Τις digital εντυπώσεις στο εσωτερικό του νέου Audi Q3 κερδίζει η νέα ενιαία κυρτή οθόνη με πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών και κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών.
Η είσοδος στην καμπίνα σε φέρνει αντιμέτωπο με ένα εντελώς νέο κόσμο που έχει θετικά, αλλά και κάποια αρνητικά. ΚατΆ αρχάς, το «soft-wrap» -δηλαδή ο τρόπος που το ταμπλό και οι πόρτες «έρχονται» προς οδηγό και συνοδηγό σαν να τους «αγκαλιάζουν». Από την άλλη όμως τα premium αφρώδη πλαστικά έχουν εξαφανιστεί από το ταμπλό και στη θέση τους συναντάμε καλοφινισμένα και γεροδεμένα μεν, αλλά σκληρά υλικά με μια λεπτή μαλακή φλοίδα και μια υφασμάτινη επένδυση στο πάνω μέρος. Επίσης υπάρχει και μια διακοσμητική μετωπική «αλουμινένια» λωρίδα που «σπάει» την παλαιότερη μουντάδα στο διάκοσμο. Τις digital εντυπώσεις κερδίζει η νέα ενιαία κυρτή οθόνη: Πίνακας οργάνων 11,9 ιντσών και κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών, αμφότερες ελαφρώς στραμμένες προς τον οδηγό. Το infotainment τρέχει πλέον Android Automotive OS όντας πιο γρήγορο και με πιο εύχρηστο interface, ενώ έχει και ψηφιακό βοηθό που «μαθαίνει» τις συνήθειές σου. Το νέο τιμόνι είναι επίπεδο πάνω-κάτω, με καλύτερους διακόπτες αφής, που δεν ενεργοποιούνται τυχαία, ενώ εργονομικά ευπρόσδεκτοι είναι και μερικοί φυσικοί διακόπτες στην κεντρική κονσόλα. Έτσι, ένταση ήχου, drive modes και συστήματα υποβοήθησης τα ρυθμίζεις εύκολα -επιτέλους κάτι που πιάνεις χωρίς να ψάχνεις στα μενού.
Eκτός από τα αφρώδη πλαστικά στο ταμπλό, κάτι που πάντως δεν επηρεάζει την premium στόχευση του μοντέλου, έχουν «εξαφανιστεί» οι κλασικοί μοχλοί πίσω από το τιμόνι για υαλοκαθαριστήρες και φλας.
Χωρίς αμφιβολία, το πιο «περίεργο» στοιχείο είναι ότι έχουν εξαφανιστεί οι κλασικοί μοχλοί πίσω από το τιμόνι για υαλοκαθαριστήρες και φλας. Πλέον όλα γίνονται από μια λεπτή οριζόντια μπάρα-πάνελ, όπου δεξιά είναι ο πιο minimal επιλογέας κίνησης και αριστερά φλας, φώτα (high beam) και υαλοκαθαριστήρες με μορφή μικροσκοπικού περιστροφικού διακόπτη. Στην αρχή σκέφτεσαι πως είναι κάπως το να διαφοροποιείσαι απλά για να διαφοροποιείσαι και θες χρόνο να το συνηθίσεις, αλλά τελικά, αφού έχεις κάνει του κόσμου τα μπερδέματα (υπάρχουν και τα paddles για το κιβώτιο λίγο πιο μπροστά) το βρίσκεις έως και βολικό.
Χωροταξικά τώρα, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα από πριν, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας. Πρώτα από όλα, με τον επιλογέα κίνησης να έχει μετακομίσει στο... επίμαχο πάνελ πίσω από το τιμόνι, η κεντρική κονσόλα έχει πλέον περισσότερο χώρο: ποτηροθήκες, μικροαντικείμενα, ασύρματη φόρτιση κινητού… όλα χωράνε πιο άνετα. Στο πίσω μέρος, ο «αέρας» για τα γόνατα των αντίστοιχων επιβατών είναι πλέον στα 20 εκατ. (+1,8), το πλάτος ξεπερνάει το 1,4 μ. (+1,8 εκατ.), ενώ για τα κεφάλια έχει αυξηθεί 6 εκατ.. Έτσι ακόμη και 3 ενήλικες θα βολευτούν με το μικρό τούνελ να αμβλύνει μόνο ελάχιστα την βολή του μεσαίου επιβάτη. Το νέο Q3 διατηρεί το πλεονέκτημα με τα συρόμενα (κατά 15 εκατ.) και με ρυθμιζόμενη πλάτη πίσω καθίσματα (αναλογία 60/40), οπότε μπορείς να διαλέξεις αν θες άνεση ή μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ. Η χωρητικότητα του τελευταίου κυμαίνεται από 488 έως 1.386 λίτρα.