
2 Φωτογραφίες »
Σε επίπεδο εμφάνισης η βασική διαφορά του ήπια υβριδικού C3 Aircross σε σχέση με το ηλεκτρικό έχει να κάνει με την μπροστινή μάσκα, η οποία δεν είναι «κλειστή».
Μετά τη δοκιμή του αμιγώς ηλεκτρικού Citroen e-C3 Aircross επανερχόμαστε με την άκρως ενδιαφέρουσα έκδοση Hybrid 145. Αυτή χαρακτηρίζεται από το 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα του Ομίλου Stellantis, αλλά και τη δυνατότητα για 7-θέσια διάταξη καμπίνας με καταβολή ακόμα 744 ευρώ (δεν προσφέρεται στην ηλεκτρική εκδοχή).
Αυτό έγινε εφικτό, αφού το -βασισμένο στην πλατφόρμα Smart Car- C3 Aircross έχει μεγαλώσει αισθητά σε διαστάσεις (σ.σ. μήκος στα 4,39 μέτρα και μεταξόνιο στα 2,67 μ.) μπαίνοντας πλέον στα νερά των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV.
Σε επίπεδο εμφάνισης η βασική διαφορά σε σχέση με το ηλεκτρικό έχει να κάνει με την μπροστινή μάσκα, η οποία δεν είναι «κλειστή» μιας και υπάρχουν ανάγκες ψύξης του βενζινοκινητήρα. Πάντως, είναι αλήθεια, πως το νέο C3 Aircross δείχνει μοντέρνο από όλες τις γωνίες του με πολλές «κοφτές» γραμμές, που υποστηρίζουν -μαζί με το κάθετο πίσω μέρος- τον boxy σχεδιασμό και τον SUV προσανατολισμό του μοντέλου. Ο τελευταίος τονίζεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.).
Πληρώνεις χειροκίνητο μικρό, αγοράζεις αυτόματο οικογενειακό SUV!
Ένα από τα «ατού» του νέου Citroen C3 Aircross είναι η λογική τιμή του με την ήπια υβριδική έκδοση των 145 ίππων να είναι διαθέσιμη από 25.000 ευρώ στο μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού PLUS. Με εξαίρεση τις ζάντες αλουμινίου, ο εξοπλισμός δεν παρουσιάζει κάποια σημαντική έλλειψη, ενώ δεν πρέπει να παραβλέπεται το ότι υπάρχει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο. Μαζί με το «αδερφό» Opel Frontera, το Citroen C3 Aircross είναι τα φθηνότερα αυτόματα οικογενειακά SUV. Για την κορυφαία έκδοση MAX με στάνταρ μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου προσθέστε ακόμα 2.500 ευρώ.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Citroen C3 Aircross Hybrid 145 PS e-DCS6 |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Εσωτερικοί-Χώροι: Στιβαρό και με δυνατότητα 7-θέσιας διάταξης |
Σελίδα 4 | Κινητήρας- Κατανάλωση: Σβέλτο και οικονομικό στην καθημερινότητα |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην άνεση και στην ευκολία χρήσης |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |