Το ήπια υβριδικό C3 Aircross δείχνει πολύ «ώριμο» στην οδήγηση χάρη στη στάνταρ ανάρτηση με τα διπλά προοδευτικά υδραυλικά «στοπ» (Progressive Hydraylic Cushions): Συνδυάζει την υψηλή ποιότητα κύλισης με το σωστό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος και τη σταθερότητα.
Οδηγικά το ήπια υβριδικό C3 Aircross δείχνει «ώριμο» χάρη στη στάνταρ ανάρτηση με τα διπλά προοδευτικά υδραυλικά «στοπ» (Progressive Hydraylic Cushions). Συνδυάζει την καλή ποιότητα κύλισης με το σωστό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος και τη σταθερότητα, παρότι η απόσταση από το έδαφος είναι από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία (200 χλστ.).
Οδηγικά δεν ενθουσιάζει, ούτε μιλάμε για ένα fun to drive, αλλά το C3 Aircross συνδυάζει την άνεση (βοηθούν πολύ σε αυτή τα καθίσματα-πολυθρόνες και το υψηλό προφίλ των ελαστικών), χωρίς να δυστροπεί όταν ο οδηγός αποφασίσει να ακολουθήσει ένα σβέλτο τέμπο. Το μικρό τιμόνι είναι ελαφρύ και αδιάφορο σε αίσθηση, αλλά είναι απόλυτα ακριβές και ευχάριστο στην καθημερινότητα συμβάλλοντας στην αδιαμφισβήτητη ευκολία χρήσης και στην ευελιξία εντός πόλης – μην ξεχνάμε πως υπάρχει και αυτόματο κιβώτιο.
Τέλος, αν πιέσεις η υποστροφή δεν έρχεται νωρίς και όταν εμφανιστεί είναι σημαντικό που το σύνολο έχει απόλυτα προοδευτικές και ελεγχόμενες αντιδράσεις. Φυσικά υπάρχει και το backup με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, αλλά και ένα απόλυτα ικανοποιητικό σύστημα φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 38 μ.).