Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing Ηλεκτρικά & Φόρτιση
Νέες Μάρκες στην Ελλάδα
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο C-Max κάνει ντεμπούτο ο νέος 1,6 turbo κινητήρας της Ford.

Στο C-Max κάνει ντεμπούτο ο νέος 1,6 turbo κινητήρας της Ford.

Πόσο σας νοιάζει πλέον ο κυβισμός, τώρα που όλα κρίνονται από τους ρύπους και την ισχύ; Μπορούν τα νέα μοτέρ 1,6 τούρμπο των Opel, Ford, Peugeot, Citroen και Volvo να εκτοπίσουν Audi και VW με τον 1,8 και 2,0;

(23/3/2011)

Τα πράγματα άλλαξαν μια και καλή. Ο κυβισμός που χώριζε τα αυτοκίνητα σε ακριβά και φθηνά στη χρήση, σε γρήγορα και αργά στο δρόμο, σε αυτά που καίνε πολύ και λίγο, πλέον δεν έχει καμία σχέση. Εσείς όμως το βλέπετε έτσι; Επιλέγετε ακόμη αυτοκίνητο βάσει κυβισμού;

autotriti team

Πόσα κυβικά είναι το αυτοκίνητο που έχετε σήμερα; Πόσα θα είναι αυτό που θα αγοράσετε; Η επιλογή που κάνατε πριν πέντε χρόνια για το αυτοκίνητο που πήρατε τότε σίγουρα είχε γίνει και με βάση τον κυβισμό του. Στο αυτοκίνητο όμως που αγοράζετε τώρα σας απασχολεί στα αλήθεια;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μήπως είναι πιο λογικό να κοιτάξετε πόση ισχύ θέλετε να έχει; Και αφού βρείτε τα νούμερα που σας ταιριάζουν καλύτερα, μήπως να δείτε αν η κατανάλωση σας ταιριάζει και αυτή; Και αφού είστε εντάξει και με τα δύο, να δείτε και τους ρύπους για να ξέρετε τι θα πληρώνετε κάθε Χριστούγεννα για τα τέλη;
Υπάρχει λοιπόν θέμα κυβισμού σήμερα στην επιλογή; Ίσως αν αγοράζετε ένα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο ο κυβισμός έχει το ρόλο του αφού από αυτόν καθορίζεται και η ισχύς, άρα και τα υπόλοιπα νούμερα. Αυτό εντάξει, είναι λογικό.
Μετά; Έρχεται η ασφαλιστική εταιρεία και το μόνο που ρωτάει για το κατά τα άλλα απαλλαγμένο από τα κυβικά αυτοκίνητο είναι η χωρητικότητα του κινητήρα. Και όλοι οι υπολογισμοί περιλαμβάνουν και αυτόν. ¶ρα παίζει εδώ το ρόλο του.

Και μετά είναι η ψυχολογία. Προτιμάς τα άλογά σου να τα έχεις από λιγότερα ή από περισσότερα κυβικά; Μιλάμε για διαφορές 200 κ.εκ. πλέον, όχι παραπάνω. Για παράδειγμα οι μάρκες που μπαίνουν τώρα στο παιχνίδι του τούρμπο φέρνουν 1.600άρια σύνολα για ιπποδυνάμεις που η VW δίνει με 1,8 λίτρα. Και είναι πολλοί αυτοί, τόσοι που κάνουν τον γερμανικό όμιλο να μένει μόνος με κενό στα 1,6 λίτρα.
Μπορεί οι ρύποι, η ισχύς και η κατανάλωση να είναι ίδια, τα περισσότερα κυβικά είναι πάντα περισσότερα και αυτό για κάποιους μετράει.
Για εσάς; Έχει σημασία αυτό; Σας επηρεάζει αν θα αγοράσετε ένα αυτοκίνητο με turbo κινητήρα 1,6 λίτρων αν η ισχύς, η κατανάλωση και οι ρύποι σας βολεύουν; Σας φοβίζουν τα περισσότερα κυβικά ή αντίθετα τα αναζητάτε για να είναι το μοτέρ πιο «άνετο». Θα έχουν λέτε τα 1.600άρια των Ford, Opel, Peugeot, Citroen, Volvo και των άλλων το πάνω χέρι έναντι του 1,8 του ομίλου VW; Τι λέτε;