Το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο εμπνέοντας τον οδηγό να εκμεταλλευτεί τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και το δυναμικό κράτημα. Ακόμα και όταν ξεπεραστεί το όριο, η αντίδραση δεν αιφνιδιάζει με την υποστροφή να έρχεται αργά και απόλυτα προοδευτικά.
Το ελαφρύ τιμόνι, ο μικρός κύκλος στροφής (10,4 μ.) και η στάνταρ κάμερα όπισθεν κάνουν την οδήγηση της Corolla Cross, ακόμα και στην πόλη παιχνίδι, ενώ η απίθανα χαμηλή κατανάλωση μεγαλώνει το χαμόγελο του οδηγού. Από εκεί και πέρα οι μετρήσεις θορύβου έδειξαν πως οι στοχευμένες επεμβάσεις (χρήση υλικών με μεγάλη ικανότητα ηχοαπόσβεσης στα σημεία ένωσης της οροφής, ειδικά υλικά στην περιοχή του πίσω αεραγωγού και ενα νέο τριπλό στρώμα ηχομονωτικού υλικού στον ταμπλό) έπιασαν τόπο με την Corolla Cross να είναι πιο ήσυχη από ποτέ. Αυτό «ανέβασε» επίπεδο στην ποιότητα κύλισης και έτσι η Corolla Cross έγινε ένα από τα άνετα οικογενειακό SUV, που μπορεί να σε μετακινεί ξεκούραστα και οικονομικά, όσο δε ζητάς full επιτάχυνση με το γκάζι στο πάτωμα.
Τα 160 χλστ. από το έδαφος είναι υπεραρκετά για να αντιμετωπίζεις τις δυσκολίες της καθημερινότητας. Η λειτουργία της ανάρτησης είναι εξαιρετική ακόμα και όταν καλείται να «ακυρώσει» έντονες κακοτεχνίες.
Και χωρίς να είναι «χαλαρή» σε δυναμικά χαρακτηριστικά με την ανάρτηση να λειαίνει αποτελεσματικά και χωρίς να βροντάει, τις κακοτεχνίες θυμίζοντας αερανάρτηση ακριβότερων και μεγαλύτερων μοντέλων. Το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο εμπνέοντας τον οδηγό να εκμεταλλευτεί τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και το δυναμικό κράτημα. Ακόμα και όταν ξεπεραστεί το όριο, η αντίδραση δεν αιφνιδιάζει με την υποστροφή να έρχεται αργά και απόλυτα προοδευτικά. Μέσα σε όλα τα φρένα είναι αποτελεσματικά, αν και σε αίσθηση χάνουν, ενώ η 3ης γενιάς σουίτα συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sense απογειώνει την αίσθηση ασφάλειας, που προσφέρει η ανανεωμένη Toyota Corolla Cross.