ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Πολύ προσεγμένη σε ποιότητα η πρακτική καμπίνα, μέτριο το πορτ-μπαγκάζ

2.314 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2025)
Ειδικά η κορυφαία έκδοση Tech της δοκιμής, εκπέμπει μια premium αύρα και κάνει την καμπίνα είναι ιδιαίτερα φωτεινή.
8 Φωτογραφίες »

Ειδικά η κορυφαία έκδοση Tech της δοκιμής, εκπέμπει μια premium αύρα και κάνει την καμπίνα είναι ιδιαίτερα φωτεινή.

Ομολογώ πως μπαίνοντας στην καμπίνα του EX5 εντυπωσιάστηκα γιατί ποιοτικά όχι απλώς εξαφανίζει κάθε σκέψη για την καταγωγή του, αλλά αγγίζει τα όρια της πολυτέλειας. Ειδικά η κορυφαία έκδοση Tech της δοκιμής, εκπέμπει μια premium αύρα και είναι ιδιαίτερα φωτεινή. Σε αυτό βοηθούν τόσο οι λευκές επενδύσεις από vegan δέρμα (χρειάζεται μεγάλη προσοχή για να μην τις λερώνεις και δεν θα τις επιλέγαμε), όσο και η μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή, που ανοιγοκλείνει με φωνητικές εντολές και έχει αισθητήρα που σε περίπτωση βροχής κλείνει μόνη της. Τα καλής ποιότητας και μαλακά στην υφή υλικά κυριαρχούν, ακόμα όμως και τα σκληρά που συναντάς στο κάτω μέρος της κονσόλας και στις πόρτες είναι σωστά φινιρισμένα και κυρίως γερά συναρμολογημένα.


Η οθόνη αφής των 15,6 ιντσών και o πίνακας των 10,2 ιντσών είναι στάνταρ από την βασική έκδοση.
8 Φωτογραφίες »

Η οθόνη αφής των 15,6 ιντσών και o πίνακας των 10,2 ιντσών είναι στάνταρ από την βασική έκδοση.


Σχεδιαστικά το ταμπλό χαρακτηρίζεται από την σχεδιαστική απλότητα και τις ευθείες γραμμές, καθώς και από τις δύο οθόνες: Ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών και μία touchscreen 15,4 ιντσών για τον έλεγχο του συνόλου των λειτουργιών και του συστήματος infotainment. Το μενού είναι εύχρηστο, η απόκριση και τα γραφικά πρώτης γραμμής, ενώ οι φωνητικές εντολές «δουλεύουν» μια χαρά, αν και ακόμα δεν υποστηρίζουν ελληνικά. Λίγο τα χειριστήρια στο τιμόνι θα χρειαστούν εξοικείωση, αλλά ok σε γενικές γραμμές. Έπειτα, στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας υπάρχει ένα περιστροφικό χειριστήριο για την ένταση του ήχου και δίπλα του φυσικοί διακόπτες για τον έλεγχο του κλιματισμού, που «δένουν» μια χαρά με τους διακόπτες στο τιμόνι για μια συνολικά «εύπεπτη» εργονομία. Υπάρχει και ένα εξαιρετικό Head Up Display που είναι επίσης στάνταρ στην έκδοση Tech, μαζί με τα καθίσματα που εκτός από τον κλιματισμό και τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις της «βασικής» έκδοσης διαθέτουν και 6 λειτουργίες μασάζ (σ.σ. «δουλεύουν» εξαιρετικά). Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός υποστηρίζει 256 χρώματα και είναι εντυπωσιακός, αλλά ενίοτε κουράζει όταν δεν είναι σταθερός. Τέλος, ανάμεσα στα καθίσματα υπάρχει μιας διαμπερής κονσόλα με διπλή θέση ασύρματης φόρτισης κινητού, αλλά και θέσεις για αντικείμενα πάνω και κάτω, ενώ Στα εξοπλιστικά highlight της έκδοσης Tech είναι και το εντυπωσιακό σε specs και απόδοση ηχοσύστημα Flyme Sound με ισχύ 1.000W και 16 ηχεία, μεταξύ των οποίων και δύο ενσωματωμένα στα προσκέφαλα των μπροστινών καθισμάτων.

Χωροταξικά, η καμπίνα εκμεταλλεύεται άριστα το μεγάλο μεταξόνιο των 2.750 χλστ., το επίπεδο πάτωμα και το αυξημένο πλάτος του αμαξώματος για να προσφέρει αρχοντικούς χώρους. Οι μετρήσεις μας έδειξαν κορυφαίο στην κατηγορία χώρο για τα γόνατα των πίσω (25 εκατ.) και ανάλογο πλάτος (1,45 μ.), ενώ μπόλικο είναι και το περιθώριο για τα κεφάλια (9 εκατ.). Μάλιστα η πλάτη του πίσω καθίσματος ρυθμίζεται σε 2 θέσεις, ενώ το κάθισμα του συνοδηγού μπροστά έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο υποπόδιο «αεροπορικού» τύπου.

Στην καμπίνα υπάρχουν διάσπαρτοι 33 αποθηκευτικοί χώροι, καθώς και ένα κρυφό συρτάρι χωρητικότητας 14 λίτρων κάτω από τα πίσω καθίσματα. Ο χώρος αποσκευών πάντως είναι μέτριος σε χωρητικότητα, με 410 λτ. και αυτά με την πιο κάθετη ρύθμιση της πλάτης του πίσω καθίσματος. Πάντως με αναδιπλωμένα καθίσματα φτάνει τα 1.877 λίτρα, ενώ υπάρχει και υποστήριξη από έξτρα 51 λτ. ενός χώρου κάτω από το δάπεδο (θυμίζει το Megabox του Ford Puma), όπου εκτός από τα καλώδια μπορείς να βάλεις και άλλα πράγματα (δεν υπάρχει frunk κάτω από το μπροστινό καπό).

Σελίδα 1Νέο Geely EX5: Πρώτη δοκιμή με μετρήσεις (Test Center)
Σελίδα 2Ποια είναι η Geely & σχεδίαση-Value for money του νέου EX5
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Πολύ προσεγμένη σε ποιότητα η πρακτική καμπίνα, μέτριο το πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Επιδόσεις-Αυτονομία: Σβέλτο σε επιδόσεις, όχι κάτι ιδιαίτερο σε αυτονομία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Με ποιότητα κύλισης σε επίπεδα premium
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
FALKEN 320