" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το φρεσκαρισμένο Focus ST «κάνει μπαμ» από μακριά χάρη δείχνοντας πιο τσαμπουκαλίδικο και ψαρωτικό.

Πανέμορφες στάνταρ ζάντες 18 ιντσών με κόκκινες δαγκάνες φρένων. Με κάτι παραπάνω παίρνεις τροχούς 19 ιντσών και εμπρός αεριζόμενα δισκόφρενα 335 χλστ.

Χαρακτηριστική η κεντρικά τοποθετημένη σιαμαία εξάτμιση με την τραπεζοειδή απόληξη.

Τest: Ford Focus ST

Διαβάστηκε από 23603 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/10/2015

Με πιο αγριεμένη εμφάνιση, νέο εσωτερικό, αλλά κυρίως με πιο «κοφτερό» στήσιμο , η Ford έκανε τα 250 άλογα του Focus ST να καλπάζουν ακόμη πιο συναρπαστικά.

 
Στα γρήγορα: 
• Από 29.806 ευρώ
• Είναι 2,0 EcoBoost με 250 άλογα
• Καίει 6,8 λτ./100 χλμ.
• 0-100 σε 6,6 δλ.

+ Σπορ εμφάνιση και συμπεριφορά, επιδόσεις, ήχος, φρένα, ρυθμισιμότητα στο όριο, καθίσματα, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας

- Kατανάλωση, κύκλος στροφής, απουσία επιλογή προγραμμάτων λειτουργίας κινητήρα ή και ανάρτησης

Η Ford δε θα μπορούσε να αφήσει την πιο καυτή (μέχρι το λανσάρισμα του RS) έκδοση του Focus χωρίς το φρεσκάρισμα, που δέχθηκε ολόκληρη η γκάμα του μοντέλου, το οποίο άλλαξε την σύγχρονη ιστορία και την εικόνα της φίρμας με το μπλε οβάλ. Οι αλλαγές στην εμφάνιση και το στήσιμο το Focus ST (από το Sport Technologies) δεν είναι ριζικές φυσικά, μιας και μιλάμε για μια ανανεωμένη έκδοση, αλλά στοχεύουν να κάνουν ακόμα πιο απολαυστική και fun to drive την σπορ έκδοση του Focus. Όπερ και εγένετο λοιπόν…

Ξεχωρίζει από μακριά
Το φρεσκαρισμένο Focus ST «κάνει μπαμ» από μακριά χάρη στη νέα κυψελωτή μάσκα με το λογότυπο ST στα αριστερά της, τα μακρόστενα φώτα καθαρού κρυστάλλου, το καπό με τα δύο ιδιαίτερα τονισμένα «νεύρα», το νέο προφυλακτήρα και τους ανασχεδιασμένους προβολείς ομίχλης. Σαν αποτέλεσμα το ST δείχνει πιο τσαμπουκαλίδικο και ψαρωτικό. Διατηρεί την χτυπητή πίσω πτέρυγα και την κεντρικά τοποθετημένη σιαμαία εξάτμιση με την τραπεζοειδή απόληξη, ενώ το σύνολο κολακεύει το διακριτικό body kit. Nα σημειωθεί πως στο Focus ST είναι πλέον διαθέσιμοι και τροχοί αλουμινίου 19 ιντσών κάτι που δεν εξυπηρετεί μόνο το «πάτημα» και την… μόστρα, αλλά δίνει και τη δυνατότητα στα εμπρός αεριζόμενα να μεγαλώσουν από τα 320 στα 335 χλστ.

Tags: FORD, FORD FOCUS
 
  • panosl

    Ford = Η πιο μακροχρόνια συμμετοχή σε αγώνες.... Ισως και οι περισσότερες διακρίσεις. Αυτό το αμάξι δεν είναι ούτε για κάγκουρες ούτε για γκόμενες, είναι για την απόλαυση της γρήγορης οδήγησης και αν έχεις άντερα, για λιώσιμο!!! Απλά όνειρο!!! Θα παραμείνει όνειρο γιατί έτσι όπως είναι τα πράγματα δε θα το χαρούμε ποτέ...

      18
  • padelis

    χαχαχα νικο... εσυ δηλαδή τί οδηγείς; απορρώ πώς ένα τόσο καλό αυτοκίνητο με τόσο καλή συμπεριφορά σου φαίνεται εμμετικό;

      4
  • mixalis

    Μωρε δε παει και να πεταει.Ford focus=περιστερι,μπουρναζι,λιοσια,καγκουρεςπου για καποιο λογο νομιζουν οτι με αυτο θα ριξουν γκομενα αχαχαχαα

      2