Tο Puma ST καταφέρνει να είναι γραπωμένο στην 
άσφαλτο και εξαιρετικά γρήγορο σε κλειστά κομμάτια, εκτελώντας τις εντολές σου με χειρουργική ακρίβεια, έχοντας ως δικλείδα ασφαλείας το διαφορικό περιο
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tο Puma ST καταφέρνει να είναι γραπωμένο στην άσφαλτο και εξαιρετικά γρήγορο σε κλειστά κομμάτια, εκτελώντας τις εντολές σου με χειρουργική ακρίβεια, έχοντας ως δικλείδα ασφαλείας το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Στο δρόμο: STρίβουν & τα SUV τελικά!

73.573 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2022)

Από τη στιγμή που το Recaro θα αγκαλιάσει με αυτό τον τρόπο το σώμα σου διαμορφώνοντας μια εξαιρετική θέση οδήγησης, ξέρεις ότι είναι θέμα δευτερολέπτων να μπεις στα οδηγικά προφίλ και να επιλέξεις το «Sport» ή το «Track», (αλλάζουν την απόκριση, το βάρος του τιμονιού, τον ήχο και την εμπλοκή του ESP) παραβλέποντας τα «ECO» και «Normal». Αν επιλέξεις το Track, σίγουρα θα επιχειρήσεις και εκκίνηση με το Launch Control. 

Μόλις 6,9 δλ. χρειάστηκε το Puma ST για το 0-100 χλμ./ώρα, με τις ρεπρίζ να εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο: 4,5 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 6,3 δλ. το 80-120 χλμ./ώρα με 5η.

Μόλις 6,9 δλ. χρειάστηκε το Puma ST για το 0-100 χλμ./ώρα, με τις ρεπρίζ να εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο: 4,5 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 6,3 δλ. το 80-120 χλμ./ώρα με 5η.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Βέβαια η μαγεία έρχεται όταν βρεθείς σε μια στριφτερή διαδρομή, εκεί που στην αρχή θα μπεις με επιφύλαξη γιατί είσαι σε SUV, για να σου φύγουν όλες οι αναστολές από τη δεύτερη-τρίτη στροφή, όταν καταλάβεις πως η λέξη κλίση είναι σχεδόν ανύπαρκτη και η πρόσφυση έχει τεράστια περιθώρια. Ακόμα και με σηκωμένο τροχό, θα διαγράψεις την πορεία που είχες σχεδιάσει μέσα στη στροφή, σε σημείο που νομίζεις ότι είσαι στο Fiesta. Το έβαλε βέβαια η Ford Performance το χεράκι της για να επιτευχθεί αυτό, βελτιώνοντας κατά 50% τη στρεπτική ακαμψία του πίσω άξονα σε σχέση με αυτή του βασικού Puma και αλλάζοντας τις αντιστρεπτικές δοκούς με νέες διαμέτρου 28 χλστ, πίσω και 24 χλστ. μπροστά. 

Έτσι το Puma ST καταφέρνει να είναι γραπωμένο στην άσφαλτο και εξαιρετικά γρήγορο σε κλειστά κομμάτια και ειδικά όταν ζεσταθούν τα Michelin Pilot Super Sport μπορεί να ταπεινώσει ισχυρότερες κατασκευές. Το τιμόνι –μόλις δυο στροφές απΆ άκρη σε άκρη- είναι ο καλύτερος σύμμαχός σου, εκτελώντας τις εντολές σου με χειρουργική ακρίβεια. Ακόμα και αν θελήσεις να διορθώσεις απότομα μέσα στην στροφή, θα ακούσει και θα σου επιστρέψει όση πληροφορία χρειάζεσαι, ενθαρρύνοντας σε να συμμετάσχεις ακόμα πιο ενεργά στην όλη διαδικασία, παίζοντας με το πίσω μέρος πριν τη στροφή και έχοντας πάντα ως δικλείδα ασφαλείας το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (του Performance Pack) που συγκρατεί τα υποστροφικά φαινόμενα στην έξοδο της στροφής. Ακόμα και στην επιλογή «Track» όπου το ESP δουλεύει αρκετά διακριτικά είναι απόλυτα προβλέψιμο και ουδέτερο στις αντιδράσεις του. Την ιδανική εικόνα συμπληρώνουν τα άριστα φρένα, τόσο σε αίσθηση όσο και σε αποτελεσματικότητα.

Οι 19άρες ζάντες είναι ένα θέμα όσον αφορά στην άνεση του μοντέλου σε σχέση με τους γεμάτους κακοτεχνίες ελληνικούς δρόμους, ωστόσο τα καινοτόμα ελατήρια ανακατανομής πλευρικών φορτίων της Ford, που είδαμε για πρώτη φορά στον πίσω άξονα του Fiesta ST, σε συνδυασμό με την ανάρτηση διπλού θαλάμου της Hitachi και τα ειδικά σινεμπλόκ βελτιώνουν κάπως την κατάσταση. 

Η γνώμη μας 

 Η Ford Performance πέρασε αναλλοίωτο το σπορτίφ DNA των μοντέλων της και στο Puma, στην πρώτη απόπειρα της για ένα ευρωπαϊκό SUV επιδόσεων. Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό και πιο ενδιαφέρον ακόμα και από μικρά χάτσμπακ GTi.  

+ Fun to drive χαρακτήρας, απόκριση κινητήρα, επιδόσεις, θέση οδήγησης-μπάκετ καθίσματα, φρένα, πακέτο Performance με μπλοκέ διαφορικό και Launch Control
- Τσιμπημένη τιμή

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

peugeot
NISSAN