• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Δοκιμή: Bασική Alfa Romeo Giulia με 200 άλογα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Bασική Alfa Romeo Giulia με 200 άλογα

32.304 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2021)

Η βασική έκδοση βενζίνης της Alfa Romeo Giulia των 200 ίππων σαγηνεύει με την εμφάνιση και το σπορ ταπεραμέντο της, αναδεικνύοντας το DNA της ιταλικής φίρμας.


    Η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια μπροστά και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω είναι όσο σφιχτή χρειάζεται για να είναι αποτελεσματική και μόνο σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα παρουσιάσει κάποιες αναπηδήσεις.

    Η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια μπροστά και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω είναι όσο σφιχτή χρειάζεται για να είναι αποτελεσματική και μόνο σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα παρουσιάσει κάποιες αναπηδήσεις.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Με σχεδίαση που γοητεύει
  • «Στρίβει» σαν τρένο
  • Εθιστικά paddles αλλαγής ταχυτήτων
  • Χάνει σε χώρους επιβατών

Τι προτιμάς; Την κούκλα Stelvio με το πωρωτικό κιβώτιο ταχυτήτων που στρίβει σαν τρένο ή την Mercedes C-Class με την έμφυτη πολυτέλεια και την άνεση που προσφέρει σε όλους τους τομείς;

«Δεν πουλάω iPad με αυτοκίνητο γύρω του, πουλάω Alfa Romeo». Τάδε έφη Jean-Philippe Imparato, ο CEO της ιταλικής φίρμας, κάτι που βρίσκει απόλυτη εφαρμογή στην Giulia, το μοντέλο που εγκαινίασε μια νέα εποχή για την Alfa Romeo. Γιατί η Giulia είναι από τα μοντέλα που φτιάχτηκαν για τη χαρά της οδήγησης και εστιάζει σε αυτό ακριβώς. Ότι δηλαδή θα σε κερδίσει, όχι από τις super hi-tech οθόνες, αλλά από την αίσθηση όταν βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι της και τη γοητεία της όταν την δεις. Ακόμα και από την βασική της έκδοση με τα 200 άλογα. Με το ανάλογο κόστος βέβαια, καθώς για το αρχικό εξοπλιστικό επίπεδο Super το κόστος αγοράς είναι 39.500 ευρώ. Η έκδοση Sprint της δοκιμής μας τιμολογείται από 43.100 ευρώ και περιλαμβάνει στάνταρ ζάντες 18'', μαύρες δαγκάνες, καθίσματα με δέρμα και το κυριότερο paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Τιμές σε κάθε περίπτωση λογικές για ένα premium μεσαίο σεντάν, οι οποίες συνοδεύονται από εγγύηση 4 ετών ή 160 χιλ. χιλιομέτρων και 4 χρόνια οδική βοήθεια.

Σχεδίαση: Προκλητικά σαγηνευτική

Φυσικά ως Alfa ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις από την πρώτη ματιά, χάρη στη σαγηνευτική και επιβλητική εμφάνιση, με έντονα σπορ στοιχεία σχεδίασης. Εκείνα εκφράζονται από τις δυναμικές της καμπύλες αλλά και τις έντονες γραμμές της, με τις όμορφες ζάντες να συμπληρώνουν το ιδιαίτερο προφίλ της. Το κοντό πίσω άκρο, το πλατύ εμπρός καπό με τους μικρού προβόλους και το χαμηλό ύψος διαμορφώνουν ένα αθλητικό προφίλ στο 4,65 μ. αμάξωμα. Σε συνδυασμό με τα τονισμένα πίσω καπούλια, την εμβληματική μάσκα και τα στενόμακρα φώτα καταλήγουν σε ένα τελικό αποτέλεσμα που μπλέκει άψογα την κομψότητα με το δυναμισμό.
 

Εσωτερικό: Ευχάριστη σε εικόνα, καλή σε ποιότητα, μέτρια σε χώρους

Kινητήρας – Κιβώτιο: Θες να τη «στύψεις»

Στο δρόμο: Δώστε της δρόμο με στροφές

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

27 διαθέσιμα άρθρα για ALFA ROMEO  GIULIA