ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχει «νεύρο» και είναι η βασίλισσα της οικονομίας

61.206 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2025)
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η ανανεωμένη Toyota Corolla Cross των 140 ίππων στην ουσία πραγματοποιεί όσα υπόσχεται η ιαπωνική φίρμα με μια μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής γύρω στα 5 λτ./100

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η ανανεωμένη Toyota Corolla Cross των 140 ίππων στην ουσία πραγματοποιεί όσα υπόσχεται η ιαπωνική φίρμα με μια μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής γύρω στα 5 λτ./100 χλμ.. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το νούμερο εντός πόλης, που μετρήθηκε στα 3,5 λτ./100 χλμ., χάρη στην καλή διαχείριση ενέργειας που επιτρέπει στο σύνολο να κινείται ηλεκτρικά για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Φτάσαμε αν θέλετε και στο ζουμί που δεν είναι άλλο από το  υβριδικό σύνολο που θα συναντήσουμε κάτω από το καπό της Corolla Cross. Αυτό βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία με 2λιτρο κινητήρα 178 ίππων και μία με 1.800άρη και 140 άλογα, όπως το μοντέλο της δοκιμής που προφανώς είναι το μοτέρ με το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά.  Συνδυάζοντας 4κύλινδρο 1.800άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων, το υβριδικό σύστημα είναι στο peak της αποδοτικότητάς του. . Για να συμβεί αυτό έχουν γίνει ήδη από την ανανέωση της «απλής» Corolla ορισμένες τροποποιήσεις, όπως χρήση εξαρτημάτων μικρότερου βάρους, αλλά και καλύτερη διαχείριση της ενέργειας από μια νέα μονάδα έλεγχου, η οποία περιορίζει τις ηλεκτρικές απώλειες και διατηρεί σε υψηλά επίπεδα την αποδοτικότητα του καυσίμου.


Μιλώντας για ενέργεια, το ρεύμα αποθηκεύεται σε μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου η οποία καταφέρνει να είναι πιο αποδοτική, μολονότι μικρότερη και ελαφρύτερη, μειώνοντας έως και 18 κιλά τη μάζα του υβριδικού συστήματος. Τέλος, νέο είναι και το κιβώτιο e-CVT, το οποίο χάρη στα νέα υλικά του είναι κατά 15% ελαφρύτερο από πριν. Όλα αυτά στην πράξη μετουσιώνονται σε σβελτάδα και προθυμία στο πάτημα του γκαζιού, αλλά και παράλληλα εξαιρετικά χαμηλής κατανάλωσης. Επειδή αυτό είναι και το σημαντικότερο, η ανανεωμένη Corolla Cross καταφέρνει να ξεχωρίσει σε όλη την κατηγορία των βενζινοκίνητων μικρομεσαίων οικογενειακών SUV (εξαιρούνται τα Plug-in που κυρίως αφορούν εταιρικούς χρήστες).

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η ανανεωμένη Toyota Corolla Cross των 140 ίππων στην ουσία πραγματοποιεί όσα υπόσχεται η ιαπωνική φίρμα με μια μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής γύρω στα 5 λτ./100 χλμ.. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το νούμερο εντός πόλης που μετρήθηκε στα 3,5 λτ./100 χλμ., χάρη στην καλή διαχείριση ενέργειας που επιτρέπει στο σύνολο να κινείται ηλεκτρικά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτή είναι η κορυφαία επίδοση μαζί με του υβριδικού Honda HR-V των 131 ίππων. Με στρωτή οδήγηση ακόμα και στον επαρχιακό δρόμο η κατανάλωση παραμένει κάτω από τα 4,5 λτ./100 χλμ..

Και μιλάμε για ένα οικογενειακό SUV που δεν είναι νωχελικό  στην επιτάχυνση και προσπερνάει με άνεση, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 0-100 χλμ./ώρα 10,3 δλ. (10 δλ. υπόσχεται η Toyota), 60-100 σε 5,9 δλ.  80-120 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ., νούμερα που συνδυάζονται με μια ευχάριστη αμεσότητα στην απόκριση ακόμα και χωρίς να χρειαστεί να επιλέξεις τη λειτουργία Sport. Ακόμα πιο ευχάριστο πάντως είναι πως η λειτουργία του κιβωτίου έδειξε πιο πολιτισμένη, με λιγότερο βουητό στην πλήρη επιτάχυνση, όχι όμως ακόμα αντίστοιχη με ενός διπλού συμπλέκτη.

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένη Toyota Corolla Cross Hybrid 140 PS
Σελίδα 2Eμφάνιση: Φρεσκάρισμα και νέα έκδοση GR Sport
Σελίδα 3Με ακόμα υψηλότερο Value for Money
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, πλούσια εξοπλισμένο και άνετο
Σελίδα 5Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχει «νεύρο» και είναι η βασίλισσα της οικονομίας
Σελίδα 6Στο δρόμο: Ακόμα καλύτερη σε ποιότητα κύλισης
Σελίδα 7Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
falken diagonismos