• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Συγκρίνουμε 2 γοητευτικά, compact SUV με αυθεντικό premium χαρακτήρα.

Alfa Romeo Stelvio VS Porsche Macan

Διαβάστηκε από 19325 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/4/2018

H Alfa Romeo μπήκε «φουριόζα» στην ελίτ των σπορ premium SUV με τη Stelvio και με εμφατικό τρόπο έρχεται να αμφισβητήσει τη Macan της Porsche άσχετα αν τα χωρίζει μεγάλη απόσταση και περίπου 20.000 ευρώ.

 
Η Alfa Romeo έκανε την «υπέρβαση» και μετά την Giulia καταφέρνει να μπει δυνατά στην ελίτ των πιο σπορ crossover της αγοράς με premium χαρακτήρα, με τη Stelvio. Μια κατηγορία που η Porsche έχει έντονη παρουσία με την Cayenne και συνεχίζει τώρα με την Macan να παραδίδει μαθήματα και στην πιο κόμπακτ διαστάσεων υποκατηγορία. Πόσο κόμπακτ όμως μπορεί να είναι ένα υπερυψωμένο αμάξωμα 4,7 μέτρων μήκους και με βάρος 1.845 κιλά; Η απάντηση δεν κρύβεται στις αναλογίες των δύο αυτοκινήτων ωστόσο ξεκινώντας από αυτές η Alfa Romeo Stelvio είναι κατά 10 χλστ. μικρότερη (4.687 χλστ.) σε μήκος και 20 χλστ. σε πλάτος (1.903 χλστ.), όμως είναι ψηλότερη κατά 47 χλστ. και ελαφρύτερη κατά 110 κιλά (1.735 κιλά).

Από κει και πέρα οι διαφορές συνεχίζονται και στην περιβολή τους, με την μεν Macan να εκφράζει ένα περισσότερο εκλεπτυσμένο ύφος και την Stelvio ένα πιο δυναμικό προφίλ. Παρατηρώντας πάντως τα δύο πολύ εντυπωσιακά και επιβλητικά από κάθε άποψη SUV, θα νιώσεις σίγουρα έλξη για το ξεχωριστό και ιδιαίτερο που εκφράζει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο το σηματάκι της Porsche, είναι αδύνατο όμως να μην σαγηνευτείς από τη γοητεία που ασκεί η Stelvio με τη συνολική της εμφάνιση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Προκαταλήψεις....

    Μπορώ να καταλάβω ότι ο κάθε δοκιμαστής είναι ελεύθερος να πει την γνώμη του, μετά από την δοκιμή του κάθε αυτοκινήτου, αλλά όταν πρόκειται για απευθείας αντιπαράθεση, καλό είναι να υπάρχουν και αντικειμενικά στοιχεία....που στο παρόν άρθρο είναι ελάχιστα. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία σχέση στους χώρους-διαστάσεις ,υπέρ της Stelvio, περνάει με ψιλά γράμματα. Αν υποθέσουμε όμως ότι εκείνος που θα αγοράσει αυτά τα δύο μοντέλα δεν ενδιαφέρεται τόσο για τα πρακτικά αυτά θέματα (που τον ενδιαφέρουν...αλλιώς γιατί να πάει σε SUV?) δεν υπάρχει καμία αντικειμενική μέτριση που να έχει κάποιο πρακτικό νόημα. Αποφυγή Ταράνδου (βάσει ξένου τύπου, η Macan έχει απογοητεύσει), κάποια δοκιμασία που να τεστάρει επιτάχυνση και απότομο φρενάρισμα...πχ 0-100km/h και απότομο φρένο, χρόνος σε γύρο πίστας για να ξέρουμε που το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται συνολικά. Κάποια δοκιμασία σε ράμπα για να δούμε το σύστημα τετρακίνησης πως λειτουργεί..... Θα παρακαλούσα τους test drivers να δείξουν λίγο περισσότερο μεράκι στις μετρήσεις που κάνουν. Πρέπει η γνώμη τους, όσο υποκειμενική και να είναι, να συνοδεύεται από κάτι το αντικειμενικό που λέγεται μέτρηση ! Έχω την αίσθηση ότι βάσει μετρήσεων...ίσως η Stelvio να ήταν "καλύτερο" αυτοκίνητο. Ούτε ιταλόφιλος , ούτε ενάντιος στα γερμανικά αυτοκίνητα είμαι, ούτε και υποψήφιος αγοραστής γι΄αυτά τα βαλάντια....απλά φίλος της αυτοκίνησης.

      25

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα