Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: Ικανοποιητικές επιδόσεις, λογική κατανάλωση

1.184 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2025)
Κινητήρας-Κατανάλωση: Ικανοποιητικές επιδόσεις, λογική κατανάλωση

Το νέο Q3 της δοκιμής φοράει τον γνώριμο 1,5 TFSI των 150 ίππων και 250 Nm, που στη μάχη της κατανάλωσης συνδυάζει το υφιστάμενο CoD σύστημα λειτουργίας με 2 κυλίνδρους (υπό συνθήκες) με μικροϋβριδική υποβοήθηση (48V, ηλεκτροκινητήρας 18 PS/56 Nm). Στην πράξη το σύνολο δεν ενθουσιάζει με την απόλυτη ισχύ, ούτε και με το «γρέζι» που βγάζει στις υψηλές στροφές, αλλά σε ανταμείβει με ομαλή λειτουργία, διαθέσιμη ροπή από χαμηλά. Η ηλεκτρική βοήθεια έρχεται κυρίως και στο πρώτο «σπρώξιμο», ενώ το Cylinder on Demand, που σβήνει δύο κυλίνδρους σε χαμηλό φορτίο και όταν «χαιδεύεις» το γκάζι με το πόδι, δουλεύει πραγματικά αόρατα. Το αυτόματο κιβώτιο S-tronic 7 σχέσεων ταιριάζει πολύ καλά με τον κινητήρα: Γρήγορες, ομαλές αλλαγές και καμία από τις παλιές «διστακτικότητες», βάζοντας το χέρι του στις σβέλτες επιταχύνσεις, που ουσιαστικά ταυτίζονται με αυτές του προηγούμενου μοντέλου με μια διαφορά 0,1 δλ. υπέρ του νέου στο 0-100 (9,2 δλ.) και στο 60-100 (5,1 δλ.). Το Dynamic Select έχει πρόγραμμα Efficiency, Balanced, Comfort και Dynamic για να ρυθμίζεις κυρίως αίσθηση τιμονιού και απόκριση στο γκάζι, προς έκπληξή μας διαπιστώσαμε πως έχει καταργηθεί η εξατομικευμένη επιλογή. 


Στο μέτωπο της κατανάλωσης τα νέα είναι πάντως καλά μιας και τα 9 λτ./100 χλμ. ως μέση τιμή (-0,2 από πριν) είναι μια λογική τιμή παρά τη μεγάλη απόκλιση από τα υποσχόμενα 6 λτ./100 χλμ.. Μεγάλη βελτίωση υπάρχει πάντως στην κατανάλωση εντός πόλης χάρη στον εξηλεκτρισμό (8,5 από 10,5 λτ./100 χλμ.), ενώ η βελτίωση της αεροδυναμικής εξαργυρώνεται μεταξύ άλλων και με μια κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα (6,9 πριν).

Σελίδα 1Δοκιμή Νέο Audi Q3 με 150 PS -Ανέβηκε επίπεδο, από 42 χιλιάρικα η τιμή
Σελίδα 2Εμφάνιση: Απέκτησε προσωπικότητα και έγινε πιο αεροδυναμικό
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Τέλος σε αφρώδη πλαστικά και κλασικούς μοχλοδιακόπτες, έγινε πιο ευρύχωρο
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Ικανοποιητικές επιδόσεις, λογική κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Στρίβει καλά, λίγο πιο σκληρό από ό,τι περιμένεις
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά