ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην άνεση και στην ευκολία χρήσης

 Σχολιάστε 
52.296 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2025)
Το ήπια υβριδικό C3 Aircross δείχνει πολύ «ώριμο» στην οδήγηση χάρη στη στάνταρ ανάρτηση με τα διπλά προοδευτικά υδραυλικά «στοπ» (Progressive Hydraylic Cushions): Συνδυάζει την υψηλή ποιότητα κύλισης
2 Φωτογραφίες »

Το ήπια υβριδικό C3 Aircross δείχνει πολύ «ώριμο» στην οδήγηση χάρη στη στάνταρ ανάρτηση με τα διπλά προοδευτικά υδραυλικά «στοπ» (Progressive Hydraylic Cushions): Συνδυάζει την υψηλή ποιότητα κύλισης με το σωστό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος και τη σταθερότητα.

Οδηγικά το ήπια υβριδικό C3 Aircross δείχνει «ώριμο» χάρη στη στάνταρ ανάρτηση με τα διπλά προοδευτικά υδραυλικά «στοπ» (Progressive Hydraylic Cushions). Συνδυάζει την καλή ποιότητα κύλισης με το σωστό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος και τη σταθερότητα, παρότι η απόσταση από το έδαφος είναι από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία (200 χλστ.).


Αν πιέσεις η υποστροφή δεν έρχεται νωρίς και όταν εμφανιστεί είναι σημαντικό που το σύνολο έχει απόλυτα προοδευτικές και ελεγχόμενες αντιδράσεις.
2 Φωτογραφίες »

Αν πιέσεις η υποστροφή δεν έρχεται νωρίς και όταν εμφανιστεί είναι σημαντικό που το σύνολο έχει απόλυτα προοδευτικές και ελεγχόμενες αντιδράσεις.


Οδηγικά δεν ενθουσιάζει, ούτε μιλάμε για ένα fun to drive, αλλά το C3 Aircross συνδυάζει την άνεση (βοηθούν πολύ σε αυτή τα καθίσματα-πολυθρόνες και το υψηλό προφίλ των ελαστικών), χωρίς να δυστροπεί όταν ο οδηγός αποφασίσει να ακολουθήσει ένα σβέλτο τέμπο. Το μικρό τιμόνι είναι ελαφρύ και αδιάφορο σε αίσθηση, αλλά είναι απόλυτα ακριβές και ευχάριστο στην καθημερινότητα συμβάλλοντας στην αδιαμφισβήτητη ευκολία χρήσης και στην ευελιξία εντός πόλης – μην ξεχνάμε πως υπάρχει και αυτόματο κιβώτιο.

Τέλος, αν πιέσεις η υποστροφή δεν έρχεται νωρίς και όταν εμφανιστεί είναι σημαντικό που το σύνολο έχει απόλυτα προοδευτικές και ελεγχόμενες αντιδράσεις. Φυσικά υπάρχει και το backup με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, αλλά και ένα απόλυτα ικανοποιητικό σύστημα φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 38 μ.).

Σελίδα 1Δοκιμή: Citroen C3 Aircross Hybrid 145 PS e-DCS6
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικοί-Χώροι: Στιβαρό και με δυνατότητα 7-θέσιας διάταξης
Σελίδα 4Κινητήρας- Κατανάλωση: Σβέλτο και οικονομικό στην καθημερινότητα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην άνεση και στην ευκολία χρήσης
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
6 asiatika elastika