Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Η Alfa Romeo Giulia εκφράζει άμεσα τον σπορ και πολυτελή της χαρακτήρα και μέσω της σχεδίασης του εσωτερικού της. Η ποιότητα είναι καλή, όμως σε καμία περίπτωση δεν «χτυπάει» τα επίπεδα της 320 d.

Πίνακας οργάνων με κάθετες βελόνες, μεγάλα paddles και ιδιαίτερο τιμόνι με το κουμπί start του κινητήρα ενσωματωμένο. Μια εικόνα τόσο επικεντρωμένη στον σπορ χαρακτήρα, που δεν συναντάς σε κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας.

Η οθόνη 8,8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων της Giulia αποτελεί συνέχεια του πίνακα οργάνων και κερδίζει τις εντυπώσεις. Το περιστροφικό χειριστήριο του συστήματος παραπέμπει στο αντίστοιχο της 3άρας με σχεδόν ίδιο interface.

Τυπικό εσωτερικό BMW συναντούμε στην 320 d, με τον διάκοσμο να επικεντρώνεται στην παροχή πολυτέλειας. Η κορυφαία ποιότητα υλικών και η προσοχή στην λεπτομέρεια της κατασκευής της την καθιστούν σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Αδιάφορη είναι συγκριτικά με την Giulia η σχεδίαση του πίνακα οργάνων της 320d. Φυσικά είναι ευανάγνωστος και πλήρης από ενδείξεις.

Η οθόνη του συστήματος iDrive της BMW βρίσκεται ψηλά στην κεντρική κονσόλα και είναι σε καλύτερη για τον οδηγό θέση αλλά αισθητικά «χάνει» σε σχέση με την Giulia.

Ελαφρώς πιο άνετα θα νιώσουν 2 επιβάτες στην 320d.

480 λίτρα είναι ο όγκος του χώρου αποσκευών και στα δύο. (φωτό Giulia)

Εσωτερικό: Πιο ποιοτική η BMW

33.004 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/11/2016

Στο εσωτερικό και των δύο αυτοκινήτων η εικόνα είναι στιβαρή με τον διάκοσμο να είναι ευχάριστος σε κάθε περίπτωση και να χαρακτηρίζεται από τον συνδυασμό δέρματος και αλουμινίου. Η Giulia είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα αισθητικά και στο εσωτερικό της με σαφή σπορ προσανατολισμό, ενώ η 320d επιδεικνύει κορυφαίο επίπεδο ποιότητας. Τα υλικά στο ταμπλό είναι εφάμιλλης ποιότητας και στα δύο αυτοκίνητα, ωστόσο η BMW επιδεικνύει καλύτερο επίπεδο συναρμολόγησης και φινιρίσματος αλλά και καλύτερα υλικά σε μέρη εκτός ταμπλό. Το σύστημα infotainment και των δυο αυτοκινήτων ελέγχεται από πιεζοπεριστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα και απαιτεί κάποιο χρόνο εξοικείωσης και στα δύο, ωστόσο η εργονομία είναι καλή γενικότερα. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή με τα καθίσματα να προσφέρουν καλή στήριξη, όμως στην Giulia ο οδηγός απολαμβάνει πιο σπορ αίσθηση και κυρίως από τον τρόπο που έρχονται τα βασικά χειριστήρια στα χέρια και στα πόδια του. Οι χώροι δεν είναι το δυνατό σημείο κανενός αυτοκινήτου σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ωστόσο επαρκούν για τις μεταφορικές ανάγκες 4 ατόμων και των αποσκευών τους. Συγκριτικά, η BMW προσφέρει ελαφρώς καλύτερους χώρος για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω επιβατών, με την Giulia να έχει μεγαλύτερο πλάτος πίσω καθίσματος, όμως και στα δύο τα υπερυψωμένα τούνελ της μετάδοσης καθιστούν σχεδόν αδύνατη την μεταφορά ενός ενήλικα στην μεσαία θέση. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 480 λίτρα σε κάθε περίπτωση και απλά ικανοποιεί.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • pan

    Καλά και τα δύο !!!!Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει σάλιο να τα αγοράσεις αλλά ούτε και να τα συντηρήσεις πλέον!!!

      17
  • ΤΣΙΟΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Νομίζω πως έχει γίνει υπέροχη δουλειά απο τους μηχανικούς της alfa romeo. Επιτέλους ένα αυτοκίνητο που μπορεί όχι απλά να τα βάλει με τα γερμανικά αλλα να είναι και ανώτερό τους. Μπράβο στην Alfa.

      10
  • Δημήτρης

    Προς autotriti: Διορθώστε το μήκος της Giulia που το γράφετε λάθος από την αρχή σε όλες τις παρουσιάσεις. Επίσης 1 ερώτηση: Φοράνε -τα 2 αμάξια- 18 και 16άρες ζάντες. Αυτό δεν επηρεάζει κάμποσο τις μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης;

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σας. Διορθώθηκε. Υπάρχουν διαφορές ανάλογα με τις διαστάσεις των ζαντών, όμως στα συγκριτικά μας θέματα τα μοντέλα είτε έχουν ίδιες σε διαστάσεις ζάντες, είτε αναφέρουμε τις διαφορές τους αν υπάρχουν.

        2
  • mparboutogatos

    μια ερωτηση για το autotriti.Η Giulia ειναι 2.200cc και η bmw 2000cc και εχετε τον κινητηρα της giulia στα αρνητικα λογω δεομενων φορολογιας στην Ελλαδα,ενω ειναι γνωστο οτι ενας κινητηρας 2200cc και ενας 2000cc εχουν ακριβως τον ιδιο φορο πολυτελους διαβιωσης?Για πιο λογο λοιπον γινεται αυτη η ανευ ουσιας δικριση υπερ της BMW?χτυπημα στην αναρτηση της Giulia απλα δεν υφισταται....η συγκεκριμενη αναφορα ειναι εκτος πραγματικοτητας

      2
  • anti-vw

    Eπειδή είχει φίλος BMW με run flat ελαστικά με 50000 plus χιλιόμετρα ποτέ δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα στην άνεση της ανάρτησης σε κάθε είδους δρόμο,τώρα με τι κριτήρια εσείς βγάλατε ότι δεν έχει άνεση δεν ξέρω,και με 17 ή 18 ζάντες,και το επαναλμβάνω σε κάθε είδους δρόμους μέχρι τους καρόδρομους σε επαρχία.Tώρα κουκλάρα η alfa αλλά δεν τρομάζει την BMW όπως και να το κάνουμε.

      2
  • nikos

    το πιο ασχημο Alfa Romeo των εποχων είναι η giulia,η 156 και η 159 ηταν πολύ πιο ομορφες σχεδιαστικα από τη giulia αυτό βεβαια είναι υποκειμενικο αλλα πιστευω σε πολλους δεν αρεσει.τωρα από τα χαρακτηριστικα σε σχεδιαση ποιοτητα ανεση οδηγικη συμπεριφορα χωρους καταναλωση κερδιζει η BMW αρα η giulia που κερδιζει στις επιδοσεις και στην φτηνοτερη τιμη?κατα την ταπεινη μου γνωμη δινω ψηφο στην BMW 320d

      1
  • germanotsolias

    Ποιοι μηχανικοι της Αλφα;;;Απο το 2010 τους στειλανε να βαρανε παλαμακια και να βιδωνουν μπουλονια στα πιτς της φερραρι... Μπορει και καποιοι να πηγαν στο εργοστασιο της ΖΑΣΤΑΒΑ και να αλλαζουν λαμπες!

      1