Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing Ηλεκτρικά & Φόρτιση
Νέες Μάρκες στην Ελλάδα
LIVE: κίνηση στους δρόμους
ΌΛο και λιγότερο μετράει πλέον o κυβισμός στην επιλογή αυτοκινήτου

ΌΛο και λιγότερο μετράει πλέον o κυβισμός στην επιλογή αυτοκινήτου

Εσείς πως συγκρίνετε τα αυτοκίνητα; Με τα κυβικά ή την ιπποδύναμη; Τι είναι πλέον περισσότερο συγκρίσιμο και τι έχει σημασία;

(11/11/2010)

Μήπως τα αυτοκίνητα έχουν γίνει λίγο μήλα και πορτοκάλια, που όταν πας να τα συγκρίνεις μεταξύ τους μπλέκεις με το τι είναι ίδιο και τι διαφέρει; Πως λοιπόν μπορεί κανείς να διαλέξει δύο αυτοκίνητα όταν πλέον δεν υπάρχει κοινό σημείο αναφοράς; Όπως ήταν κάποτε ο κυβισμός; Πως;

autotriti team

Όχι, δεν είναι μόνο το τούρμπο που έχει κάνει τα πράγματα άνω κάτω στο θέμα της σύγκρισης. Σαφώς είναι ο κύριος φταίχτης, πρόσεξε όμως κανείς τι ιπποδυνάμεις δίνουν σήμερα τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα; Από μόνα τους αυτά είναι μία κατηγορία κυβισμού πάνω σε ισχύ από ότι πέντε χρόνια πριν. ¶ρα τι συγκρίνουμε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Θες ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Μέχρι τώρα λέγαμε το θέλω 1,4 ή 1,6 και καταλάβαινε κανείς το επίπεδο επιδόσεων που ζητούσαμε. Τώρα τι να πεις; Τι σχέση έχει ένα 1,4 μιας μάρκας με ένα 1.600άρι μιας άλλης. Με ή χωρίς τούρμπο.
Μήπως το γκρουπάρισμα πρέπει να γίνεται σε άλλη βάση; Μήπως το σωστό θα είναι σήμερα να λέμε, θέλω ένα μικρομεσαίο με 100 ίππους, ή ένα μικρομεσαίο με 130 ίππους. Αυτές είναι πλέον οι δύο βασικές κλίμακες στην κατηγορία, χωρίς να λογαριάσει κανείς και τα GTI, τις γρήγορες δηλαδή εκδόσεις.

&&&& Πως πετυχαίνει ο κάθε κατασκευαστής τη συμμετοχή του σε κάθε μία από τις δύο αυτές κατηγορίες είναι τελικά αδιάφορο. Τουλάχιστον σε ότι αφορά στον κυβισμό. Και με την αλλαγή στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας αυτό έχει γίνει περισσότερο αισθητό από ποτέ.
Όσο καις ρυπαίνεις και άρα πληρώνεις τέλη. Αυτό λοιπόν που μετράει είναι η απόδοση και η αποδοτικότητα. Τι ισχύ παράγει δηλαδή το μοτέρ στο αυτοκίνητο και πόση βενζίνη θέλει για την παραγωγή αυτή. Ο κυβισμός πάει, πέθανε.
&&&& Γιατί σήμερα μπορεί να είναι από 1,2 μέχρι και 1,8 λίτρα, τούρμπο, ατμοσφαιρικό ή υβριδικό. Η ουσία είναι πως τα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας ισχύος θα πηγαίνουν πάνω κάτω τα ίδια. Και αυτό μετράει. Τώρα το πώς λειτουργεί ο κινητήρας είναι μάλλον θέμα «φιλοσοφίας» για όποιον ασχολείται παραπάνω.
Έτσι δεν είναι; Υπάρχει πλέον λογική να συγκρίνουμε δύο αυτοκίνητα ίδιου κυβισμού όταν εμφανώς βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα απόδοσης; Ή είναι η απόδοση αυτή που πρέπει να χρησιμοποιούμε για το γκρουπάρισμα; Εσείς πως διαλέγετε; Πως φτιάχνετε τη λίστα σας; Ποια είναι η πρώτη βάση μετά την επιλογή μεγέθους, κατηγορίας; Ο κυβισμός, η ισχύς, η τεχνολογία (τούρμπο, ατμοσφαιρικό, υβριδικό); Τι;