3 φωτογραφίες »

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

36.800 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2021)

Στο δρόμο: Ευέλικτο στην πόλη, αλλά και ταξιδιάρικο
Το ανανεωμένο Kona παραμένει ευχάριστο στο δρόμο τόσο εντός πόλης όσο και εκτός, ενώ η αυξημένη απόστασή του από το έδαφος (170 χλστ.) προσφέρει την δυνατότητα κίνησης σε light off road διαδρομές. Η ανανέωση έφερε και μικροβελτιώσεις στην ανάρτηση, που έδωσαν πόντους τόσο σε άνεση και ποιότητα κύλισης, ενώ παράλληλα διατήρησε τον fun to drive χαρακτήρα του, όντας σταθερό και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο και ουδέτερο με περιορισμένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές. 

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στην πόλη, παραμένει ευέλικτο και ευκολοδήγητο, με την ανάρτηση να αποσβένει ικανότατα τις ανωμαλίες του αστικού οδοστρώματος και την θέση οδήγησης να παρέχει εξαιρετική ορατότητα. Το σύστημα παραμετροποίησης (ECO, Normal και Sport), επηρεάζει την «σκληρότητα» του τιμονιού και την απόκριση του κινητήρα, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να μπορεί να εκμεταλλευθεί τον ικανό κινητήρα σε πιο σβέλτες μετακινήσεις, ενώ το 0-100 μετρήθηκε στα 10,3 δευτερόλεπτα, επίδοση μάλιστα, καλύτερη από την εργοστασιακή!

Η γνώμη μας
Σήμερα, από την μία έχουμε τα B-SUV, που αποτελούν την πιο «καυτή» κατηγορία, ενώ η αυτοκίνηση πορεύεται σε πιο εξηλεκτρισμένα μονοπάτια. Έτσι λοιπόν, η ήπια υβριδική έκδοση του ανανεωμένου Kona, με τον πιο ταιριαστό στα ελληνικά φορολογικά δεδομένα κινητήρα, προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο που θα προκαλέσει ευχάριστο πονοκέφαλο στον επίδοξο αγοραστή.

+ Εμφάνιση, κατανάλωση, σύστημα παραμετροποίησης, τεχνολογία, ευκρίνεια ψηφιακού πίνακα οργάνων, οδική συμπεριφορά, λειτουργία ανάρτησης, κινητήρας-επιδόσεις, τιμή-εξοπλισμός
- Αίσθηση τιμονιού σε γρήγορους ρυθμούς, ελαφρώς μειωμένος χώρος αποσκευών σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ELASTIKA 2024
moto