Ο κινητήρας του βενζινοκίνητου Focus ST συνεχίζει το ίδιο δυνατός και εύηχος, αλλά με καλύτερη απόκριση σε όλη την κλίμακα των στροφών.

Κινητήρας: «Ξυρίζει» σε ήχο και επιδόσεις

27.300 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/10/2015

Ο 2λιτρος EcoBoost κινητήρας βενζίνης, με διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό και άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης συνεχίζει να αποδίδει 250 ίππους με 360Nm ροπής (από 2.000-4.500 σ.α.λ.). Βελτιώσεις στην εισαγωγή και στην χαρτογράφηση έγιναν ώστε να καταστεί πιο άμεση η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και στην πράξη φαίνεται πως έπιασαν τόπο. 


Εύρωστος χαμηλά, με γερό τράβηγμα από το ρελαντί και εκρηκτικός όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι, ο κινητήρα λειτουργεί και ακούγεται θαυμάσια χάρη και στο ειδικό αντηχείο της Ford. Μια πιο κοντή κλιμάκωση θα κολάκευε την ευστροφία, αλλά και πάλι οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές. Μάλιστα σε σχέση με πριν πετύχαμε καλύτερο 0-100 (6,6 αντί 6,7 δλ.) με την τελική να παραμένει στα 250 χλμ./ώρα. Πάντως η θεωρητική μέση κατανάλωση των 6,8 λτ./100 χλμ. είναι ουσιαστικά αδύνατο να επιτευχθεί στην πράξη, ειδικά αν έχεις ανήσυχο δεξί πόδι. 

Οι μετρήσεις μας έδειξαν νούμερα κοντά στα 10,5 λτ./100 χλμ., ενώ με το γκάζι στο πάτωμα η αύξηση στην κατανάλωση ξεπερνά το 50%, όπως συμβαίνει άλλωστε σε όλα τα «καυτά» turbo μικρομεσαία μοντέλα. 

Tags: FORD, FORD FOCUS
 
  • panosl

    Ford = Η πιο μακροχρόνια συμμετοχή σε αγώνες.... Ισως και οι περισσότερες διακρίσεις. Αυτό το αμάξι δεν είναι ούτε για κάγκουρες ούτε για γκόμενες, είναι για την απόλαυση της γρήγορης οδήγησης και αν έχεις άντερα, για λιώσιμο!!! Απλά όνειρο!!! Θα παραμείνει όνειρο γιατί έτσι όπως είναι τα πράγματα δε θα το χαρούμε ποτέ...

      18
  • padelis

    χαχαχα νικο... εσυ δηλαδή τί οδηγείς; απορρώ πώς ένα τόσο καλό αυτοκίνητο με τόσο καλή συμπεριφορά σου φαίνεται εμμετικό;

      4
  • mixalis

    Μωρε δε παει και να πεταει.Ford focus=περιστερι,μπουρναζι,λιοσια,καγκουρεςπου για καποιο λογο νομιζουν οτι με αυτο θα ριξουν γκομενα αχαχαχαα

      2