Σε συνδυασμό με τους τροχούς των 19 ιντσών του «δικού μας» Audi Q3 και τα φαρδιά μετατρόχια (ίδια με πριν), η μηχανική πρόσφυση είναι υψηλή και η κλίση συγκρατημένη με αποτέλεσμα το σύνολο να στρίβει με αυτοπεποίθηση, έχοντας και τις «πλάτες» ενός στρατού ηλεκτρονικών που δουλεύουν άψογα.
To νέο Audi Q3 έχει ανεβάσει επίπεδο οδηγικής αίσθησης κάτι που γίνεται αντιληπτό εξΆ αρχής. Η «σωστή» θέση οδήγησης συνδυάζεται ιδανικά την αίσθηση «αγκαλιάσματος» από το μπροστινό μέρος της καμπίνας, με τη συνέχεια να «γράφεται» μόλις κυλίσουν οι τροχοί και νιώσεις τη βελτιωμένη αίσθηση από το τιμόνι: Ιδανικό σε βάρος, ζυγισμένο και με πειστική επαναφορά έχει την ακρίβεια και παρέχει την πληροφορία που χρειάζεται για να προκαλέσει εμπιστοσύνη. Το πλαίσιο είναι εξαιρετικό και δείχνει προθυμότατο να «εφαρμόσει» το input από το τιμόνι, όπως και η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, τεσσάρων συνδέσμων πίσω) που έχει μια αρκετά σφιχτή ρύθμιση. Βέβαια το μοντέλο της δοκιμής φορούσε το πακέτο S-Line, που πέρα από την αισθητική με δυναμικούς προφυλακτήρες και κόκκινες πινελιές σε δαγκάνες και αμάξωμα, έχει και την σπορ ανάρτηση. Σε γενικές γραμμές η κύλιση δεν είναι άβολη, αλλά σε έντονες κακοτεχνίες η απόσβεση είναι κάπως «ξερή» και «ακούγεται», ενίοτε γίνεται και ενοχλητική όταν υπάρχει αλληλουχία ανωμαλιών, κάτι που δεν περιμένεις από ένα μοντέλο με premium στόχευση. Όπως και οι υψηλές ενδείξεις ντεσιμπέλ στο ειδικό ηλεκτρονικό όργανο μόλις το μοτέρ ανεβάζει στροφές ή όταν η ταχύτητα στο ταξίδι ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα (69,8/72 db στα 120/140 χλμ./ώρα με τον ανταγωνισμό να είναι 1,5- 2 db κάτω), αν και η καλύτερη αεροδυναμική έχει φέρει μια βελτίωση σε σχέση με πριν.
Όταν αρχίζεις να πλησιάζεις το όριο, εμφανίζεται μια ήπια υποστροφή και σε περίπτωση που δεν λάβεις το μήνυμα από την πληροφόρηση του τιμονιού, το ESP επεμβαίνει διακριτικά και σε κρατάει στο δρόμο, χωρίς να αγχώνεσαι.
Από την άλλη όμως και σε συνδυασμό με τους τροχούς των 19 ιντσών του «δικού μας» Q3 και τα φαρδιά μετατρόχια (ίδια με πριν), η μηχανική πρόσφυση είναι υψηλή και η κλίση συγκρατημένη, με αποτέλεσμα το σύνολο να στρίβει με αυτοπεποίθηση, έχοντας και τις «πλάτες» ενός στρατού ηλεκτρονικών, που δουλεύουν άψογα. Το νέο Q3 είναι πολύ πιο σταθερό και σίγουρο από πριν, στρίβει καλύτερα και δεν «φεύγει» μπροστά όπως το παλιό, όταν το πιέζεις λίγο. Όταν αρχίζεις να πλησιάζεις το όριο, εμφανίζεται μια ήπια υποστροφή και σε περίπτωση που δεν λάβεις το μήνυμα από την πληροφόρηση του τιμονιού, το ESP επεμβαίνει διακριτικά και σε κρατάει στο δρόμο, χωρίς να αγχώνεσαι. Στην πόλη ο κύκλος στροφής των 11,8 μέτρων δε βοηθά την ευελιξία, η περιφερειακή ορατότητα όμως είναι πολύ καλή και σε συνδυασμό με το σύστημα καμερών και αισθητήρων παρκάρεις εύκολα. Όσο για τα φρένα, μπορεί η αίσθηση του πεντάλ να μην είναι κορυφαία, η δύναμη όμως και η αποτελεσματικότητα πείθουν και με το παραπάνω (100-0 χλμ./ώρα σε 35,1 μ.).