Ο 3κύλινδρο 1.500άρης Ecoboost αποδίσει 200 ίππους και 320 Nm ροπής, όντας εύρωστος από χαμηλά και τραβώντας δυνατά μέχρι τα κόκκινα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 3κύλινδρο 1.500άρης Ecoboost αποδίσει 200 ίππους και 320 Nm ροπής, όντας εύρωστος από χαμηλά και τραβώντας δυνατά μέχρι τα κόκκινα.

Κινητήρας: Τρικύλινδρη ραψωδία

73.580 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2022)

Ατόφιος από το Fiesta ST προέρχεται ο κινητήρας του Puma ST. Φυσικά αναφερόμαστε στον 3κύλινδρο 1.500άρη Ecoboost των 200 ίππων, μόνο που εδώ τα μέγιστα αποθέματα ροπής αγγίζουν τα 320 Nm στις 2.500 – 3.500 σ.α.λ. (από 290 στις 1.600-4.000 σ.α.λ. του Fiesta), λόγω του αυξημένου βάρους. Παρούσες είναι και όλες οι προηγμένες τεχνολογίες του συνόλου, με διπλό έλεγχο χρονισμού των βαλβίδων, διπλό ψεκασμό, καθώς και η μελετημένη σχεδίαση της πολλαπλής που μειώνει το lag και προσφέρει τρομερή απόκριση στο γκάζι. Από την άλλη βέβαια, δεν είναι ίδιο πωρωτικός ο ήχος, όπως στο Fiesta, σε μια προσπάθεια να ταιριάζει πιο πολύ στα SUV δεδομένα.

Το Puma ST δανείστηκε την πλατφόρμα και τον EcoBoost κινητήρα των 200 ίππων από το Fiesta ST, ωστόσο χρειάστηκε αρκετές βελτιώσεις ώστε να μπορέσει να δώσει την ίδια σπορτίφ οδηγική αίσθηση, όντας 152 χλστ. πιο ψηλά από το έδαφος.

Το Puma ST δανείστηκε την πλατφόρμα και τον EcoBoost κινητήρα των 200 ίππων από το Fiesta ST, ωστόσο χρειάστηκε αρκετές βελτιώσεις ώστε να μπορέσει να δώσει την ίδια σπορτίφ οδηγική αίσθηση, όντας 152 χλστ. πιο ψηλά από το έδαφος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στην πράξη, το σύνολο είναι εύρωστο από χαμηλά, αλλά το κυριότερο έχει δύναμη μέχρι το όριο περιστροφής του, ανεβάζοντας το τέμπο με πολύ γραμμικό τρόπο και χωρίς να το αισθάνεσαι πιεσμένο. Ιδανικό συμπλήρωμα το 6άρι κιβώτιο με τις μικρές διαδρομές και την εξαιρετική αίσθηση στο χέρι κάθε φορά που κουμπώνεις ταχύτητα, αλλά και την κατάλληλη κλιμάκωση ώστε να κρατάς το μοτέρ μέσα στο ωφέλιμο φάσμα.

Μόλις 6,9 δλ. χρειάστηκαν για το 0-100 χλμ./ώρα, με τις ρεπρίζ να εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο: 4,5 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 6,3 δλ. το 80-120 χλμ./ώρα με 5η. Όσο για την κατανάλωση τη μετρήσαμε στα 9,8 λτ./100 χλμ., νούμερο που όσο και να ακούγεται υψηλό, για τα δεδομένα της κατασκευής είναι νορμάλ και σε αυτό βοηθάει το σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO TRAFIC
skoda