Η κατανάλωση βενζίνης διατηρείται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, με την πραγματική μέση τιμή που μετρήσαμε (6,5 λτ./100 χλμ.) να μην αποκλίνει αισθητά από την υποσχόμενη (5,3 λίτρα/100 χλμ.). Οι δε επιδόσεις είναι ζωηρές (0-100 σε 9,5 δλ., 60-100 και 80-120 σε 5,1 και 6,4 δλ. αντίστοιχα).
Το Citroen C3 Aircross της δοκιμής διαθέτει έναν σύγχρονο τρικύλινδρο, turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. ο οποίος συνδυάζεται με το γνωστό 48-βολτο, ήπια υβριδικό σύστημα του Ομίλου Stellantis, αποδίδοντας συνολικά 145 ίππους και 230 Nm ροπής. Χάρη στη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα που είναι μέσα στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το τράβηγμα είναι δυνατό από τις χαμηλές στροφές με το σύνολο να προσφέρει ομαλή λειτουργία και πολύ καλή απόκριση, ειδικά στην αστική μετακίνηση λόγω της δυνατότητας ηλεκτρικών εκκινήσεων.
Η κατανάλωση καυσίμου διατηρείται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, με την πραγματική μέση τιμή που μετρήσαμε (6,5 λτ./100 χλμ.) να μην αποκλίνει αισθητά από την υποσχόμενη (5,3 λίτρα/100 χλμ.). Οι δε επιδόσεις είναι ζωηρές (0-100 σε 9,5 δλ., 60-100 και 80-120 σε 5,1 και 6,4 δλ. αντίστοιχα) και μάλιστα καλύτερες από του ηλεκτρικού e-C3 Aircross των 113 ίππων (0-100 σε 11,5 δλ., 60-100 και 80-120 σε 5,9 και 8,7 δλ. αντίστοιχα). Το υβριδικό C3 Aircross, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6, προσφέρει μια ευχάριστη και αποδοτική εμπειρία οδήγησης, κάνοντάς το ιδανικό για καθημερινή χρήση με την αστική κατανάλωση να πέφτει στα 5,5 λτ./100 χλμ..