Το ελληνικό πλήρωμα στους χιονισμένους δρόμους του Μόντε Κάρλο συνολικά συγκέντρωσε 1.500 πόντος ποινής, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση.

Το Volkswagen Golf GTI του 1979 είχε την υψηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα ανάμεσα σε όλους τους συμμετέχοντες στην κατηγορία του.

Oι Δελαπόρτας-Μουστάκας κέρδισαν δύο ειδικές διαδρομές, ενώ σημείωσαν τη δεύτερη επίδοση σε ακόμα δύο.

Διάκριση για ελληνικό πλήρωμα στο Μόντε Κάρλο

2.716 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2018)

Το ελληνικό πλήρωμα πήρε τη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης και πρώτη της κατηγορίας τους στο Διεθνές Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων του Μόντε Κάρλο.

Οι Γιώργος Δελαπόρτας και Σπύρος Μουστάκας πέτυχαν μια σπουδαία διάκριση στον απαιτητικό αγώνα ιστορικών αυτοκίνητων του Μόντε Κάρλο, τον δημοφιλέστερο αγώνα ιστορικών αυτοκινήτων, οδηγώντας Volkswagen Golf GTI του 1979.

Το ελληνικό πλήρωμα συνολικά κατατάγηκε στη δεύτερη θέση της γενικής βαθμολογίας, ενώ παράλληλα είχε και την υψηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα στην κατηγορία τους, ανάμεσα σε 298 συμμετοχές. Μάλιστα οι Δελαπόρτας-Μουστάκας κέρδισαν και δύο ειδικές διαδρομές (την 10η Col de Carri-Saint Jean en Royans και την 15η Saint Sauveur-Beuil), ενώ επιπλέον πέτυχαν το δεύτερο καλύτερο χρόνο σε άλλες δύο.
 

Το ελληνικό πλήρωμα στους χιονισμένους δρόμους του Μόντε Κάρλο συνολικά συγκέντρωσε 1.500 πόντος ποινής έναντι 1.330 του ιταλικού πληρώματος των Τζιανμαρία Αγκέμ και Ντιέγκο Κουμίνο της Lancia Fulvia Coupe 1.2, οι οποίοι κατά το παρελθόν έχουν διακριθεί στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.  Στην τρίτη θέση με 1.670 βαθμούς ποινής βρέθηκαν οι Πολωνοί Στάνισλαβ Ποστάβκα και Αντρέι Ποστάβκα με Zastava 1.100.

Μεγάλοι άτυχοι στον αγώνα στάθηκαν οι Γερμανοί Μίκαελ Μπρουνς και Φρανκ Βέστενμπούργκερ, με Ford Falcon Sprint, που εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στην 14η (προτελευταία) ειδική διαδρομή, ενώ διεκδικούσαν την 1η θέση στο βάθρο.

Toyota
test center