• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με αγωνιστικό DNA και τετρακίνηση έρχεται η νέα γενιά Prius.

Οι βασικές εκδόσεις του νέου Prius θα φέρουν μπαταρίες νικελίου, ενώ οι πλουσιότερες θα εξοπλίζονται με μεγαλύτερες μπαταρίες ιόντων λιθίου, ώστε να βελτιωθεί η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος.

Το Toyota Prius 4ης γενιάς θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα στηθεί πάνω στη νέα πλατφόρμα του Ομίλου, την Toyota New Global Architecture (TNGA).

Το νέο Toyota Prius θα χρησιμοποιήσει μέρη από το αγωνιστικό TS040 HYBRID των 1.000 ίππων, το οποίο λαμβάνει μέρος στο πρωτάθλημα αντοχής World Endurance Championship (WEC) του 2014.

Αγωνιστικό DNA στο Prius

6.379 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/5/2015

Κατά τα φαινόμενα, το νέο Toyota Prius που θα διατίθεται από το 2016, θα δανειστεί το σύστημα 4κίνησης και άλλα μέρη του αγωνιστικού TS040 HYBRID, που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής.

 
Tο Toyota Prius 4ης γενιάς, δεν θα θυμίζει σε τίποτα τα μέχρι τώρα μοντέλα με τα οποία η ιαπωνική μάρκα μας σύστησε την υ βριδική τεχνολογία. Και αυτό γιατί εκτός από την ανασχεδιασμένη εμφάνισή του, θα παράγεται και ως τετρακίνητο. Η έναρξη της παραγωγής του πηγαίνει πλέον για τα τέλη του έτους και η διάθεσή του για το 2016. Η παραγωγή του θα γίνεται στην Ιαπωνια.

Γυρίζοντας στο σήμερα, ο κος Kinoshita είπε πως το νέο Toyota Prius θα χρησιμοποιήσει μέρη από το αγωνιστικό TS040 HYBRID των 1.000 ίππων, το οποίο λαμβάνει μέρος στο πρωτάθλημα αντοχής World Endurance Championship (WEC) του 2014. Βέβαια, ο κος Kinoshita ξεκαθάρισε πως τα εν λόγω μέρη δεν θα είναι μηχανικά, αλλά διάφορα microchips και microcontrollers που χρησιμοποιούνται στο αγωνιστικό όχημα, ενώ συνέχισε λέγοντας πως η 4κίνητη τεχνολογία που φέρει το TS040 θα μπορούσε να περάσει και στο Prius.

Υπενθυμίζουμε, κλείνοντας, πως με βάση παλαιότερες δηλώσεις του μεγαλοστελέχους της Toyota, κου Koei Saga, η 4η γενιά του Prius θα διαθέτει δύο ειδών μπαταρίες. Στις βασικές του εκδόσεις θα προσφέρεται με νικελίου, ενώ στις πλουσιότερες θα εξοπλίζεται με μεγαλύτερες μπαταρίες ιόντων λιθίου, ώστε να βελτιωθεί η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος. Το νέο υβριδικό θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα στηθεί πάνω στη νέα πλατφόρμα του Ομίλου, την Toyota New Global Architecture (TNGA), ώστε να αυξηθούν τα μοιραζόμενα μέρη ανάμεσα σε διαφορετικά μοντέλα, γεγονός που θα μειώσει σημαντικά το κόστος παραγωγής του.

Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται σε διάφορα μέρη του κόσμου, προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία του, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσιάζεται πιο οικονομικό κατά 10% σε σχέση με τη σημερινή γενιά. 

 
  • Wolf

    Δεν μπορω να καταλαβω πως αυτοι οι κακογουστοι σχεδιαστες της τογιοτα καταφερνουν μεσω του μαρκετινγκ της αξιοπιστιας να πουλανε τεχνολογια πανω σε αυτοκινητα που δεν βλεπονται. To κακασχημο prius πουλαει εκτος ευρωπης,ευτυχως δηλαδη.

      2
  • Matheos petrou

    ΕΣΕΝΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ.ΟΔΗΓΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑ PRIUS ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΞΑΝΑ ΟΥΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΟΥΤΕ ΙΤΑΛΙΚΟ

      1