2 φωτογραφίες »

Ο αισθητήρας στέλνει δεδομένα στην ECU, αυτή «παρατηρεί» τη δυσλειτουργία και ενημερώνει τον οδηγό με μία ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για τη χαμηλή πίεση του αέρα στο ελαστικό της Pagani.

Αισθητήρες στο σύστημα τροφοδοσίας

47.829 Επισκέψεις στο άρθρο

Σίγουρα θα έχετε ακούσει και στο παρελθόν για την «πεταλούδα». Πρόκειται για ένα εξάρτημα που παλαιότερα έπαιρνε κίνηση από μία ντίζα. Σήμερα, όμως, το άνοιγμα της πεταλούδας γκαζιού πραγματοποιείται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Κάπου εδώ εμφανίζεται ο αισθητήρας θέσης της πεταλούδας γκαζιού. Είναι τοποθετημένος στο «σώμα» της πεταλούδας, αποτελείται από δύο ποτενσιόμετρα και ανάλογα με τη θέση της πεταλούδας πληροφορεί την ECU στέλνοντας σήματα τάσης (0-5 Volts).
¶λλος ένας αισθητήρας, και ίσως ο πιο γνωστός, είναι αυτός που μετρά την ποσότητα καυσίμου που βρίσκεται στο ντεπόζιτο. Όπως και στην περίπτωση του συστήματος ψύξης, έτσι κι εδώ υπάρχει ένας πλωτήρας συνδεδεμένος με ποτενσιόμετρο. Βέβαια, λόγω των συχνών φθορών, αρκετοί κατασκευαστές προτιμούν μία διαφορετική κατασκευή που αποτελείται από έναν μαγνήτη και κάποιες επαφές. Ο μαγνήτης κινείται ανάλογα με τη στάθμη του υγρού πάνω στη διάταξη των στοιχείων. Με κάθε επαφή σε ένα στοιχείο, προσδιορίζεται η στάθμη του καυσίμου στο ρεζερβουάρ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

SPRING SEAT
citroen