Ικανοποιεί η γκάμα κινητήρων του Ibiza, τόσο της βενζίνης όσο και του πετρελαίου.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ικανοποιεί η γκάμα κινητήρων του Ibiza, τόσο της βενζίνης όσο και του πετρελαίου.

SEAT Ibiza: Το ισπανικό μικρό... 30άρισε!

28.348 Επισκέψεις στο άρθρο

Το SEAT Ibiza φέτος κλείνει τα 30 χρόνια παρουσίας του στην αγορά.
Στην 4η γενιά του είναι ωριμότερο και ποιοτικότερο από ποτέ. 


Τώρα στην 4η και ανανεωμένη γενιά του…
… το Ibiza εξακολουθεί να διαγράφει μια πολύ καλή εμπορική πορεία, μιας κι έχει όλα τα φόντα για να το καταφέρει αυτό. Η εξωτερική σχεδίαση φέρει δυναμικά στοιχεία, όπως η μεγάλη εισαγωγή του προφυλακτήρα και τα «επιθετικά» εμπρόσθια φώτα. Στο υπόλοιπο αμάξωμα οι αλλαγές είναι λιγότερες συγκριτικά με το μοντέλο 3ης γενιάς και αφορούν τον ανανεωμένο πίσω προφυλακτήρα και τα προαιρετικά LED πίσω φωτιστικά (φωτιστικά με λαμπτήρες ημέρας LED υπάρχουν προαιρετικά και για τα εμπρόσθια).

Πλήρης γκάμα κινητήρων
Δεν είναι μόνο η εξωτερική εμφάνιση που κεντρίζει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού στην περίπτωση του
Ibiza, αλλά και η μεγάλη κι ευέλικτη γκάμα κινητήρων. Ξεκινώντας από τους βενζινοκινητήρες, υπάρχουν δυο διαφορετικού κυβισμού με διάφορες ιπποδυνάμεις. Στην περίπτωση του 1,2 λίτρων μηχανικού συνόλου, η απόδοση κυμαίνεται μεταξύ 70 κι 105 ίππων όπου σε αυτή την περίπτωση είναι διαθέσιμο και το σύστημα Start & Stop, καθώς και κιβώτιο DSG.

Υπάρχει όμως κι ένας 1,4 λίτρων, που φέρει την τεχνολογία ACT (Active Cylinder Management) που απενεργοποιεί τους 2 από τους 4 κυλίνδρους για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Με τον ίδιο κυβισμό υπάρχουν και δυο δυνατότερες εκδόσεις 150 και 180 ίππων, οι οποίες εξοπλίζονται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Όλοι οι κινητήρες έχουν εκπομπές ρύπων κάτω από 140 γρ./χλμ, δίνοντας έτσι ένα πάσο ελευθέρας στον πράσινο δακτύλιο και σαφώς χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Ο 1,2 TDI όμως εκπέμπει μόλις 99 γρ./χλμ, νούμερο που προσφέρει απαλλαγή από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας. 

Λίγη ιστορία
Το
Ibiza είναι ένα μοντέλο το οποίο «ευθύνεται» κατά πολύ για την εμπορική ανάπτυξη της SEAT. Η ιστορία του μικρού ισπανικού μοντέλου (η ονομασία του προέρχεται από το ομώνυμο εξωτικό νησί στη Μεσόγειο Θάλασσα), άρχισε να γράφεται το 1984 στο Σαλόνι του Παρισιού, όπου πραγματοποιήθηκε η επίσημη πρεμιέρα του. Το καλύτερο μοντέλο σε πωλήσεις για την ισπανική φίρμα είναι συνάμα και το πιο δημοφιλές στην γκάμα της, όπου μέχρι σήμερα αριθμεί τέσσερις γενιές. Η πρώτη, σχεδιασμένη δια χειρός Τζουτζιάρο διέθετε έντονες ακμές ενώ οι κινητήρες έφεραν πάνω τους τεχνολογία από Porsche, με την απόδοση να κυμαίνεται από 44 έως και 110 ίππους. 

Το δεύτερο κεφάλαιο στην ιστορία του Ibiza ανοίγει το 1993, ενώ η Seat είχε ήδη εισχωρήσει κάτω από την ομπρέλα προστασίας του ομίλου Volkswagen. Παράλληλα ήταν το πρώτο μοντέλο που παραγόταν στο νέο εργοστάσιο στο Μαρτορέλ. H θητεία της δεύτερης γενιάς κράτησε μέχρι το 2002, με τις πωλήσεις να φτάνουν τα 1.522.607 αυτοκίνητα. Το Μάιο του 2000 για τον εορτασμό των 50 χρόνων της SEAT, η φίρμα δημιούργησε την έκδοση CUPRA με τον πανίσχυρο κινητήρα των 180 ίππων. Δυο χρόνια αργότερα, ο διάσημος σχεδιαστής Βάλτερ Ντα Σίλβα ανέλαβε να σχεδιάσει την 3η γενιά, η οποία ήταν αναβαθμισμένη, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και μια ευρεία γκάμα κινητήρων. 

Ποιοτικό και με καλή συναρμογή το εσωτερικό του Ibiza, θα βολέψει τους περισσότερους οδηγούς στις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Ποιοτικό και με καλή συναρμογή το εσωτερικό του Ibiza, θα βολέψει τους περισσότερους οδηγούς στις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center