3 φωτογραφίες »

Ο 2λιτρος TFSI με εξελιγμένο διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού και διπλό ψεκασμό αποδίδει 230 άλογα και 350 Nm ροπής. Συνδυάζεται στάνταρ με το εξαιρετικό 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic.

Κινητήρας: «Φυσάει» & δεν ξεφεύγει σε κατανάλωση

38.252 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2020)

Στην καθημερινότητα, o 2λιτρος TFSI με τα 230 άλογα και τα 350 Nm μόλις στις 1.500 σ.α.λ. είναι ιδιαίτερα ραφιναρισμένος και συνεργάζεται εξαιρετικά με το στάνταρ S-tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. 

Τα καλύτερα έρχονται όταν ο οδηγός επιλέξει τη sport λειτουργία και αποφασίσει να βάλει στο παιχνίδι τις δυναμικές επιδόσεις: 0-100 σε 6,3 δλ., 60-100 σε 3,5`` και 80-120 σε 4,5``, η δε τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 230 χλμ./ώρα. Όχι και άσχημα για ένα τετρακίνητο SUV που ζυγίζει 1.700 κιλά μαζί με οδηγό.

Και παρά την τετρακίνηση, δεν καίει πολλή βενζίνη. Η μέση κατανάλωση της δοκιμή μας ήταν γύρω στα 10,5 λτ./100 χλμ. τιμή η οποία μπορεί να πέσει και πιο κάτω με προσοχή και συνεχή χρήση της οικονομικής λειτουργίας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

SPRING SEAT
NISSAN