Το SUV της Ford ξεχωρίζει για το οδηγικό του μπρίο και χαίρεσαι να οδηγείς, καθώς δε βασίζεται στα ηλεκτρονικά για να στρίψει, αλλά στο τιμόνι, το στιβαρό πλαίσιο και την καλορυθμισμένη ανάρτηση.
Δεν αλλάζει κάτι στις οδηγικές αρετές σε αυτή την έκδοση του Puma συνεχίζοντας να έχει οδηγοκεντρικό προσανατολισμό και σπορ προεκτάσεις. Το SUV της Ford ξεχωρίζει για το οδηγικό του μπρίο και χαίρεσαι να οδηγείς, καθώς δε βασίζεται στα ηλεκτρονικά για να στρίψει, αλλά στο τιμόνι, το στιβαρό πλαίσιο και την καλορυθμισμένη ανάρτηση.
Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή, περιορίζοντας αποτελεσματικά τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει εξαιρετικό έλεγχο και άμεσες αντιδράσεις, παρά το αυξημένο ύψος του οχήματος. Μάλιστα ο δυναμικός της χαρακτήρας, δεν επηρεάζει ουσιαστικά την άνεση, καθώς μόνο οι πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου γίνονται αισθητές, και αυτές χωρίς να ενοχλούν ιδιαίτερα.
Έτσι σε συνδυασμό με το κοφτερό και ακριβές τιμόνι λαμβάνεις μια εξαιρετική οδηγική αίσθηση και τοπ αποτελεσματικότητα, κάτι που μεταφράζεται σε εξαιρετικό κράτημα και συγκρατημένη κλίση, τη στιγμή που κάθε αντίδραση είναι προβλέψιμη δεν έρχεται ποτέ απρόβλεπτα ή απότομα.
Πέρα από την άσφαλτο, τα 166 χλστ. από το έδαφος είναι αρκετά για να πατήσεις στο χώμα, ενώ η λειτουργία Trail βοηθά έως ένα σημείο. Όχι όμως τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία ρεζέρβας.