Ο κινητήρας των 2,2 λτ. της Giulia έχει μεγαλύτερη ροπή, αλλά «καίει» περισσότερο. Οι επιδόσεις του είναι καλύτερες, ενώ συνδυάζεται εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο.
Kινητήρες-επιδόσεις: Προβάδισμα της Giulia
36.260 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2016)
Ο κινητήρας της Giulia είναι χωρητικότητας 2,2 λίτρων και αποδίδει 180 ίππους με 450 Nm ροπής στην έκδοση με αυτόματο κιβώτιο (380 Nm με χειροκίνητο). Η Σειρά 3 σαφώς υπερέχει σε γκάμα κινητήρων προσφέροντας και άλλες εκδόσεις πέραν της 320d, όμως εξετάζοντας τις συγκεκριμένες εκδόσεις, οι 10 ίπποι παραπάνω του TwinPower Turbo της 320d, δεν αρκούν για να την καταστήσουν πιο γρήγορη, με την Alfa να υπερέχει σημαντικά στις επιταχύνσεις από στάση. Το κιβώτιο και στις δυο περιπτώσεις είναι το αυτόματο σειριακό 8τάχυτο της ΖF, που πραγματοποιεί πολύ γρήγορες εναλλαγές σε κάθε μία από τις διαθέσιμες θέσεις επιλογής των συστημάτων παραμετροποίησης του καθενός αυτοκινήτου (D.N.A στην Alfa και Driving Experience Control στην BMW). Στην Alfa η κλιμάκωση είναι πιο αραιή και συνοδεύεται από μεγάλα και σταθερά paddles, τα οποία εκτός από την σπορ εικόνα που εκφράζουν, αποδεικνύονται και πιο αποτελεσματικά. Στην πράξη και οι δύο κινητήρες διακρίνονται για την πολιτισμένη τους λειτουργία, με την BMW να εμφανίζει συγκριτικά χαμηλότερα επίπεδα θορύβου, όμως το τράβηγμα είναι καλύτερο στην Giulia από χαμηλά. Στον τομέα της κατανάλωσης, η BMW 320d υπερέχει σημαντικά έναντι της Giulia 2,2, απαιτώντας 0,9 λτ. λιγότερα πετρελαίου για κάθε 100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.
Νομίζω πως έχει γίνει υπέροχη δουλειά απο τους μηχανικούς της alfa romeo. Επιτέλους ένα αυτοκίνητο που μπορεί όχι απλά να τα βάλει με τα γερμανικά αλλα να είναι και ανώτερό τους. Μπράβο στην Alfa.
Προς autotriti:
Διορθώστε το μήκος της Giulia που το γράφετε λάθος από την αρχή σε όλες τις παρουσιάσεις.
Επίσης 1 ερώτηση:
Φοράνε -τα 2 αμάξια- 18 και 16άρες ζάντες. Αυτό δεν επηρεάζει κάμποσο τις μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης;
Απάντηση: Ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σας. Διορθώθηκε. Υπάρχουν διαφορές ανάλογα με τις διαστάσεις των ζαντών, όμως στα συγκριτικά μας θέματα τα μοντέλα είτε έχουν ίδιες σε διαστάσεις ζάντες, είτε αναφέρουμε τις διαφορές τους αν υπάρχουν.
μια ερωτηση για το autotriti.Η Giulia ειναι 2.200cc και η bmw 2000cc και εχετε τον κινητηρα της giulia στα αρνητικα λογω δεομενων φορολογιας στην Ελλαδα,ενω ειναι γνωστο οτι ενας κινητηρας 2200cc και ενας 2000cc εχουν ακριβως τον ιδιο φορο πολυτελους διαβιωσης?Για πιο λογο λοιπον γινεται αυτη η ανευ ουσιας δικριση υπερ της BMW?χτυπημα στην αναρτηση της Giulia απλα δεν υφισταται....η συγκεκριμενη αναφορα ειναι εκτος πραγματικοτητας
Eπειδή είχει φίλος BMW με run flat ελαστικά με 50000 plus χιλιόμετρα ποτέ δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα στην άνεση της ανάρτησης σε κάθε είδους δρόμο,τώρα με τι κριτήρια εσείς βγάλατε ότι δεν έχει άνεση δεν ξέρω,και με 17 ή 18 ζάντες,και το επαναλμβάνω σε κάθε είδους δρόμους μέχρι τους καρόδρομους σε επαρχία.Tώρα κουκλάρα η alfa αλλά δεν τρομάζει την BMW όπως και να το κάνουμε.
το πιο ασχημο Alfa Romeo των εποχων είναι η giulia,η 156 και η 159 ηταν πολύ πιο ομορφες σχεδιαστικα από τη giulia αυτό βεβαια είναι υποκειμενικο αλλα πιστευω σε πολλους δεν αρεσει.τωρα από τα χαρακτηριστικα σε σχεδιαση ποιοτητα ανεση οδηγικη συμπεριφορα χωρους καταναλωση κερδιζει η BMW αρα η giulia που κερδιζει στις επιδοσεις και στην φτηνοτερη τιμη?κατα την ταπεινη μου γνωμη δινω ψηφο στην BMW 320d
Ποιοι μηχανικοι της Αλφα;;;Απο το 2010 τους στειλανε να βαρανε παλαμακια και να βιδωνουν μπουλονια στα πιτς της φερραρι...
Μπορει και καποιοι να πηγαν στο εργοστασιο της ΖΑΣΤΑΒΑ και να αλλαζουν λαμπες!
Ετσι καλα της κανει! Να την χτυπαει χωρις ελεος!
Καλά και τα δύο !!!!Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει σάλιο να τα αγοράσεις αλλά ούτε και να τα συντηρήσεις πλέον!!!
Νομίζω πως έχει γίνει υπέροχη δουλειά απο τους μηχανικούς της alfa romeo. Επιτέλους ένα αυτοκίνητο που μπορεί όχι απλά να τα βάλει με τα γερμανικά αλλα να είναι και ανώτερό τους. Μπράβο στην Alfa.
Απαγορευτικά λόγω Τεκμηρίων και τιμών αγοράς!!!!!!!!!!!!
Προς autotriti: Διορθώστε το μήκος της Giulia που το γράφετε λάθος από την αρχή σε όλες τις παρουσιάσεις. Επίσης 1 ερώτηση: Φοράνε -τα 2 αμάξια- 18 και 16άρες ζάντες. Αυτό δεν επηρεάζει κάμποσο τις μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης;
Απάντηση: Ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σας. Διορθώθηκε. Υπάρχουν διαφορές ανάλογα με τις διαστάσεις των ζαντών, όμως στα συγκριτικά μας θέματα τα μοντέλα είτε έχουν ίδιες σε διαστάσεις ζάντες, είτε αναφέρουμε τις διαφορές τους αν υπάρχουν.
Το προβλημα ειναι η τιμη και η μεταπωλιτικη αξια της Αλφα Ρομεο σε σχεση με το μπεμπε.
μια ερωτηση για το autotriti.Η Giulia ειναι 2.200cc και η bmw 2000cc και εχετε τον κινητηρα της giulia στα αρνητικα λογω δεομενων φορολογιας στην Ελλαδα,ενω ειναι γνωστο οτι ενας κινητηρας 2200cc και ενας 2000cc εχουν ακριβως τον ιδιο φορο πολυτελους διαβιωσης?Για πιο λογο λοιπον γινεται αυτη η ανευ ουσιας δικριση υπερ της BMW?χτυπημα στην αναρτηση της Giulia απλα δεν υφισταται....η συγκεκριμενη αναφορα ειναι εκτος πραγματικοτητας
Eπειδή είχει φίλος BMW με run flat ελαστικά με 50000 plus χιλιόμετρα ποτέ δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα στην άνεση της ανάρτησης σε κάθε είδους δρόμο,τώρα με τι κριτήρια εσείς βγάλατε ότι δεν έχει άνεση δεν ξέρω,και με 17 ή 18 ζάντες,και το επαναλμβάνω σε κάθε είδους δρόμους μέχρι τους καρόδρομους σε επαρχία.Tώρα κουκλάρα η alfa αλλά δεν τρομάζει την BMW όπως και να το κάνουμε.
το πιο ασχημο Alfa Romeo των εποχων είναι η giulia,η 156 και η 159 ηταν πολύ πιο ομορφες σχεδιαστικα από τη giulia αυτό βεβαια είναι υποκειμενικο αλλα πιστευω σε πολλους δεν αρεσει.τωρα από τα χαρακτηριστικα σε σχεδιαση ποιοτητα ανεση οδηγικη συμπεριφορα χωρους καταναλωση κερδιζει η BMW αρα η giulia που κερδιζει στις επιδοσεις και στην φτηνοτερη τιμη?κατα την ταπεινη μου γνωμη δινω ψηφο στην BMW 320d
Ποιοι μηχανικοι της Αλφα;;;Απο το 2010 τους στειλανε να βαρανε παλαμακια και να βιδωνουν μπουλονια στα πιτς της φερραρι... Μπορει και καποιοι να πηγαν στο εργοστασιο της ΖΑΣΤΑΒΑ και να αλλαζουν λαμπες!