.jpg)
6 Φωτογραφίες »
Το V θα είναι το πρώτο διαθέσιμο μοντέλο της AION στην ελληνική αγορά μέχρι τέλος του έτους, πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό οικογενειακό SUV με μήκος στα 4,6 μέτρα, και αξίζει να αναφέρουμε ότι το V έχει αποσπάσει 5 αστέρια στα crash test του EuroNCAP
.jpg)
6 Φωτογραφίες »
Το V της AION διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κύλισης στο δρόμο και το στιβαρό του πάτημα σε μεγάλες ταχύτητες.
Σχεδιαστικά εδώ θα συναντήσουμε μια πιο κλασσική SUV σχεδίαση με τετραγωνισμένο αμάξωμα και μεγάλες καθαρές επιφάνειες. Στο μπροστά μέρος οι ακμές έχουν στρογγυλοποιηθεί, όπως και στο UT, ενώ πιο πίσω και στο πλάι, θα συναντήσουμε κάποιες έντονες νευρώσεις και πτυχές που αναδύουν ένα μεγαλύτερο δυναμισμό. Εδώ τα φωτιστικά σώματα μπρος πίσω, υιοθετούν δύο κάθετες γραμμές ως φωτεινή υπογραφή, ενώ στάνταρ είναι οι 19άρες ζάντες αλουμινίου και οι ράγες οροφής.
Έχει ποιοτική καμπίνα και πολύ πλούσιο εξοπλισμό
Περνώντας στο εσωτερικό του V, το SUV της AION σε κερδίζει με την αίσθηση απτής ποιότητας που βγάζει. Όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από μαλακό υλικό ακόμα και στις πόρτες, ενώ ο διάκοσμος ακολουθεί την παραδοσιακή συνταγή που συναντάμε στις περισσότερες κινέζικες μάρκες: Ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών, μεγάλη οθόνη αφής 14,6 ιντσών και μια φαρδιά γέφυρα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό με δυνατότητα διπλής ασύρματης φόρτισης και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο.Στάνταρ στο βασικό εξοπλισμό θα συναντήσουμε έξυπνες λειτουργίες φωνητικού ελέγχου και στοιχεία άνεσης, όπως ατμοσφαιρικό φωτισμό, θερμαινόμενα/αεριζόμενα καθίσματα με μασάζ, και ηλιοροφή 2,14 τ.μ. μεταξύ άλλων. Στην κορυφαία του έκδοση θα συναντήσουμε και ενσωματωμένο ψυγείο με λειτουργίες ψύξης και θέρμανσης, τραπεζάκι στην πίσω σειρά καθισμάτων, καθώς και δερμάτινα καθίσματα.
Η ευρυχωρία της καμπίνας είναι πασιφανής με γυμνό μάτι, ως προς όλες τις διαστάσεις, με το χώρο αποσκευών να ανακοινώνεται στα 427 λτ., ένα σχετικά μέτριο νούμερο για την κατηγορία. Οι πρακτικές λύσεις δε λείπουν φυσικά στο V, όπου εδώ όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν και να σχηματίσουν μαζί με το δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ ένα μεγάλο διπλό κρεββάτι, ενώ τα πίσω καθίσματα έχουν και δυνατότητα ανάκλισης έως και 137 μοίρες.
Ευθύβολο, με πειστικό πάτημα και αυτονομία 510 χλμ. σύμφωνα με την AION
Στο οδηγικό σκέλος τώρα, το SUV της AION διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κύλισης στο δρόμο και το στιβαρό του πάτημα σε μεγάλες ταχύτητες. Στο γερμανικό αυτοκινητόδρομο δίνει την αίσθηση ότι κινείσαι με χαμηλότερη ταχύτητα από αυτή του βλέπεις στην οθόνη του πίνακα οργάνων, λόγω της καλής ηχομόνωσης και της απουσίας ταλαντώσεων στο τιμόνι. Μόνο πάνω από τα 150 χλμ./ώρα γινόταν αντιληπτός ο αεροδυναμικός θόρυβος. Η ανάρτηση εδώ έχει πιο μαλακή αίσθηση σε σχέση με το UT βγάζοντας ένα πιο άνετο χαρακτήρα στο δρόμο, αν και στο Μόναχο οι δρόμοι είναι πολύ φιλικοί προς την ανάρτηση σε κάθε περίπτωση για να βγουν συμπεράσματα…Ο ηλεκτροκινητήρας τώρα των 204 ίππων επιτάχυνε αρκετά δυναμικά, ειδικά στο sport mode και με πιο προοδευτικό τρόπο στα υπόλοιπα προγράμματα, υποστηριζόμενος από μια μπαταρία 75 kWh, σχεδιασμένη να μην αναφλέγεται ακόμη και υπό πυρά. H ΑΙΟΝ ανακοινώνει αυτονομία κατά WLTP 510 χλμ. και υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση από 20% έως 80% SOC σε μόλις 18 λεπτά. Εμείς είδαμε αυτονομία κοντά στα 400 χλμ., ωστόσο όπως αναφέραμε κινούμασταν σε αρκετά δυναμικούς ρυθμούς.
| Σελίδα 1 | Αποκλειστικό: Οδηγούμε τα νέα AΙΟΝ UT & ΑΙΟΝ V, σύντομα έρχονται και στην Ελλάδα |
| Σελίδα 2 | Aion UT, το αντίπαλο δέος των VW ID.3 και BYD Dolphin |
| Σελίδα 3 | V το οικογενειακό SUV με τα 5 αστέρια στα crash test |
| Σελίδα 4 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
