Ο 1,0 Ecoboost των 125 ίππων σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα 48V έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και το κυριότερο τραβάει γερά από χαμηλά.
Ο 1,0 Ecoboost των 125 ίππων σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα 48V έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και το κυριότερο τραβάει γερά από χαμηλά. Στην έκδοση της δοκιμής μας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο Powershift 7 σχέσεων, το οποίο αφενός προσφέρει πολύ καλές ρεπρίζ λόγω kickdown, 5,4 δλ. για το 60-100 και 7,0 για το 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα, νούμερα πάρα πολύ καλά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Αφετέρου στο οδηγικό πρόγραμμα ECO κάνει τις αλλαγές με πολύ απαλό τρόπο και όσο ακόμα ο κινητήρας αποδίδει το μέγιστο της ροπής του, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζει και καλές τιμές κατανάλωσης, η οποία μετρήθηκε στα 7,2 λτ./100 χλμ.. Από την άλλη στο normal mode πάντως υπάρχουν στιγμές αμφιταλάντευσης αν θα αλλάξει σχέση ή όχι. Επίσης ένα χαρακτηριστικό του κιβωτίου μας άρεσε είναι ότι δε φέρνει αντιρρήσεις στο χειροκίνητο κατέβασμα, όπως έχουμε δει σε άλλες εφαρμογές.
Από εκεί και πέρα ανάλογα τις ορέξεις του οδηγού, υπάρχει και το κατάλληλο οδηγικό πρόγραμμα οδήγησης (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), τα οποίο επεμβαίνει είτε στην απόκριση του κινητήρα και στις στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport είτε στη λειτουργία του ESP για τα Slippery και Trail.