• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι νέες γενιές των μοντέλων της εικόνας, που θα δείτε στην Έκθεση, παίρνουν τη σκυτάλη της εμπορικής επιτυχίας, όντας πολλά υποσχόμενα για το μέλλον.

Αυτά είναι τα best-seller του αύριο!

Διαβάστηκε από 24391 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/11/2019
 

Τα best seller του αύριο θα παραταχθούν, μεταξύ άλλων, στην φετινή έκθεση αυτοκινήτου! Σε αυτά στράφηκε η προσοχή του υπεύθυνου σύνταξης του autotriti.gr, Γιάννη Σκανδάλη. Μάθετε τα πάντα γι' αυτά...

Θα πει κανείς πως σε μια έκθεση αυτοκινήτου πολλοί πάνε για το χάζι σε αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών και κυρίως βαλαντίων. Και όμως, μπορεί τα πρωτότυπα, που μας δίνουν μια πρώτη γεύση από το μέλλον της αυτοκίνησης, και τα κορυφαία σε ισχύ μοντέλα κραταιών δυνάμεων σε θέματα επιδόσεων (π.χ. Mercedes-AMG, BMW M κ.ο.κ.) να τραβούν την προσοχή αρκετών αλλά, μεγάλη μερίδα του κοινού θα πάει στην έκθεση για να δει από κοντά το αυτοκίνητο που σκέφτεται να αγοράσει (σ.σ. για να τα λέμε όλα μπορεί κιόλας να του μπει η ιδέα εκεί: στη βράση κολλάει το σίδερο). Καλά τα ηλεκτρικά, τα γκαζιάρικα και οδηγοκεντρικά μοντέλα, όπως επίσης και τα πρωτότυπα, μα εκεί που είναι κατ΄ εμέ το ζουμί της φετινής «Αυτοκίνησης» είναι οι νέες γενιές των best seller. Και εξηγώ παρακάτω…

Hyundai i10
Ξεκινώ με τον μικρότερο εκπρόσωπο από τα πιο καλοπούλητα μοντέλα λιανικής στη χώρα μας. Το νέο Hyundai i10 (διαβάστε περισσότερα εδώ) μου άρεσε από την πρώτη στιγμή επειδή άλλαξε σε εμφάνιση, έγινε μεγαλύτερο και πιο hi-tech ενώ για πρώτη φορά έβαλε στη γκάμα του και μια πιο σπορτίφ στιλιστική έκδοση N Line με 1.000άρη turbo και 100 άλογα, για τους λίγο πιο ανήσυχους. Αξίζει να μπείτε στο εσωτερικό του και να διαπιστώσετε τα επίπεδα ευρυχωρίας που ξεχωρίζουν για τα δεδομένα της κατηγορίας, όπως επίσης και τη νέα διάταξη του ταμπλό με τη μεγάλη οθόνη αφής και το «φρέσκο» infotainment. Στους κινητήρες τώρα, έχουμε έναν 3κυλινδρο 1,0 λτ. με 67 άλογα και έναν 1.200άρη 4κύλινδρο με 84 άλογα, ό,τι πρέπει δηλαδή για αστικές μετακινήσεις με οικονομία και ευελιξία, που δεν θα πουν όχι και σε κάποιο ταξιδάκι.

Peugeot 208
«Πιο ενήλικο, πιο σοβαρό και πιο αγριεμένο από ποτέ». Αυτά ήταν τα λόγια που χρησιμοποίησε ο συνάδελφος που το οδήγησε πρόσφατα στη Λισαβόνα (διαβάστε περισσότερα εδώ). Τι να πρωτοπεί κανείς για το νέο Peugeot 208, που στη 2η του γενιά άλλαξε ριζικά σε όλα τα επίπεδα. Δεν σας κρύβω πως σχεδιαστικά το θεωρώ ακαταμάχητο ενώ, αν εμβαθύνεις λίγο στις τεχνολογίες που κουβαλάει από τα κινητήρια σύνολα (μην ξεχνάμε ότι έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με αυτονομία 340 χλμ.) μέχρι τη διασυνδεσιμότητα και τα συστήματα ενημέρωσης και ασφάλειας, όπως επίσης και την premium αίσθηση στην καμπίνα, το γλυκό δένει και με το παραπάνω. Εκείνοι που έχουν δεύτερες σκέψεις για τους χώρους πίσω, αξίζει να κάνουν μια βόλτα από το περίπτερο της Peugeot για να σχηματίσουν προσωπική άποψη. Νομίζω πως ήδη το ακούτε κι εσείς να σας λέει… «à tout à l'heure» (ελληνιστί: τα λέμε σε λίγο)
  
Renault Clio
Πέμπτη γενιά για το Clio, το best seller μοντέλο της Renault, το οποίο δοκιμάσαμε πρόσφατα (δείτε εδώ την αναλυτική πρώτη δοκιμή). Η οδήγηση του γαλλικού μικρού με τον 1.000άρη turbo των 100 ίππων μου άφησε θετικές εντυπώσεις, όπως επίσης η αισθητική, τεχνολογική και ποιοτική αναβάθμιση στο εσωτερικό. Η σχεδίαση του αμαξώματος μπορεί να μην σας εντυπωσιάσει με την πρώτη ματιά, αφού διατηρεί στοιχεία από το απερχόμενο με πολλές όμως διαφορές, ωστόσο, ανοίγοντας την πόρτα τα πράγματα αλλάζουν. Εμένα μου άρεσε η κατακόρυφα τοποθετημένη οθόνη αφής του infotainment, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η βολικότατη θέση οδήγησης και ο χώρος αποσκευών που βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας με 391 λτ.. Αξίζει να ρωτήσετε για το υβριδικό που θα έρθει αργότερα, αλλά και για την πλούσια γκάμα κινητήρων και εξοπλιστικών εκδόσεων.

Opel Corsa

Τέλος, άλλο ένα μικρό που άλλαξε ριζικά και είναι έτοιμο να μπει δυναμικά στη μάχη της αγοράς. Η νέα, έκτη γενιά του Opel Corsa έρχεται με γαλλικό αέρα (σ.σ. η Opel βρίσκεται υπό τη σκέπη του PSA Group), διατηρώντας παράλληλα τον γερμανικό χαρακτήρα που έχει καθιερώσει το μοντέλο στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων λιανικής στη χώρα μας (διαβάστε τις τιμές του Opel Corsa). Φρέσκο ντιζάιν μέσα και έξω, νέο δάπεδο, χαμηλότερο κέντρο βάρους που μεταφράζεται σε καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά και infotainment με οθόνης αφής έως και 10 ίντσες και ψηφιακός πίνακας οργάνων συμπεριλαμβάνονται στα «καλούδια» του νέου Corsa. Όσον αφορά στους κινητήρες, στη χώρα μας προσφέρεται με ατμοσφαιρικό βενζίνης 1,2 λτ. με 75 άλογα, turbo 1,2 λτ. με 100 και 130 άλογα και έναν diesel 1,5 λτ. με 102 άλογα. Ρίξτε μια ματιά και μην παραλείψετε να ρωτήσετε για το ηλεκτρικό Corsa με αυτονομία 330 χλμ. ή για την υπηρεσία τηλεματικής Opel Connect.