Το ταμπλό μπορεί να είναι υλοποιημένο από σκληρά πλαστικά και ο διάκοσμος να είναι σχετικά λιτός, το φινίρισμα όμως είναι προσεγμένο και η συναρμογή στιβαρή. H θετική αποτίμηση έχει συνέχεια με πρακτικότητα κατά την καθημερινή χρήση.
Όπως και στην ηλεκτρική του έκδοση, το C3 Aircross της δοκιμής είναι προσανατολισμένο στην άνεση και στην πρακτικότητα. Το ταμπλό μπορεί να είναι υλοποιημένο από σκληρά πλαστικά και ο διάκοσμος να είναι σχετικά λιτός, το φινίρισμα όμως είναι προσεγμένο και η συναρμογή στιβαρή. H θετική αποτίμηση έχει συνέχεια με πρακτικότητα κατά την καθημερινή χρήση. Τα καθίσματα-πολυθρόνες Advanced Comfort προσφέρουν εξαιρετική άνεση, ο «χωνευτός» ψηλά στο ταμπλό λεπτός πίνακας οργάνων εν είδη Head Up Display βολεύει, ενώ υπάρχουν και αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα. Στο πνεύμα της εποχής και η μεγάλη οθόνη αφής, που είναι στάνταρ.
Όσον αφορά στα χωροταξικά νέα, αυτά είναι παραπάνω από ευχάριστα με τους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν μπόλικο «αέρα» για τα πόδια (20 εκατ.) και τα κεφάλια τους (9,5 εκατ.), με μόνο το ωφέλιμο πλάτος να μας δίνει λόγο να ζητούσαμε το κάτι παραπάνω. Και φυσικά καταβάλλοντας 744 ευρώ παραπάνω μπορείς να έχεις και μια 3η σειρά με 2 έξτρα καθίσματα. Σε αυτή την περίπτωση, ο χώρος αποσκευών από τα 460 λίτρα μειώνεται στα 330 λτ., διατηρώντας όμως το πολύ πρακτικό χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και το μεγάλο άνοιγμα. Στη 5-θέσια έκδοση της δοκιμής, οι πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνονται εύκολα δημιουργώντας ένα επίπεδο χώρο που φτάνει τα 1.600 λίτρα.