Η ευχαρίστηση ανεβαίνει κατακόρυφα χάρη στην ηχητική μελωδία, που ενισχύεται από το αντηχείο της Ford, αλλά και από την ικανότητα του κινητήρα να λειτουργεί θαυμάσια σε όλη την κλίμακα στροφών.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ευχαρίστηση ανεβαίνει κατακόρυφα χάρη στην ηχητική μελωδία, που ενισχύεται από το αντηχείο της Ford, αλλά και από την ικανότητα του κινητήρα να λειτουργεί θαυμάσια σε όλη την κλίμακα στροφών.

Στο δρόμο – Η χαρά του οδηγού

29.521 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2015)

Οι άνθρωποι της Ford θέλησαν να κάνουν το Focus ST ακόμη πιο οδηγοκεντρικό γι΄αυτό και έκαναν μικροβελτιώσεις στο τιμόνι και στην ανάρτηση (φαρδύτερα μετατρόχια, νέα μπροστινά ελατήρια, πιο σφιχτά αμορτισέρ εμπρός-πίσω, πιο άκαμπτα υποπλαίσια και πιο σκληροί ελαστικοί σύνδεσμοι). 


Το αποτέλεσμα; Απολαυστικό! Αν και δεν είναι ελαφρύ (1.437 κιλά με οδηγό), το νέο ST μεταφέρεται «αέρινα» και εύστοχα εκεί που σημαδεύει ο οδηγός. Ακριβές, άμεσο και πειστικό turn in, συνοδευόμενο από ένα ευχάριστο «ελάφρωμα» του πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων προς όφελος της τοποθέτησης και της ομαλής έκβασης των όποιων αντιδράσεων, ολοκληρώνουν την μεγάλη εικόνα.

Η ευχαρίστηση ανεβαίνει κατακόρυφα χάρη στην ηχητική μελωδία, που ενισχύεται από το αντηχείο της Ford, αλλά και από την ικανότητα του κινητήρα να λειτουργεί θαυμάσια τόσο χαμηλά, όσο και βαθειά στα κόκκινα. Αν και θα θέλαμε λίγο πιο χαμηλά τοποθετημένο το μπάκετ και ένα κλικ πιο μπροστά τον «γλυκό» σε αίσθηση, αλλά όχι πωρωτικό, επιλογέα του κιβωτίου, το Focus ST μας πήρε τα μυαλά. 

Το εμφανώς βελτιωμένο τιμόνι, η ανάρτηση, τα φρένα και το πλαίσιο συμπεριφέρονται ορχηστρικά και το ST δεν σπαταλά μέτρα και δευτερόλεπτα στην διαδρομή, διατηρώντας μια ξεχωριστή επικοινωνιακή σχέση με τον οδηγό. Κάποιοι ανταγωνιστές προσφέρουν περισσότερα άλογα ή/και προγράμματα παραμετροποίησης κινητήρα ή/και αναρτήσεων. Την «γλύκα» και την ρυθμισιμότητα του ST όμως όχι. 

Οι μηδενικές κλίσεις σε προτρέπουν να ορμήξεις σε όποια στροφή και αν το παρακάνεις τότε το εξελιγμένο και επανασεταρισμένο ηλεκτρονικό διαφορικό Torque Vectoring Control θα παρέμβει για να περιορίσει το σπινάρισμα του εσωτερικού τροχού. 

Χωρίς κάποιο εξελιγμένο σύστημα μπροστινής ανάρτησης, ένα «ψαρεματάκι» στο τιμόνι θα το εντοπίσεις (250 άλογα σε δύο τροχούς είναι αυτά), αλλά και πάλι το ST δεν θα προβληματίσει χάρη και στο ESP με 3 στάδια λειτουργίας (On, Sport Mode και Off). Το ESP μάλιστα λανσάρει το Enhanced Transitional Stability της Ford, που παρακολουθεί την ταχύτητα του οχήματος και τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι για να προβλέπει έγκαιρα την όποια απώλεια πρόσφυσης και για να ενεργοποιεί τα ηλεκτρονικά κατάλληλα προς όφελος της οδηγικής ευχαρίστησης. 

Ζυγισμένο, ακριβές και κοφτερό, χωρίς να υστερεί σημαντικά σε άνεση και ποιότητα κύλισης, το ανανεωμένο Focus ST είναι αυτό, που θα θέλαμε εξαρχής.

Ζυγισμένο, ακριβές και κοφτερό, χωρίς να υστερεί σημαντικά σε άνεση και ποιότητα κύλισης, το ανανεωμένο Focus ST είναι αυτό, που θα θέλαμε εξαρχής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto