλήρες γκάμα με 4 σύνολα βενζίνης και 2 πετρελαίου. Πρόκειται για τα: 1.4 TSI (με 122 ίππους, και κατανάλωση στην έκδοση BlueMotion της τάξης των 5,8 λίτρων/100 χιλιόμετρα με ρύπους CO2 στα 138 γρ./χιλιόμετρο), 1.8 TSI (με 160 ίππους), 2.0 TSI (με 210 ίππους), και το κορυφαίο V6 των 3.6 λίτρων με την απόδοση στους 300 ίππους. Οι πετρελαιοκινητήρες θα είναι ο 1,6 λίτρων TDI με τους 105 ίππους και τα 250 Nm ροπής (κατανάλωση 4,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα και ρύποι CO2 στα 109 γρ./χιλιόμετρο), και δύο διαβαθμίσεις του 2.0 TDI με 140 και 170 ίππους. Στη μετάδοση θα έχουμε χειροκίνητα εξατάχυτα κιβώτια αλλά και αυτόματα DSG. ![]() |
|||
| |||
»Σχολιάστε την είδηση
![]() | |||
![]() | |||
|